Dit is alles behalve Beyonce die je nu op de radio hoortquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laten we 't dan maar met het beeld doen.[cimg=600]
Dat van vorige week was part of the joke ;-)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:39 schreef gerbenp het volgende:
Ik hoop dus dat de webcam lekker zo blijft, dit is veel beter!
Gedachten verzetten, trachtte ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is alles behalve Beyonce die je nu op de radio hoort
Dude, da's iemand anders....quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Laten we 't dan maar met het beeld doen.
[..]
Aha, I Seequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gedachten verzetten, trachtte ik.
Hey!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan deze cd van U2 niet even geskipt worden
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan deze cd van U2 niet even geskipt worden
Ik had me serieus voorgenomen nooit meer naar de EW webcam te kijken als het zou blijven. Kun je nagaan hoe ik me er aan heb geërgerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
heerlijk nu dat overdreven gedoe van die nep tv cameras weg is
Waar dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kaarten al besteld, dus geen stress morgenvroeg.
ook voor niet-leden van de fanclub?quote:
D`oh!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Die presale voor Amsterdam is inmiddels ook afgelopen. Succes, morgen...
quote:
Je hebt 't nu voor een groot deel zelf in de hand. Je hoeft niet te wachten op een rij voor je of op een trage postkantoormedewerker. Iedereen heeft om 10:00 uur kans om kaarten te bestellen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
D`oh!
Ben benieuwd of we erdoor komen![]()
![]()
gezeik dat je niet meer naar het postkantoor kan. bezeikte boel
Enrique, neem ik aan ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Geen idee wat haar dagelijkse bezigheden tegenwoordig zijn, maar goed
.
Niet meer in Amsterdamquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
Halloen wat een leuke uitzending nu al
True, maar dan moeten ze wel zorgen dat ze een server hebben die het aankan! en daar ligt het grote probleemquote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt 't nu voor een groot deel zelf in de hand. Je hoeft niet te wachten op een rij voor je of op een trage postkantoormedewerker. Iedereen heeft om 10:00 uur kans om kaarten te bestellen.
Nooit meer.... Jeweetwel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Geen idee wat haar dagelijkse bezigheden tegenwoordig zijn, maar goed
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |