Geen ik daar toestemming voor? Ik wil 60% dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bied PK aan voor 25. Kijk, nu heb je concurrentie.
Maar dit was gewoon grappigquote:Op maandag 16 maart 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zei net dat je geen typo-hoer was.
You're so cold.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat 'ie een keer irritant wasen daar heb ik m nooit meer unblockt.
70-30. Waarbij jij de laatste partij bentquote:Op maandag 16 maart 2009 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen ik daar toestemming voor? Ik wil 60% dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Je moest het gewoon even zeggen hequote:
50-50 op zijn minst.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
70-30. Waarbij jij de laatste partij bent!
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb jou na een paar maanden toch ook weer unblockt, dus er is hoop voor gers!
Kan dit niet onder je eigen account.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef De_bosAnanas het volgende:
[..]
Je moest het gewoon even zeggen he
maar ik wil nu webcammenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb jou na een paar maanden toch ook weer unblockt, dus er is hoop voor gers!
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb krullen in mn haar! Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af, maar ik kan het niet laten deze goddelijke foto met jullie te delen
!
[ afbeelding ]
Wij moeten het krullenduo worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik heb krullen in mn haar! Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af, maar ik kan het niet laten deze goddelijke foto met jullie te delen
!
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk van mn attention whore imago af
Lief!quote:[ afbeelding ]
quote:
Jullie functioneren nog primaquote:
!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |