quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:31 schreef Treezz het volgende:
[..]
idd
Gerard, Rob en paul en michiel en ook wel giel
Ach, we kunnen ook niet te verwend worden hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:37 schreef Piles het volgende:
Jammer dat het leugens zijn dat 3FM geld krijgt voor het draaien van bepaalde platen
Dat betekent dus dat de muziekredactie compleet ruk is
Maar we blijven wel luisteren, dus blijkbaar doet 3FM toch iets goedAls ze dat nou ook eens met de muziek zouden doen zou het
zijn
Ik in ieder geval niet. Luister (helaas) echt stuk-ken minder dan "vroeger".quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:37 schreef Piles het volgende:
Maar we blijven wel luisteren, dus blijkbaar doet 3FM toch iets goed
Dat dus. En aan de luistercijfers zie ik niet dat de blijkbaar nieuw ingeslagen koers van populaire platen draaien ervoor zorgt dat 't marktaandeel door het dak gaat. Maar goed, ook dat zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:41 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet. Luister (helaas) echt stuk-ken minder dan "vroeger".
Een medestanderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:42 schreef drummerdude het volgende:
TVP voor vanavond![]()
(*is stiekum wel blij met AAR*)
Klagen is leuk, maar ik snap niet waarom je 't keer op keer (en bijna elke dag) jezelf aandoetquote:
Volgens mij gaat de kwaliteit van de muziek er volgend uur juist op vooruitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:44 schreef Vlindur het volgende:
Nog 15 minuten normale muziek. Daarna Corne..![]()
Yup, een onvervalste Simon Cowell creatie.quote:
Zeg dat nou niet tegen hem , het topic wordt wel heel saai zonder een klagende Roelquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Klagen is leuk, maar ik snap niet waarom je 't keer op keer (en bijna elke dag) jezelf aandoet.
Culture Beatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:09 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Mr, Vain !!!![]()
jeugdsentiment
Live gezien!? * me jaloers is *. Heb een aantal singles van die gasten.. vette shit eigenlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Culture Beat![]()
![]()
Die heb ik een keer live gezien, wat een show was dat
Oja. Sollyquote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet tegen hem , het topic wordt wel heel saai zonder een klagende Roel
quote:"GET /pics/Heleen3FM.jpg HTTP/1.1"
Bijna hetzelfde ja, 101 heeft muziek ipv reclame en een introfilmpje.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:03 schreef themauster het volgende:
is 101.tv nou precies hetzelfde als de 3fm cam?
En Johnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde ja, 101 heeft muziek ipv reclame en een introfilmpje.
Die uuropener, mét Eric!
dat zing ik nu dus iedere keer meequote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ma Baker![]()
Is dat de moeder van John Bakker
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Heb ik nou een briljante John Bakker uuropener gemist?
Istie ooit nuchterquote:
Ik bewaar ze voor dinsdag!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra, regel ff een Guinness voor Ekdom!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend !
Wij stonden vanuit Zeeland net voorbij Rotterdam in de filequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:32 schreef Timo20 het volgende:
Nee ik was idd. niet blij gisteravond nee![]()
maar gelukkig kwam ik niet helemaal vanuit Sittard
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend !
Nog op tijd kunnen omdraaien?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij stonden vanuit Zeeland net voorbij Rotterdam in de file
Ik zat thuis twitter in de gaten te houden. Heeft zn nut wel weer bewezenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:32 schreef Timo20 het volgende:
Nee ik was idd. niet blij gisteravond nee![]()
maar gelukkig kwam ik niet helemaal vanuit Sittard
Niet helemaal zinloos geweestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Delft-Zuid, nadat we bij de BK zijn wezen eten
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
YOU FUCK
"Did you call me Bon, you stupid fuck?!"
Eigenlijk had je daar ook maar 3 bronnen, namelijk mensen die het nieuws op 3FM omzetten van audio naar tekst, mensen voor de HMH en iemand in de HMH.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat thuis twitter in de gaten te houden. Heeft zn nut wel weer bewezen
iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef henkde_j het volgende:
Ik zie het al voor me: Ekdom staand in een auto aan het brullen
Ekdom in de pausmobielquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:35 schreef henkde_j het volgende:
Ik zie het al voor me: Ekdom staand in een auto aan het brullen
Niet echt een ekstraweekend plaatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:36 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE waarom in vredesnaam deze KUD plaat![]()
![]()
MUTE
Vreselijke zeikplaat is hetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet echt een ekstraweekend plaat
Hetzelfdequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:37 schreef MarijeH het volgende:Goede avond.
Iederen een prettig weekend toegewenst.
Ja tjibbe zit nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
@Webcam aan het begin van de plaat. Tjibbe deed weer een gaydansje.
Moi !quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:37 schreef MarijeH het volgende:Goede avond.
Iederen een prettig weekend toegewenst.
Dit is alles behalve Beyonce die je nu op de radio hoortquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laten we 't dan maar met het beeld doen.[cimg=600]
Dat van vorige week was part of the joke ;-)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:39 schreef gerbenp het volgende:
Ik hoop dus dat de webcam lekker zo blijft, dit is veel beter!
Gedachten verzetten, trachtte ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is alles behalve Beyonce die je nu op de radio hoort
Dude, da's iemand anders....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laten we 't dan maar met het beeld doen.
[..]
Aha, I Seequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gedachten verzetten, trachtte ik.
Hey!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan deze cd van U2 niet even geskipt worden
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan deze cd van U2 niet even geskipt worden
Ik had me serieus voorgenomen nooit meer naar de EW webcam te kijken als het zou blijven. Kun je nagaan hoe ik me er aan heb geërgerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
heerlijk nu dat overdreven gedoe van die nep tv cameras weg is
Waar dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kaarten al besteld, dus geen stress morgenvroeg.
ook voor niet-leden van de fanclub?quote:
D`oh!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Die presale voor Amsterdam is inmiddels ook afgelopen. Succes, morgen...
quote:
Je hebt 't nu voor een groot deel zelf in de hand. Je hoeft niet te wachten op een rij voor je of op een trage postkantoormedewerker. Iedereen heeft om 10:00 uur kans om kaarten te bestellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
D`oh!
Ben benieuwd of we erdoor komen![]()
![]()
gezeik dat je niet meer naar het postkantoor kan. bezeikte boel
Enrique, neem ik aan ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Geen idee wat haar dagelijkse bezigheden tegenwoordig zijn, maar goed
.
Niet meer in Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
Halloen wat een leuke uitzending nu al
True, maar dan moeten ze wel zorgen dat ze een server hebben die het aankan! en daar ligt het grote probleemquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt 't nu voor een groot deel zelf in de hand. Je hoeft niet te wachten op een rij voor je of op een trage postkantoormedewerker. Iedereen heeft om 10:00 uur kans om kaarten te bestellen.
Nooit meer.... Jeweetwel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Geen idee wat haar dagelijkse bezigheden tegenwoordig zijn, maar goed
.
Als jij serverproblemen hebt, hebben anderen dat ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True, maar dan moeten ze wel zorgen dat ze een server hebben die het aankan! en daar ligt het grote probleem
Je haalt me de woorden uit haar mondquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spelen met de ballen van Enrique
Dat bedoel ik. Als ze willen dat mensen per se alleen via internet kaarten kopen moeten ze wel zorgen dat het goed geregeld is en dat die server problemen zich niet kunnen voordoen. Vooral met zo`n concert als dat van U2 moet je zorgen dat de server het aankan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als jij serverproblemen hebt, hebben anderen dat ook
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als ze willen dat mensen per se alleen via internet kaarten kopen moeten ze wel zorgen dat het goed geregeld is en dat die server problemen zich niet kunnen voordoen. Vooral met zo`n concert als dat van U2 moet je zorgen dat de server het aankan.
Dan duurt 't gewoon langer totdat alle kaarten verkocht zijn. Ik vind 't prima zo. Dan zijn kaarten tenminste te traceren en zijn die smerige kutkaarthandelaren nog enigszins aan te pakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als ze willen dat mensen per se alleen via internet kaarten kopen moeten ze wel zorgen dat het goed geregeld is en dat die server problemen zich niet kunnen voordoen. Vooral met zo`n concert als dat van U2 moet je zorgen dat de server het aankan.
Toch niet, IMHO. Die handelaren kunnen ook kaarten via internet kopen. Dus dat blijt hetzelfdequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan duurt 't gewoon langer totdat alle kaarten verkocht zijn. Ik vind 't prima zo. Dan zijn kaarten tenminste te traceren en zijn die smerige kutkaarthandelaren nog enigszins aan te pakken.
Dat kunnen ze wel, maar die kaarten zijn ook te traceren en ongeldig te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch niet, IMHO. Die handelaren kunnen ook kaarten via internet kopen. Dus dat blijt hetzelfde
Let maar op de kaarten kosten rond 12:00 al meer dan 600 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch niet, IMHO. Die handelaren kunnen ook kaarten via internet kopen. Dus dat blijt hetzelfde
Zou beide de hondjes graag met de koppen tegen elkaar laten beuken, walgelijke figuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
Marc de Hond is dus ontslagen bij Decibel. Dat mocht dus niet op 101.TV, maar gebeurde wel..
Ja goed. Maar als ik mijn kaartjes aanbied voor bijvoorbeeld 200 euro is daar echt niets aan te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, maar die kaarten zijn ook te traceren en ongeldig te maken.
Anders zouden de kaarten van MJ nu ook geen 1200 euro kostenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja goed. Maar als ik mijn kaartjes aanbied voor bijvoorbeeld 200 euro is daar echt niets aan te doengeloven dat dat wel kan en dat je met internet only verkoop de zwarthandel kunt uitbannen is zo naief als maar kan
Exactquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Anders zouden de kaarten van MJ nu ook geen 1200 euro kosten
Idd. Vroeg 't me ook al af.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn wel snel met die foto in beeld plaatsen zeg! Zou 't van tevoren bedacht zijn?
tjibbe tjitsma krijgt de incoming aan de lijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:14 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn wel snel met die foto in beeld plaatsen zeg! Zou 't van tevoren bedacht zijn?
Regisseur en extra camera's waren alleen vorige week, als grap. Sterker nog, die camera's waren helemaal niet aangesloten!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
volgens mij is die regiseur wegof iig niet echt in beeld of hij komt pas echt bij de gast en showtrap...
dat wist ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Regisseur en extra camera's waren alleen vorige week, als grap. Sterker nog, die camera's waren helemaal niet aangesloten!
my thoughts exactlyquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:22 schreef Susi het volgende:
Oh en de mondharmonica mág natuurlijk niet ontbreken
Vanzelfsprekend. In tijden niet zo'n simpel nummer gehoord. C&S-niveau.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:22 schreef Susi het volgende:
Oh en de mondharmonica mág natuurlijk niet ontbreken
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. In tijden niet zo'n simpel nummer gehoord. C&S-niveau.
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:26 schreef Timo20 het volgende:
Ekdom: in Limburg gebruiken we niet "Gij", das Brabants
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd. Bar is een mooie dame.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |