Oh dan ga ik meegillen!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:23 schreef Belana het volgende:
* Belana komt zoals vaak even binnen rennen
ik heb net gesolliciteert naar een functie hier om de hoek, gewoon 1 minuut lopen bij me vandaan. als dat lukt ga ik gillen! duim voor me! please! het zou a dream come true zijn!
Ja. Wie wil dat nou niet!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:45 schreef Chell het volgende:
Nou tis op zich niet erg hoor Rocka. Tis kennismakingsgesprek met bruidspaar die mij wellicht als fotograaf wil. Dus dat is wel leuk enzo. Ik wil alleen heeeeeeel graag ook high tea-en bij Maneki
Wanneer en waar?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:00 schreef mijsje het volgende:
Rocka, zullen wij ook gaan high tea-en dan?altijd lekker...
wat ga je allemaal maken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:07 schreef Asyniur het volgende:
Die high tea lijkt me ook reuzegezellig!alleen het is zo ver weg
![]()
Ik heb de was buiten hangen want het is heerlijk weer hier![]()
En dadelijk ga ik alvast wat voorbereiden voor het 4-gangenmenu van vanavond. I love (Italiaans) slow food
Ja! Na een half uur lang tuinsites lezen geloof ik dat het zo heet. Hij moet voor de vuilnisbakschuttig komen, dus iets groots is wel handig.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend Belana!Ik ga duimen!
Yppy, bedoel je een hortensia? Zoek je toevallig een roze? Ik heb er hier nog eentje staan die ik kwijt wil, geloof ik.
dat heb ik ook wel een beetje...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:07 schreef Asyniur het volgende:
Die high tea lijkt me ook reuzegezellig!alleen het is zo ver weg
![]()
Ik heb de was buiten hangen want het is heerlijk weer hier![]()
En dadelijk ga ik alvast wat voorbereiden voor het 4-gangenmenu van vanavond. I love (Italiaans) slow food
Italiaanse tomatensoep, papperdelle met pesto, pijnboompitten en mascarpone, aardappeltjes in de schil met knoflook en rozemarijn, zalm met pesto in seranoham gewikkeld met worteltjes en sla en als toetje tiramisuquote:
misschien leuk om dan als t echt lekker weer is, met een groep naar dat kabouterland daarboven ergens te gaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel een beetje...maar voor mij is alles ver weg. (ik woon in het topje van Noord-Holland... tegen de afsluitdijk aan...) dus ik moet er maar mee leven om verder weg te gaan dan dat je op de fiets zou doen.
Misschien is het wel leuk om met wat mensen een keer af te spreken (als het weer wat mooier weer is) in een park ofzo, met wat thermoskannen voor thee, en allerlei lekkere hapjes die we dan zelf maken en meenemen... een beetje hetzelfde idee als high tea, maar dan anders...
(en Italiaans slow foodheb je zelf ook een Italiaanse achtergrond? of vind je het gewoon lekker?)
Ik woon in Zuid-Limburg (dan is per definitie alles ver wegquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:13 schreef mijsje het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel een beetje...maar voor mij is alles ver weg. (ik woon in het topje van Noord-Holland... tegen de afsluitdijk aan...) dus ik moet er maar mee leven om verder weg te gaan dan dat je op de fiets zou doen.
Misschien is het wel leuk om met wat mensen een keer af te spreken (als het weer wat mooier weer is) in een park ofzo, met wat thermoskannen voor thee, en allerlei lekkere hapjes die we dan zelf maken en meenemen... een beetje hetzelfde idee als high tea, maar dan anders...
(en Italiaans slow foodheb je zelf ook een Italiaanse achtergrond? of vind je het gewoon lekker?)
net even gekeken, ik heb DARO thijmsiroop, is vanaf 0 jaarquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:15 schreef pinquit het volgende:
free, mag thijmsiroop al bij die kleintjes misschien?
ah joh, met een uurtje zit je in Eindhovenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Limburg (dan is per definitie alles ver weg)
Ik heb geen Italiaanse achtergrond maar ik vind het gewoon lekker
Maar ik vind heel veel lekker...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Italiaanse tomatensoep, papperdelle met pesto, pijnboompitten en mascarpone, aardappeltjes in de schil met knoflook en rozemarijn, zalm met pesto in seranoham gewikkeld met worteltjes en sla en als toetje tiramisu
Das waar!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:17 schreef Ynske het volgende:
ah joh, met een uurtje zit je in Eindhoven![]()
k weet hoe het isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Das waar!![]()
maar nog steeds heel ver weg van de rest van Nederland![]()
en dat is nog best grootquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Bij je ouders om de hoek (zo ongeveer dan)
Dat heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:21 schreef Ynske het volgende:
k weet hoe het is
zo heb ik pasgeleden gekeken of er mensen te porren waren voor een meet in t Gaiapark.
nee hoor, niks, alleen maar klagen dat t zo ver rijden is, terwijl als er iets in bv blijdorp/emmen verzin wat is, dan krijg je te horen van zo ver rijden is dat niet, kom toch gewoon
natuurlijk mag dat ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 13:30 schreef freecell het volgende:
Oeh Belana, dat zou wel héél mooi zijn!
Ik doe niet aan duimen (wel aan bidden, mag dat ook?) maar ik hoop echt voor je dat je hem krijgt
heb je gekeken wat het kost bij de expo? of bij een lokale lijsterijquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik duim voor je Belana.
Pffff, wat is inlijsten duur zeg! 108,- voor een simpel lijstje voor de geboortelap van Tyler.
Mijn ouders zoeken nog even verder.
oeh das wel leuKquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist![]()
Dan moeten wij gewoon een keertje meeten![]()
kom je gewoon een keertje hier eten
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik duim voor je Belana.
Pffff, wat is inlijsten duur zeg! 108,- voor een simpel lijstje voor de geboortelap van Tyler.![]()
dat kan je toch best zelf wel? zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik duim voor je Belana.
Pffff, wat is inlijsten duur zeg! 108,- voor een simpel lijstje voor de geboortelap van Tyler.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik duim voor je Belana.
Werkt prima, alleen het storten kan een beetje lastig zijn. Goed af laten koelen, dan lukt het wel. Invetten hoeft volgens mij niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:48 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb voor het eerst een bakvorm van siliconen gekocht.
werkt dat een beetje prettig? en moet ik die invetten ?
He Spongebob is hier !!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben er klaar voorIk ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
Ik ben er klaar voor
| Forum Opties | |