Goedgevondenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gezellig. Zo'n vrijdagmiddag.
Klopt. Ben op een persoonlijke kruistocht voor dit plaatje geweest omdat ik hem leuk vind. Gek he.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En iedere keer hard roepen 'dat ze zo geweldig zijn.' Zeker omdat ze anders geen zak geld meer van betreffende platenmaatschappij krijgen. Maar dat mogen we niet denken.
Gezien de gemiddelde reactie hier wel jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt. Ben op een persoonlijke kruistocht voor dit plaatje geweest omdat ik hem leuk vind. Gek he.
Prima hoor, maar het is duidelijk niet de keuze van de gemiddelde luisteraar. Of vallen wij daar niet onder en wil de gemiddelde luisteraar alleen maar een nietszeggend niemendalletje als MHquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt. Ben op een persoonlijke kruistocht voor dit plaatje geweest omdat ik hem leuk vind. Gek he.
Ik heb ook graag Kink aan, maar word gek van de DJ's daar (die Grolleman) en heb is soms wel heel erg hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef alwaysleft het volgende:
Jongens, hou eens op met klagen. Als je niet eens bent met de muziekkeuze van 3FM heb je genoeg alternatieven, ik vind 3FM ook steeds kutter ( lees commercieler) worden qua muziek. Ik heb inmiddels veel vaker KinkFM ( die ik zo graag een plekke gun in de ether) en KX opstaan.
Dat zijn tenminste nog stations die een ander geluid laten horen.....3FM al jaren niet meer
Nu wel idd. Het moest er ff uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, wat een zuurheid zo op de vrijdagmiddag... Het is poevedoeme weekend!
heeft met michiel en bart tenminste nog een medestanderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef Sersjee het volgende:
Ha, All-American Rejects de nieuwe MH? Fijn plaatje![]()
*graag tegengeluid laat horen*
Ik was nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef alwaysleft het volgende:
Jongens, hou eens op met klagen.
Het probleem is een beetje dat jij het een mening noemt maar keer op keer verkondigt als feit: 3FM is corrupt en laat zich omkopen om platen te draaien of artiesten te steunen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prima hoor, maar het is duidelijk niet de keuze van de gemiddelde luisteraar. Of vallen wij daar niet onder en wil de gemiddelde luisteraar alleen maar een nietszeggend niemendalletje als MHDe keuze voor hits, playlists etc. is echt zó doorzichtig aan 't worden. Komt er een concert van artiest A --> kapotdraaien. Is een band nog nooit gedraaid maar staat deze op een festival --> MH en ongetwijfeld ook weer kapotdraaien. Mag 3FM voor een zak geld weer totaal overbodig de naam voor een concert van een artiest plakken --> ineens fors de rotatie omhoog.
Waarom niet es wat gemiddeld houden in plaats van die overdreven playcounts![]()
![]()
Kijk es goed naar de missie/het doel waarvoor 3FM moet staan. En dat is dus niet veranderen in het zoveelste commerciële cr*pstation.
En nee, ik sta niet alleen met deze mening.
michiel heeft een mening jongensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat jij het een mening noemt maar keer op keer verkondigt als feit: 3FM is corrupt en laat zich omkopen om platen te draaien of artiesten te steunen.
Als je nou echt alleen een mening zou ventileren, soit. Maar telkens weer op complete kul gebaseerde leugens verkopen als de waarheid, DAAR heb ik een hekel aan.
*pokes stubru of kx* maar 3fm is nog steeds nr 1 want m² is nog steeds goed en wat jullie als hits noemen die elke dag gedraaid worden kennen ze bij 538 niet eens dus 3fm draait nog steeds nieuwe muziekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eensMaar een andere zender op de radio weet ik niet.
538 heb ik jaren geleden al gehad. Het is me nu allemaal veels te veel boemboemboem muziek. Arrow enzo vind ik saai en eentonig. En 3FM blijft dan dus ook maar gewoon opstaan.
Michiel, je kunt me niet vertellen dat je muziekhart sneller gaat kloppen als je voor de zoveelste keer hetzelfde nummer moet instarten. Daarom heb ik als luisteraar 't gevoel dat dat instarten niet voor niets gebeurt. Niet omdat je dat zo geweldig vindt. Is die liveversie van KoL echt zo geweldig dat ie een paar keer op een dag gedraaid wordtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat jij het een mening noemt maar keer op keer verkondigt als feit: 3FM is corrupt en laat zich omkopen om platen te draaien of artiesten te steunen.
Als je nou echt alleen een mening zou ventileren, soit. Maar telkens weer op complete kul gebaseerde leugens verkopen als de waarheid, DAAR heb ik een hekel aan.
Mooi voorbeeld: hier werd Fascination al uitgekotst, toen ie bij 538 als nieuw werd gepresenteerd... Da's trouwens ook de laatste keer geweest da'k 538 op heb gehad, want daarna had ik m'n collega's zo ver dat de radio naar 3 kon.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*pokes stubru of kx* maar 3fm is nog steeds nr 1 want m² is nog steeds goed en wat jullie als hits noemen die elke dag gedraaid worden kennen ze bij 538 niet eens dus 3fm draait nog steeds nieuwe muziek
Shit.. ik dacht 'laatmaar' heb geen zin in discussie, ga jij me quotenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*pokes stubru of kx* maar 3fm is nog steeds nr 1 want m² is nog steeds goed en wat jullie als hits noemen die elke dag gedraaid worden kennen ze bij 538 niet eens dus 3fm draait nog steeds nieuwe muziek
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld: hier werd Fascination al uitgekotst, toen ie bij 538 als nieuw werd gepresenteerd... Da's trouwens ook de laatste keer geweest da'k 538 op heb gehad, want daarna had ik m'n collega's zo ver dat de radio naar 3 kon.
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Shit.. ik dacht 'laatmaar' heb geen zin in discussie, ga jij me quoten
Maar 3fm draait wel steeds vaker het zelfde, het wordt steeds meer hippere muziek (pokerface) ipv alternatieve geluiden.
Zodra ik 's sochtens mijn bedje uitkom gaat de radio aan. (dat is rond half 11) Giel hoor ik alleen als ik moet werken. En om 19.30 gaat de radio pas weer uit. Dan begint de tv avond.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk inmaar op de tijden dat ze dit draaien zit ik of op school of zit ik achter tv
ik hoor giel van kwart voor 7 tot half 8 maar dan met half oorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zodra ik 's sochtens mijn bedje uitkom gaat de radio aan. (dat is rond half 11) Giel hoor ik alleen als ik moet werken. En om 19.30 gaat de radio pas weer uit. Dan begint de tv avond.
Dus 3 dagen lang heb ik hele dagen muziek. En als je dan 'weeeeeeer' die beroerde pokerface hoort (of een ander 'hip' nummer ben je er gauw flauw van..
Ja, wat denk je nou zelf? Dat we dit fantastische concert online kunnen streamen en het NIET gaan roepen? En ja, mijn muziekhart gaat sneller stromen van veel liedjes die jij rucksichtlos afdoet als "die draaien ze alleen maar omdat ze er geld voor krijgen".quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Michiel, je kunt me niet vertellen dat je muziekhart sneller gaat kloppen als je voor de zoveelste keer hetzelfde nummer moet instarten. Daarom heb ik als luisteraar 't gevoel dat dat instarten niet voor niets gebeurt. Niet omdat je dat zo geweldig vindt. Is die liveversie van KoL echt zo geweldig dat ie een paar keer op een dag gedraaid wordtOf is dat omdat daarvan 'toevallig' ook iets op 3fm.nl staat
Want dát wordt er automatisch achteraan gezegd...
iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind op dit ogenblik Gerard, Rob en Paul de leukste/beste shows/programma's hebben.
C&S is prima, maar dat leden geneuzel en te lang en te veel en te dom praten is ook helemaal niks![]()
Maar The BSB was dan weer jeugd sentiment
Ik vooral Eric.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind op dit ogenblik Gerard, Rob en Paul de leukste/beste shows/programma's hebben.
C&S is prima, maar dat leden geneuzel en te lang en te veel en te dom praten is ook helemaal niks![]()
Maar The BSB was dan weer jeugd sentiment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |