Ja, best sneu. Hij heeft echt zo'n rochel-rokershoestje en huilt schor, kletst schor en heeft een bijgeluid bij het inademen tijdens het huilen. Arm ding!quote:Op zondag 15 maart 2009 07:49 schreef LovelyLady het volgende:
Goeiemorgen![]()
Maneki dat ziet er erg gezellig uit hoor! (en dat was het ook vast)
Leander schor? Dat klinkt vast raar een baby die schor is.
Nog geen idee wat we hier gaan doen vandaag... eerst even ontbijt en koffie
quote:
eerst nog even een broodje eten en hier ook richting de autoquote:Op zondag 15 maart 2009 08:35 schreef p_iglet het volgende:
Ja heerlijk,
zo aankleden en tas inpakken en Blijdorp here we come!!
* Ynske stuurt wat utrechtse zon naar freecellquote:Op zondag 15 maart 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Echt overal post iedereen van alles over heerlijk weer, maar het plenst hier nu echt
tja moet je ook maar in het 'noorden ' gaan wonenquote:Op zondag 15 maart 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Echt overal post iedereen van alles over heerlijk weer, maar het plenst hier nu echt
quote:Op zondag 15 maart 2009 09:17 schreef freecell het volgende:
Ja, het was ook weer super geluktquote:Op zondag 15 maart 2009 10:38 schreef huuphuup het volgende:
Ah gos Max
ik had vroeger heel vaak ontstoken ogen, deed k altijd water koken, beetje af laten koelen en dan met lauw water en een schoon washandje je oog schoonmaken paar keer per dag. Gelukkig maar dat hij er verder geen last van heeft.
Asyniur vond iedereen je menu lekker?
ze kletsene r toch niet tussen door he, ik ben echt allergisch voor het duitse taaljequote:Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Heb een gezellige webradio ontdektAllemaal rockmuziek, leuke oude platen. Voor de liefhebbers: http://www.rockland.de/
quote:Op zondag 15 maart 2009 11:38 schreef moussy het volgende:
[..]
ze kletsene r toch niet tussen door he, ik ben echt allergisch voor het duitse taalje![]()
Valt heel erg mee vind ikquote:Op zondag 15 maart 2009 11:38 schreef moussy het volgende:
ze kletsene r toch niet tussen door he, ik ben echt allergisch voor het duitse taalje![]()
Wij gaan zo naar Kerkrade (Gaiapark). Hopelijk blijft het droogquote:Op zondag 15 maart 2009 10:53 schreef Popples het volgende:
Asyniur wat fijn dat alles lekker en gelukt was.
ik zwaai dadelijk wel naar je als ik voorbij kom misschien![]()
Heel ergquote:Op zondag 15 maart 2009 11:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Valt heel erg mee vind ikMaar ja, ik weet niet hoe groot je allergie is
Ik heb geen idee eigenlijk. Wij kijken niet zo vaak Duitse tv eigenlijk. Ik kijk zelf graag naar Wer wird Miljonair, maar dat is voornamelijk omdat ik van quizzen houd en ik veel opsteek van de "goedkope" vragen die veel taalgrapjes bevatten. Ook kijken we naar D-Max: Die Ludolfsquote:Op zondag 15 maart 2009 12:08 schreef livelink het volgende:
Wordt er in Duitsland nu inmiddels niet veel vaker gebruik gemaakt van ondertiteling, Rewimo? Volgens mij is nasynchronisatie toch een overblijfsel uit de jaren '70, toen de globalisatie nog een stuk minder was.
Noh, doe maar eerst richting Twente. In Drenthe woont toch niemandquote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja idd stuur de zon ook ff langs drenthe zeg!
Ja, en wat is dat oog??quote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef huuphuup het volgende:
Wat is er trouwens allemaal met de forum-pages?ik zie ineens allemaal dingen verandert? topicgallery enzo... nu moet ik weer wennen
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Noh, doe maar eerst richting Twente. In Drenthe woont toch niemand
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Noh, doe maar eerst richting Twente. In Drenthe woont toch niemand
Ze hebben de nieuwe baggerlay-out gelanceerdquote:Op zondag 15 maart 2009 14:59 schreef huuphuup het volgende:
Hier ook niet echt een zonnetje meer nuachja ga strakjes toch maar even de tuin in. Ben net naar intratuin geweest en heb van lief een frambozenstruik en aardbeienplantjes gekregen voor in de tuin
![]()
![]()
Wat is er trouwens allemaal met de forum-pages?ik zie ineens allemaal dingen verandert? topicgallery enzo... nu moet ik weer wennen
Maar wat is dat oogquote:Op zondag 15 maart 2009 15:19 schreef leonieke het volgende:
Ze hebben de nieuwe baggerlay-out gelanceerd(zie Nieuwe versie Baggerlayout online )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |