quote:Op zondag 15 maart 2009 23:47 schreef reetTaking het volgende:
Hihi en ik heb de leukste foto ooit gemaaktals je er lang genoeg naar kijkt is 'ie echt vreemd.
Ik zie er niet iets heel vreemds in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar leuke foto, hoor.
Zet die bril maar weer op dan.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:47 schreef reetTaking het volgende:
Hihi en ik heb de leukste foto ooit gemaaktals je er lang genoeg naar kijkt is 'ie echt vreemd.
Ik vind 'm niet vreemd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Aangenaam, ik ook niet.quote:
Je UI is minderquote:
Waarom is dit eigenlijk?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:43 schreef remlof het volgende:
Birra, ads blocken, 48 uur.
OKÉ, WE NEMEN HET MEE NAAR ACHTER! JE HOORT NOG VAN ONS!!!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Voor de record, ik heb adblock van me comp weggehaald hoor, zie dus alle ads!!!
Nee nee, dat blauw vloekte met dat rood. Toch?quote:
Ik had niet eens een adblocker en toch kreeg ik steeds die melding.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Voor de record, ik heb adblock van me comp weggehaald hoor, zie dus alle ads!!!
Fok!quote:
Da's al tijden zo, toch? Als ze erachter komen dat je ads blockt, krijg je een ban aan je broek. Inkomsten tegengaan enzo...quote:
Alsof je haar punani niet oraal zou willen verwennen.quote:
Ik hen -1.50 aan beide ogen. Ik kan dichtbij prima zien.quote:
Omdat artikel 6a.quote:
Wtf.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's al tijden zo, toch? Als ze erachter komen dat je ads blockt, krijg je een ban aan je broek. Inkomsten tegengaan enzo...
Ja maar dat valt opquote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee nee, dat blauw vloekte met dat rood. Toch?
Hoe is ie trouwens, S?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |