neen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef RockabeIIa het volgende:
pinq, does it matter if it does the trick?
robert ten brink en zijn leugendetectorfeestje rtl4quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef Stout het volgende:
welk moment dakota ?
Hier kijken we (nou ja hoor ik) schaatsen.. 10 km en kramer moet in de op een na laatste rit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kom maar op met jullie kikkers![]()
't Werkt wel beter dan oogdruppels of wat dan ook, oktnx.quote:
fluim is wel zo'n vies woord!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
't Werkt wel beter dan oogdruppels of wat dan ook, oktnx.
En nee, je hoeft dan echt niet een hele dikke fluim in een borrelglaasje tegen je oog te houdenGewoon een beetje eigen spuugsel aan de vinger en smeren, klaar.
en dan van een afstandje erin proberen te fluimenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo'n hele taaie groene fluim!!!! Iew!
Neeee joh, jouw kikker-kont is anders gevouwen toch? Zo kan ie wel harder springen, maar voor kindervingertjes is het makkelijker als dat stukje overhangt zeg maar, anders drukken ze em alleen maar plat en dan doet ie heul niksquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:19 schreef Dakota het volgende:
hey huup, mijn kikker is anders
enne enne, vriendlief komt net terug van een boekenfeestje, heeft mijn boek van Arthur Japin laten signeren door Arthur
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef cattie het volgende:
[..]
![]()
Morgen 15.00 uur de mini-high tea bij ons toch?
oooh okay. mja ik heb hem zo geleerd van mn oppas vroeger en hij doet etquote:
traditioneel is toch retroquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:04 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ ploft ook neer, na een redelijk drukke avondje werken.
Vanmiddag ook een keuze gemaakt uit behang voor de kinderkamer, en maandag even bestellen, wist overgens niet dat behang ook zo duur kon wezen zeg....
hier geen tradionele kinderkamer maar retro style
en nu ishapjes aan het maken dus strakkies genieten van allemaal lekkere dingen
slaap lekker Saffier
wat ik bedoel is dat wij, beetje richting 60's tijd gaan qua kleur en behang enzoquote:
Ja dat is wel haar 'ding' Ik heb ook altijd stukjes brood op m`n arm liggen als ze naast me zit te etenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef huuphuup het volgende:
Oi dat deed ze zelf! Die bootwerker van jou!![]()
en ik had lekker kleffe voorgekauwde stukjes muffin op mn arm geplakt zag ik in de auto
Arme Sasha
Niet doen! Heb je dalijk 2 van die tijdelijke handicappies in je huis!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:18 schreef Memmel het volgende:
Ik lig dus in mijn bed met de laptop op mijn buik en nou schiet het toch ineens in mijn rug!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:24 schreef huuphuup het volgende:
Mja als jij het nu aan je rug hebt, dan moet Anna morgen maar die spuit zetten bij je mannetjemisschien dan meer drama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |