Er is dan ook gewone ketchup en curry-ketchupquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:12 schreef Asyniur het volgende:
In Belgie krijg je ketchup op je friet/frikandel als je curry erbij besteld...
ik heb hier nog 3 bakken Ben & Jerry's staanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:51 schreef Saffier het volgende:
Je mag het gerust hardop zeggen hoorAlhoewel het soms (net als voor volslanke dames) ook niet altijd leuk is om te horen. Mijn BMI is gewoon te laag. Wanneer gaan we weer high-tea-en? Of maken we er dan een mest-Saffier-vet-meet van?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:51 schreef Saffier het volgende:
Je mag het gerust hardop zeggen hoorAlhoewel het soms (net als voor volslanke dames) ook niet altijd leuk is om te horen. Mijn BMI is gewoon te laag. Wanneer gaan we weer high-tea-en? Of maken we er dan een mest-Saffier-vet-meet van?
Ik ben niet zo goed in meets, vraag maar aan Maneki, (of er moeten kaarsen aanwezig zijn)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:54 schreef Saffier het volgende:
Koot kom jij ook dan?
wat een briljant ideequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:52 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik heb hier nog 3 bakken Ben & Jerry's staan
Iemand in voor een Ben & Jerry's meet? Neemt iedereen een bak mee en hebben we alle soorten
als er nog meer nerdmannen komen durft die van mij ook wel denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:53 schreef Saffier het volgende:
Alle gekheid op een stokkie, volgende keer mag best hier hoor
vond het zo leuk! Oppas aanwezig
maar denk dat er van Lautie dan wel een man meer mag komen
jullie gaan dingen maken, leonieke gaat ze frituren en ik prop t op stokjes.. en dan mag zij t opetenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha, ja gaan wij allemaal dingen maken en moet jij eten
![]()
Nee mafkees, te laag BMI is net zo vervelend als een te hoog en het kan voor mensen met een te laag BMI ook net zo'n probleem zijn dus ik vind niet dat je je daar bezwaard over moet voelen hoor!![]()
Heb je niet nog die overgebleven cakejes meegenomen?![]()
googlen! en anders photoshop je er toch een?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:08 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of er in nederland posters van manneken pis te koop zijn of moet ik daarvoor naar belgië ?
okidokio!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:08 schreef Saffier het volgende:
Huup, ik ga maar niet doorgeven dat jij nerdmannen gaat zoeken, is die van mij vast meteen verdwenen
Hahahahah, maar wel alles zonder suiker hèDus allemaal gezonde hapjes ook nog, neehhh ik heb helemaal geen eisen hoor
Koot, het staat dus, jij komt ook en regelt het ijssss)
zit ik nu te eten, zal ik even een bak van t balkon gooienquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:10 schreef Stout het volgende:
ohh ik heb nog wel een kilo of 40 in de aanbiedig ! Je moet het nog wel ff van me afhalen
Ben en Jerry...mjam !!
ja sorry mn lief voelt zich niet zo snel op zn gemak bij vreemdenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:08 schreef Saffier het volgende:
Huup, ik ga maar niet doorgeven dat jij nerdmannen gaat zoeken, is die van mij vast meteen verdwenen
Hahahahah, maar wel alles zonder suiker hèDus allemaal gezonde hapjes ook nog, neehhh ik heb helemaal geen eisen hoor
Koot, het staat dus, jij komt ook en regelt het ijssss)
Dan gaat ie toch gewoon mee als jullie dochtertje geboren is. Excuus is dan dat jij gaat B&J eten en theeleuten, en hij op jullie kindje moet passen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja sorry mn lief voelt zich niet zo snel op zn gemak bij vreemdenbehalve als het over computers gaat
![]()
Oh en hij is ook altijd wel erg van het kindjes entertainen enzo
Oeh ik zal zo even een kikker-how-to maken!
nee koelt het niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:21 schreef Dakota het volgende:
oh ijs werkt niet zo goed op een maagzweer merk ik net
kan jouw indo lekker met mijn indo nerd-praten over games!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:25 schreef Estrys het volgende:
die van mij gaat alleen mee als er ook gegamed wordt of als er genoeg te eten is![]()
* Estrys zit in de sneeuw,
nou ja niet letterlijk, ik zit in een hotel, maar buiten ligt het wel. Morgen mij weer eens op de lange latten wagen.
Dat frituren kan ik welquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:57 schreef Dakota het volgende:
[..]
jullie gaan dingen maken, leonieke gaat ze frituren en ik prop t op stokjes.. en dan mag zij t opeten
hebje een springvouwkikker toevalligquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee koelt het niet?![]()
*foto's van de kikker aan het uploadenwaar zal ik hem neergooien? Hier of in een van de creatieve topics?
nou... kom dan maar langs morgen voor een bakkie theequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:11 schreef Dakota het volgende:
[..]
zit ik nu te eten, zal ik even een bak van t balkon gooien?
Aankomende week een keer? Krijg morgen veeeeeel visitequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:47 schreef Stout het volgende:
[..]
nou... kom dan maar langs morgen voor een bakkie theeZo zonde van het ijs als ik er niet sta...
jaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef Dakota het volgende:
[..]
hebje een springvouwkikker toevallig?
omgquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jahij komt eraan
ik gooi hem wel onder een spoiler want het zijn 23 foto'sécht stap-voor-stap
quote:
Is goed, we pm ff (of schreeuwen ff uit het raam)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef Dakota het volgende:
[..]
Aankomende week een keer? Krijg morgen veeeeeel visite
Sucralfaat was t enige dt ik mocht i.v.m Borstvoedingquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Dakota,K** en auw! Welke medicatie heb je? (ik had ook een maagzweer lang geleden toen ik 21-22 was
)
de baas was boosquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]zo erg?
![]()
ik alleen heel heel heel erg vaak uit de les verwijdert op de middelbare school![]()
Tot ik een leraar had die fan was en voor wie ik iedere les van die dingen zat te vouwenaan het einde van het jaar had ie een hele familie op zn bureau
Helaas niet..hij weet niet of dit sterk genoeg is..volgende week terugkomen. tot nu toen nog geen verbetering..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef RockabeIIa het volgende:
pinq, spuug (en ik ben oogpatient)
dakota, oh ook dat nog... Enig idee wanneer er verbetering moet komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |