Dat kunnen ze wel, maar die kaarten zijn ook te traceren en ongeldig te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch niet, IMHO. Die handelaren kunnen ook kaarten via internet kopen. Dus dat blijt hetzelfde
Let maar op de kaarten kosten rond 12:00 al meer dan 600 euroquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:58 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch niet, IMHO. Die handelaren kunnen ook kaarten via internet kopen. Dus dat blijt hetzelfde
Zou beide de hondjes graag met de koppen tegen elkaar laten beuken, walgelijke figuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
Marc de Hond is dus ontslagen bij Decibel. Dat mocht dus niet op 101.TV, maar gebeurde wel..
Ja goed. Maar als ik mijn kaartjes aanbied voor bijvoorbeeld 200 euro is daar echt niets aan te doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel, maar die kaarten zijn ook te traceren en ongeldig te maken.
Anders zouden de kaarten van MJ nu ook geen 1200 euro kostenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja goed. Maar als ik mijn kaartjes aanbied voor bijvoorbeeld 200 euro is daar echt niets aan te doengeloven dat dat wel kan en dat je met internet only verkoop de zwarthandel kunt uitbannen is zo naief als maar kan
Exactquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Anders zouden de kaarten van MJ nu ook geen 1200 euro kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |