quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:30 schreef PM-girl het volgende:
Oo, jullie hebben ge-high-tea'd! Of zijn er nog mee bezig!![]()
En jullie hebben brabanders afgekraaktomdat ze frites zeggen
en friettent
hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:57 schreef freecell het volgende:
ff teruggelezen: dank voor de tips, ik ga zo ff thijmsiroop maken(ik maak het altijd zelluf)
Met water, thijm, en suiker en heel lang koken. En normaal doe ik er ook honing en vaak als het klaar is iets van een beetje berenburg oid door, maar daar zal ik nu even iets anders op moeten verzinnenquote:
Dan moeten we een keer wat afsprekenquote:
Vrij snel al eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:14 schreef Ynske het volgende:
vis je de tijm er op t laast weer uit? of gebruik je geen blaadjes?
Goed hoor!quote:
Mijn moeder wil het graag mooi en netjes laten inlijsten met ontspiegeld glas.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat kan je toch best zelf wel? zo moeilijk is het niet hoor.
is het erg groot? moet het achter glas?
je kan een fotolijst nemen, het borduurwerk licht glad en recht persen, om een stuk karton spannen en in de lijst doen. als je netjes en precies werkt, lukt dat heel goed.
http://www.hobbyjournaal.nl/forum/39075/Borduurwerk_inlijsten.htm
Toen ik frites typte, moest ik al aan je denken!quote:
Mijn man wel, die heeft Timo ook op het idee gebracht ben ik bang. Hij noemt het zijn energie drankjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:13 schreef freecell het volgende:
Ulk Stout
Dronken jullie vroeger ook spoetnik? Koffiemelk, suiker en dan sinas, cola of 7-up er op.
Brrrrr
Tijdens een (Wielewaal p_iglet!!!) vakantie heb ik anderhalf uur lang een discussie gehad over de "vraag" of het patat of friet is. Natuurlijk hebben wij gewonnen, we hadden immers gelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Toen ik frites typte, moest ik al aan je denken!Vooruit, typ ik voortaan friet!
je hebt ook nog mesomix (oid) is t zelfde. Die heb je in zwitserland iig, duitsland weet ik eigenlijk niet, ken daar alleen die jij zegt hahaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Cola en sinas bij elkaar wordt hier gewoon kant-en-klaar in flessen verkocht (blegh), schwippschwapp noemen ze dat.
raspatat ken ik iig alleen van hier in Utrecht, t zuiden van limburg kent t iig nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik vind friet altijd raar klinken, kan t ook echt niet zeggen. Blijf stug patat zeggen waar ik ook benIk bedoel friet met klinkt toch niet...
Net zoals raspatat, wordt dan rasfriet ofzo (of kennen ze dat niet in t zuiden des lands). Klinkt gewoon niet goed
Das nog best lekker, hoor!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:16 schreef YPPY het volgende:
Gatver, wel specie, cola en sinas door elkaar. En dan eerst de sinas, dat ziet er leuk uit.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:23 schreef Belana het volgende:
* Belana komt zoals vaak even binnen rennen
ik heb net gesolliciteert naar een functie hier om de hoek, gewoon 1 minuut lopen bij me vandaan. als dat lukt ga ik gillen! duim voor me! please! het zou a dream come true zijn!
Ik ga toch niet naar A'dam voor frietenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:52 schreef Lois het volgende:
En er is maar 1 friet de allerlekkerste friet en die verkopen ze in Amsterdam
dat moet toch ook met curryquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
raspatat ken ik iig alleen van hier in Utrecht, t zuiden van limburg kent t iig niet
ook niet op de campingfritture waar ik gewerkt heb
daar had je overigens ook altijd gezeik met frikandel speciaal, in limburg is dat mayo, curry, uitjes
hoe vaak dat de "hollanders" daar begonnen te zeuren, dat moet niet met curry maar met ketchup
Ik had al honger en nu nog meerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat moet toch ook met curryHier vragen ze t soms ook wel s trouwens, met curry of ketchup. maar met ketchup vind ik niet lekker
(wat een gepraat over frituren haha krijg er honger van)
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ga toch niet naar A'dam voor frieten
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:52 schreef Lois het volgende:
En er is maar 1 friet de allerlekkerste friet en die verkopen ze in Amsterdam
dus dan is mijn ervaring meteen als niet waar?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:08 schreef Popples het volgende:
[..]
mijn friet
![]()
ynske zover ik weet en altijd gemaakt heb en geen ene nederlander of buitenlander die er in de jaren dat ik er gewerkt heb ooit het woord ketchup genoemd heeft. ik heb in het zwembad achter de bar in een vakantiepark gewerkt. nog nooit van ketchup gehoord.
het goorste wat ik ooit gemaakt heb is frikandel mayo en satesaus.![]()
nog een leuk iets ik stond in een andere friettent te werken op het park en toen kwam er iemand een cheesburger zonder kaas bestellendus ik uitleggen dat is dus een gewone hamburger want je betaal alleen voor het kaas 50 cent extra.
nee een cheesburger zonder kaas en dat bleef hij 3 keer volhouden toen heb ik maar cheesburger aangeslagen. en uitleg gegeven aan mijn collega's die begonnen toch te lachen . dat verhaal gaat na 7 jaar nog rond_O-
Haha, ik zeg dat altijd voor de gein dat ik dat ga bestellenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:08 schreef Popples het volgende:
[..]
nog een leuk iets ik stond in een andere friettent te werken op het park en toen kwam er iemand een cheesburger zonder kaas bestellendus ik uitleggen dat is dus een gewone hamburger want je betaal alleen voor het kaas 50 cent extra.
nee een cheesburger zonder kaas en dat bleef hij 3 keer volhouden toen heb ik maar cheesburger aangeslagen. en uitleg gegeven aan mijn collega's die begonnen toch te lachen . dat verhaal gaat na 7 jaar nog rond_O-
dat zeg ik niet, maar ik heb nog nooit iemand met ketchup horen zeggenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus dan is mijn ervaring meteen als niet waar?![]()
ik ga zo lekker uit eten, alweer. Gisteren ook alquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:08 schreef Stout het volgende:
Nou wij gaan hier aan de doppers en wortels, piepers en worsie.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:11 schreef Popples het volgende:
[..]
dat zeg ik niet, maar ik heb nog nooit iemand met ketchup horen zeggen
zo raar is t dus nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:10 schreef _Ingrid_ het volgende:
Als ik een frikandel speciaal bestel (wat 1x per jaar is ofzo) zeg ik er altijd bij met ketchup. is hier ook standaard met curry.
hollanders zijn alle mensen boven de grens van limburgquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
maar dan zijn t niet de hollanders!
Of in het Noordenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:08 schreef Stout het volgende:
Wat leuk !! De volgende keer een high tea hier ?
O fijnquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:32 schreef freecell het volgende:
Ik heb mijn frituurpan omgegooid vanmiddag
We aten wat later (maar wél met verse olie)
hortensia'squote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:50 schreef Lois het volgende:
Yppy had ik geweten dat je Hortensias zocht dan had je hier nog wel 5 meter mogen uitgraven eh meenemenIk heb wit, blauw en roze, met dank aan de vorige bewoners
![]()
[..]
Nee, niet echt stom, maar hij past niet in het plaatje van de opgeknapte tuin, in mijn hoofd, en ik wil hem eig. dan blauw hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja! Na een half uur lang tuinsites lezen geloof ik dat het zo heet. Hij moet voor de vuilnisbakschuttig komen, dus iets groots is wel handig.
Roze is leuk! Waarom doe je hem weg? Is het een stomme plant?
Nou... nee, wacht ik cross-post ff:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O fijnKon je schaatsen in de keuken?
Ongeveer net zoiets als toen Christan een pot vaseline had gevonden
De patat was lekker, dat welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:23 schreef freecell het volgende:
Ik plaatste net iets vrolijks over een huispak en patat.
Nou...
Ik ging net in mijn huispak naar het balkon, nam de stekker en gooide de frituurpan omHiervan werd Leander wakker en begon heel hard te brullen. (probeer deze situatie maar eens in te beelden
)
TARA naar de winkel voor nieuwe olie, Freecell įlles ontvetten en schoonmaken (wat een kutwerk) nu heb ik een vies huispak....
Maar gelukkig is er over 5 minuten patatUit een nieuwe olie en een schone frituurpan
Ook leuk, ben ik ook al eens geweest... zou ik zo weer kunnen komen...quote:
Alles boven Zwolle en aan de Oostkant van het IJsselmeerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef Stout het volgende:
[..]
ik woon in het noordenmaar ligt er aan wat jij noorden vind...
Er is dan ook gewone ketchup en curry-ketchupquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:12 schreef Asyniur het volgende:
In Belgie krijg je ketchup op je friet/frikandel als je curry erbij besteld...
ik heb hier nog 3 bakken Ben & Jerry's staanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:51 schreef Saffier het volgende:
Je mag het gerust hardop zeggen hoorAlhoewel het soms (net als voor volslanke dames) ook niet altijd leuk is om te horen. Mijn BMI is gewoon te laag. Wanneer gaan we weer high-tea-en? Of maken we er dan een mest-Saffier-vet-meet van?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:51 schreef Saffier het volgende:
Je mag het gerust hardop zeggen hoorAlhoewel het soms (net als voor volslanke dames) ook niet altijd leuk is om te horen. Mijn BMI is gewoon te laag. Wanneer gaan we weer high-tea-en? Of maken we er dan een mest-Saffier-vet-meet van?
Ik ben niet zo goed in meets, vraag maar aan Maneki, (of er moeten kaarsen aanwezig zijn)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:54 schreef Saffier het volgende:
Koot kom jij ook dan?
wat een briljant ideequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik heb hier nog 3 bakken Ben & Jerry's staan
Iemand in voor een Ben & Jerry's meet? Neemt iedereen een bak mee en hebben we alle soorten
als er nog meer nerdmannen komen durft die van mij ook wel denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:53 schreef Saffier het volgende:
Alle gekheid op een stokkie, volgende keer mag best hier hoor
vond het zo leuk! Oppas aanwezig
maar denk dat er van Lautie dan wel een man meer mag komen
jullie gaan dingen maken, leonieke gaat ze frituren en ik prop t op stokjes.. en dan mag zij t opetenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha, ja gaan wij allemaal dingen maken en moet jij eten
![]()
Nee mafkees, te laag BMI is net zo vervelend als een te hoog en het kan voor mensen met een te laag BMI ook net zo'n probleem zijn dus ik vind niet dat je je daar bezwaard over moet voelen hoor!![]()
Heb je niet nog die overgebleven cakejes meegenomen?![]()
googlen! en anders photoshop je er toch een?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of er in nederland posters van manneken pis te koop zijn of moet ik daarvoor naar belgiė ?
okidokio!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:08 schreef Saffier het volgende:
Huup, ik ga maar niet doorgeven dat jij nerdmannen gaat zoeken, is die van mij vast meteen verdwenen
Hahahahah, maar wel alles zonder suiker hčDus allemaal gezonde hapjes ook nog, neehhh ik heb helemaal geen eisen hoor
Koot, het staat dus, jij komt ook en regelt het ijssss)
zit ik nu te eten, zal ik even een bak van t balkon gooienquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:10 schreef Stout het volgende:
ohh ik heb nog wel een kilo of 40 in de aanbiedig ! Je moet het nog wel ff van me afhalen
Ben en Jerry...mjam !!
ja sorry mn lief voelt zich niet zo snel op zn gemak bij vreemdenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:08 schreef Saffier het volgende:
Huup, ik ga maar niet doorgeven dat jij nerdmannen gaat zoeken, is die van mij vast meteen verdwenen
Hahahahah, maar wel alles zonder suiker hčDus allemaal gezonde hapjes ook nog, neehhh ik heb helemaal geen eisen hoor
Koot, het staat dus, jij komt ook en regelt het ijssss)
Dan gaat ie toch gewoon mee als jullie dochtertje geboren is. Excuus is dan dat jij gaat B&J eten en theeleuten, en hij op jullie kindje moet passen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja sorry mn lief voelt zich niet zo snel op zn gemak bij vreemdenbehalve als het over computers gaat
![]()
Oh en hij is ook altijd wel erg van het kindjes entertainen enzo
Oeh ik zal zo even een kikker-how-to maken!
nee koelt het niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:21 schreef Dakota het volgende:
oh ijs werkt niet zo goed op een maagzweer merk ik net
kan jouw indo lekker met mijn indo nerd-praten over games!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:25 schreef Estrys het volgende:
die van mij gaat alleen mee als er ook gegamed wordt of als er genoeg te eten is![]()
* Estrys zit in de sneeuw,
nou ja niet letterlijk, ik zit in een hotel, maar buiten ligt het wel. Morgen mij weer eens op de lange latten wagen.
Dat frituren kan ik welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:57 schreef Dakota het volgende:
[..]
jullie gaan dingen maken, leonieke gaat ze frituren en ik prop t op stokjes.. en dan mag zij t opeten
hebje een springvouwkikker toevalligquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee koelt het niet?![]()
*foto's van de kikker aan het uploadenwaar zal ik hem neergooien? Hier of in een van de creatieve topics?
nou... kom dan maar langs morgen voor een bakkie theequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:11 schreef Dakota het volgende:
[..]
zit ik nu te eten, zal ik even een bak van t balkon gooien?
Aankomende week een keer? Krijg morgen veeeeeel visitequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:47 schreef Stout het volgende:
[..]
nou... kom dan maar langs morgen voor een bakkie theeZo zonde van het ijs als ik er niet sta...
jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef Dakota het volgende:
[..]
hebje een springvouwkikker toevallig?
omgquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jahij komt eraan
ik gooi hem wel onder een spoiler want het zijn 23 foto'sécht stap-voor-stap
quote:
Is goed, we pm ff (of schreeuwen ff uit het raam)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
Aankomende week een keer? Krijg morgen veeeeeel visite
Sucralfaat was t enige dt ik mocht i.v.m Borstvoedingquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Dakota,K** en auw! Welke medicatie heb je? (ik had ook een maagzweer lang geleden toen ik 21-22 was
)
de baas was boosquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]zo erg?
![]()
ik alleen heel heel heel erg vaak uit de les verwijdert op de middelbare school![]()
Tot ik een leraar had die fan was en voor wie ik iedere les van die dingen zat te vouwenaan het einde van het jaar had ie een hele familie op zn bureau
Helaas niet..hij weet niet of dit sterk genoeg is..volgende week terugkomen. tot nu toen nog geen verbetering..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
pinq, spuug (en ik ben oogpatient)
dakota, oh ook dat nog... Enig idee wanneer er verbetering moet komen?
neen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
pinq, does it matter if it does the trick?
robert ten brink en zijn leugendetectorfeestje rtl4quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef Stout het volgende:
welk moment dakota ?
Hier kijken we (nou ja hoor ik) schaatsen.. 10 km en kramer moet in de op een na laatste rit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kom maar op met jullie kikkers![]()
't Werkt wel beter dan oogdruppels of wat dan ook, oktnx.quote:
fluim is wel zo'n vies woord!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
't Werkt wel beter dan oogdruppels of wat dan ook, oktnx.
En nee, je hoeft dan echt niet een hele dikke fluim in een borrelglaasje tegen je oog te houdenGewoon een beetje eigen spuugsel aan de vinger en smeren, klaar.
en dan van een afstandje erin proberen te fluimenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo'n hele taaie groene fluim!!!! Iew!
Neeee joh, jouw kikker-kont is anders gevouwen toch? Zo kan ie wel harder springen, maar voor kindervingertjes is het makkelijker als dat stukje overhangt zeg maar, anders drukken ze em alleen maar plat en dan doet ie heul niksquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef Dakota het volgende:
hey huup, mijn kikker is anders
enne enne, vriendlief komt net terug van een boekenfeestje, heeft mijn boek van Arthur Japin laten signeren door Arthur
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef cattie het volgende:
[..]
![]()
Morgen 15.00 uur de mini-high tea bij ons toch?
oooh okay. mja ik heb hem zo geleerd van mn oppas vroeger en hij doet etquote:
traditioneel is toch retroquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ ploft ook neer, na een redelijk drukke avondje werken.
Vanmiddag ook een keuze gemaakt uit behang voor de kinderkamer, en maandag even bestellen, wist overgens niet dat behang ook zo duur kon wezen zeg....
hier geen tradionele kinderkamer maar retro style
en nu ishapjes aan het maken dus strakkies genieten van allemaal lekkere dingen
slaap lekker Saffier
wat ik bedoel is dat wij, beetje richting 60's tijd gaan qua kleur en behang enzoquote:
Ja dat is wel haar 'ding' Ik heb ook altijd stukjes brood op m`n arm liggen als ze naast me zit te etenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef huuphuup het volgende:
Oi dat deed ze zelf! Die bootwerker van jou!![]()
en ik had lekker kleffe voorgekauwde stukjes muffin op mn arm geplakt zag ik in de auto
Arme Sasha
Niet doen! Heb je dalijk 2 van die tijdelijke handicappies in je huis!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:18 schreef Memmel het volgende:
Ik lig dus in mijn bed met de laptop op mijn buik en nou schiet het toch ineens in mijn rug!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:24 schreef huuphuup het volgende:
Mja als jij het nu aan je rug hebt, dan moet Anna morgen maar die spuit zetten bij je mannetjemisschien dan meer drama
Ja, best sneu. Hij heeft echt zo'n rochel-rokershoestje en huilt schor, kletst schor en heeft een bijgeluid bij het inademen tijdens het huilen. Arm ding!quote:Op zondag 15 maart 2009 07:49 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen![]()
Maneki dat ziet er erg gezellig uit hoor! (en dat was het ook vast)
Leander schor? Dat klinkt vast raar een baby die schor is.
Nog geen idee wat we hier gaan doen vandaag... eerst even ontbijt en koffie
quote:
eerst nog even een broodje eten en hier ook richting de autoquote:Op zondag 15 maart 2009 08:35 schreef p_iglet het volgende:
Ja heerlijk,
zo aankleden en tas inpakken en Blijdorp here we come!!
* Ynske stuurt wat utrechtse zon naar freecellquote:Op zondag 15 maart 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Echt overal post iedereen van alles over heerlijk weer, maar het plenst hier nu echt
tja moet je ook maar in het 'noorden ' gaan wonenquote:Op zondag 15 maart 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Echt overal post iedereen van alles over heerlijk weer, maar het plenst hier nu echt
quote:Op zondag 15 maart 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Ja, het was ook weer super geluktquote:Op zondag 15 maart 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
Ah gos Max
ik had vroeger heel vaak ontstoken ogen, deed k altijd water koken, beetje af laten koelen en dan met lauw water en een schoon washandje je oog schoonmaken paar keer per dag. Gelukkig maar dat hij er verder geen last van heeft.
Asyniur vond iedereen je menu lekker?
ze kletsene r toch niet tussen door he, ik ben echt allergisch voor het duitse taaljequote:Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Heb een gezellige webradio ontdektAllemaal rockmuziek, leuke oude platen. Voor de liefhebbers: http://www.rockland.de/
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:38 schreef moussy het volgende:
[..]
ze kletsene r toch niet tussen door he, ik ben echt allergisch voor het duitse taalje![]()
Valt heel erg mee vind ikquote:Op zondag 15 maart 2009 11:38 schreef moussy het volgende:
ze kletsene r toch niet tussen door he, ik ben echt allergisch voor het duitse taalje![]()
Wij gaan zo naar Kerkrade (Gaiapark). Hopelijk blijft het droogquote:Op zondag 15 maart 2009 10:53 schreef Popples het volgende:
Asyniur wat fijn dat alles lekker en gelukt was.
ik zwaai dadelijk wel naar je als ik voorbij kom misschien![]()
Heel ergquote:Op zondag 15 maart 2009 11:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Valt heel erg mee vind ikMaar ja, ik weet niet hoe groot je allergie is
Ik heb geen idee eigenlijk. Wij kijken niet zo vaak Duitse tv eigenlijk. Ik kijk zelf graag naar Wer wird Miljonair, maar dat is voornamelijk omdat ik van quizzen houd en ik veel opsteek van de "goedkope" vragen die veel taalgrapjes bevatten. Ook kijken we naar D-Max: Die Ludolfsquote:Op zondag 15 maart 2009 12:08 schreef livelink het volgende:
Wordt er in Duitsland nu inmiddels niet veel vaker gebruik gemaakt van ondertiteling, Rewimo? Volgens mij is nasynchronisatie toch een overblijfsel uit de jaren '70, toen de globalisatie nog een stuk minder was.
Noh, doe maar eerst richting Twente. In Drenthe woont toch niemandquote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja idd stuur de zon ook ff langs drenthe zeg!
Ja, en wat is dat oog??quote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef huuphuup het volgende:
Wat is er trouwens allemaal met de forum-pages?ik zie ineens allemaal dingen verandert? topicgallery enzo... nu moet ik weer wennen
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Noh, doe maar eerst richting Twente. In Drenthe woont toch niemand
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Noh, doe maar eerst richting Twente. In Drenthe woont toch niemand
Ze hebben de nieuwe baggerlay-out gelanceerdquote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef huuphuup het volgende:
Hier ook niet echt een zonnetje meer nuachja ga strakjes toch maar even de tuin in. Ben net naar intratuin geweest en heb van lief een frambozenstruik en aardbeienplantjes gekregen voor in de tuin
![]()
![]()
Wat is er trouwens allemaal met de forum-pages?ik zie ineens allemaal dingen verandert? topicgallery enzo... nu moet ik weer wennen
Maar wat is dat oogquote:Op zondag 15 maart 2009 15:19 schreef leonieke het volgende:
Ze hebben de nieuwe baggerlay-out gelanceerd(zie Nieuwe versie Baggerlayout online )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |