quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:30 schreef PM-girl het volgende:
Oo, jullie hebben ge-high-tea'd! Of zijn er nog mee bezig!![]()
En jullie hebben brabanders afgekraaktomdat ze frites zeggen
en friettent
hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:57 schreef freecell het volgende:
ff teruggelezen: dank voor de tips, ik ga zo ff thijmsiroop maken(ik maak het altijd zelluf)
Met water, thijm, en suiker en heel lang koken. En normaal doe ik er ook honing en vaak als het klaar is iets van een beetje berenburg oid door, maar daar zal ik nu even iets anders op moeten verzinnenquote:
Dan moeten we een keer wat afsprekenquote:
Vrij snel al eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:14 schreef Ynske het volgende:
vis je de tijm er op t laast weer uit? of gebruik je geen blaadjes?
Goed hoor!quote:
Mijn moeder wil het graag mooi en netjes laten inlijsten met ontspiegeld glas.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat kan je toch best zelf wel? zo moeilijk is het niet hoor.
is het erg groot? moet het achter glas?
je kan een fotolijst nemen, het borduurwerk licht glad en recht persen, om een stuk karton spannen en in de lijst doen. als je netjes en precies werkt, lukt dat heel goed.
http://www.hobbyjournaal.nl/forum/39075/Borduurwerk_inlijsten.htm
Toen ik frites typte, moest ik al aan je denken!quote:
Mijn man wel, die heeft Timo ook op het idee gebracht ben ik bang. Hij noemt het zijn energie drankjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:13 schreef freecell het volgende:
Ulk Stout
Dronken jullie vroeger ook spoetnik? Koffiemelk, suiker en dan sinas, cola of 7-up er op.
Brrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |