Als jij serverproblemen hebt, hebben anderen dat ookquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True, maar dan moeten ze wel zorgen dat ze een server hebben die het aankan! en daar ligt het grote probleem
Je haalt me de woorden uit haar mondquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Spelen met de ballen van Enrique
Dat bedoel ik. Als ze willen dat mensen per se alleen via internet kaarten kopen moeten ze wel zorgen dat het goed geregeld is en dat die server problemen zich niet kunnen voordoen. Vooral met zo`n concert als dat van U2 moet je zorgen dat de server het aankan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als jij serverproblemen hebt, hebben anderen dat ook
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als ze willen dat mensen per se alleen via internet kaarten kopen moeten ze wel zorgen dat het goed geregeld is en dat die server problemen zich niet kunnen voordoen. Vooral met zo`n concert als dat van U2 moet je zorgen dat de server het aankan.
Dan duurt 't gewoon langer totdat alle kaarten verkocht zijn. Ik vind 't prima zo. Dan zijn kaarten tenminste te traceren en zijn die smerige kutkaarthandelaren nog enigszins aan te pakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als ze willen dat mensen per se alleen via internet kaarten kopen moeten ze wel zorgen dat het goed geregeld is en dat die server problemen zich niet kunnen voordoen. Vooral met zo`n concert als dat van U2 moet je zorgen dat de server het aankan.
Toch niet, IMHO. Die handelaren kunnen ook kaarten via internet kopen. Dus dat blijt hetzelfdequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan duurt 't gewoon langer totdat alle kaarten verkocht zijn. Ik vind 't prima zo. Dan zijn kaarten tenminste te traceren en zijn die smerige kutkaarthandelaren nog enigszins aan te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |