Fijn dagje...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:00 schreef on_air het volgende:
Verkankerd.
Gisteren lekker zouteloos vier uur radio maken, direct door naar werk, van 18u tot 21u buiten gestaan, tot 01u wachten, 01.30u thuis, en zo weer lekker naar werk.
Vind 't ook nietsquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:00 schreef borisz het volgende:
Wat een vreselijke vormgeving
Waarom moet er zo'n beat onder het nieuwsbericht blijven draaien ?
Gasten met hun auto's. Arriveés.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Fijn dagje.... Maar waarop heb je van 21:00 tot 01:00 staan wachten dan
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Sorry, ik moet nog douchen, aankleden en schminken.
Niet genoeg om de huur van te betalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blegh. Daar zit je dan. Te zitten. Nouja. 't levert iig wel ¤¤¤¤ op.
AZ inhalen op 3FM is niet te doen, Sersjee is ook met een poging bezig, maar als die er doorheen gekomen is. Heeft AZ al weer drie plaatjes aangevraagdquote:
Stelletje spammerts. Kickstart is toch aanvraag van gisteren btw.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:09 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ inhalen op 3FM is niet te doen, Sersjee is ook met een poging bezig, maar als die er doorheen gekomen is. Heeft AZ al weer drie plaatjes aangevraagd.
Hmzquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Niet genoeg om de huur van te betalen.
Dat is dan wel weer mooi meegenomen.quote:Rudy Fuchs was er wel en Zwagerman.
Ik denk da'k het opgeef, het is niet te doen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:09 schreef borisz het volgende:
[..]
AZ inhalen op 3FM is niet te doen, Sersjee is ook met een poging bezig, maar als die er doorheen gekomen is. Heeft AZ al weer drie plaatjes aangevraagd.
Hij hier ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, ene VIncent.
Veel succes.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef on_air het volgende:
Nou, dan ga ik maar eens wat aan de vormgeving doen.
ik ben 4x op 3fm geweest in 1.5 maand tijd, maak ik nog een kansquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:09 schreef borisz het volgende:
[..]
"Huizenprijs explodeert door economische crisis"quote:
Zat 't ook al te zoekenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:19 schreef borisz het volgende:
[..]
"Huizenprijs explodeert door economische crisis".
Alleen Arcee heeft niet eens een topic geopend over dit aantal
Het mag wat kosten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel succes.
niet negatief bedoeld
ohjaquote:
Om een goed voorbeeld te pakken Dragostea Din Tei van Haiducci in de Gabri Ponte remixquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]x2
* Dichterbijer vind sommige remixen van nummers leuker dan het orgineel
Ben niet zo scherp vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar , deze is alweer bijna vol
De dame in kwestie is Roemeens:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Om een goed voorbeeld te pakken Dragostea Din Tei van Haiducci in de Gabri Ponte remix![]()
Zeer fout maar wel leuker dan een orgineel
Oe!quote:
Hopelijk verslaan jullie FC Limburg vanavondquote:
dude ik heb al zn honger, ga jij me DAT aan doenquote:
Sorry voor Timo maar ik reken op een 4 - 0 overwinning voor Grunnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk verslaan jullie FC Limburg vanavond
En hup Utreg natuurlijk dit wekeend
Lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef on_air het volgende:
[..]
20 bier en iets te neuken.
TietenKontBier.
Het is trouwens blijkbaar niet normaal als een vrouw dat roept...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef on_air het volgende:
[..]
20 bier en iets te neuken.
TietenKontBier.
Geen probleem hoor. Dan weet je tenminste dat je op dezelfde golflengte zit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is trouwens blijkbaar niet normaal als een vrouw dat roept...
Ik ook niet, er zit een natuurlijke sbs6 storing op de tv.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:14 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga dat programma niet kijken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Dan weet je tenminste dat je op dezelfde golflengte zit.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:16 schreef on_air het volgende:
[..]. Wat ook niet helemaal altijd de bedoeling is.
Ik geloof dat ik daar een aanwijzing voor AC/DC.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:17 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoop dan nl. deze te maken: [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik daar een aanwijzing voor AC/DC.
Yup, ik ken het. Ben al jaren verliefd op deze vrouwquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nogmaals: beluistert allen ook het oudere werk van deze dame. De nummers Fingertips en Sunny Road en het albums Fisherman's Woman en Love In The Time Of Science in het bijzonder
.
Jij ook alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup, ik ken het. Ben al jaren verliefd op deze vrouw.
Fijn om te zien dat je je ouwe plaatje weer terug hebt trouwens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[Gielmodus]Daar heb je dat kutpaard weer.[/Gielmodus]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat je je ouwe plaatje weer terug hebt trouwens.
Zal eens kijjken of ik Nina nog kan strikken als vervangen voor de mijne.
Ik wil wel zorgen dat ik met haar (op de foto) kom volgende maandquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Kijken of ze tijd heeft voor een avatarfotoshoot
.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik wil wel zorgen dat ik met haar (op de foto) kom volgende maand.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef Sersjee het volgende:
Ik lees dat Claudia 34 is geworden. Wat een oud lijk
Ja, eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Another Chance![]()
. Lekker nummer; leuke clip
misschien niet bij KX ofzow maar hier welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:11 schreef themauster het volgende:
Was Gerard er vandaag niet? dat zei Rob net op kx![]()
Hopen dat hij er vanavond wel is want wie zou hem moeten vervangen?
Hans!quote:
Eejquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans!![]()
![]()
Oh Oh Oh wat n lekker weer heh.
Jammer dat ik moet werken![]()
MAAAAR een collegaatje met laptop bij de hand helpt wel n beetje
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef Brennel het volgende:
Ik ben Claudia langzaam maar zeker gaan haten. Mag Dolf terugkomen, alsjeblieft?![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef Brennel het volgende:
Ik ben Claudia langzaam maar zeker gaan haten. Mag Dolf terugkomen, alsjeblieft?![]()
Dat gaat via U2.com, maar de presale voor Amsterdam is helaas afgelopenquote:Ohja, Roel! Welke sites gaf je ook alweer op om U2 kaarten te bestellen? Of kan jij niet heel toevallig 2 kaarten bijbestellen in de pre-sale?![]()
Gatverdamme. Kijk dan, die wangen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dit hoort hier. Alsjullieblieft.
Geen dank.
Geeft niet, dank je in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat via U2.com, maar de presale voor Amsterdam is helaas afgelopen. Ik kon maar vier kaarten bestellen en die zijn allemaal al vergeven
. Sorry.
Check deze http://en.livenation.nl/kaartenkopen.html ook nog ff voor de zekerheidquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef Brennel het volgende:
[..]
Geeft niet, dank je in ieder geval![]()
Ik heb me op de 2 sites die je me gaf geregistreerd, en ik geef m'n vader opdracht om morgen achter de pc te gaan zitten en de kaarten te bestellen. Ik hoop dat het lukt!
Ik ga nu de boel afsluiten voor een weekendje Gent, fijn weekend allemaal
Zeker doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
U2
Vind het album wel erg tof trouwens. Zal deze op mijn must-have lijstje zetten, als ik weer wat meer centen heb gelijk kopen
Jawel, mooi!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nick Drake.
Niet ieders smaak, denk ik.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik tel met je meeMaar dan een uurtje korter
Had eigenlijk verwacht dat Ilse DeLange snel zou uitverkopen... Niet dus. Opvallend.quote:Tijdens het concert in Ahoy op 21 maart zal Ilse met haar band naast haar grootste hits ook diverse nummers van het nieuwe album spelen waaronder de hit 'So Incredible', waarmee zij de eerste plaats in de Mega Top 100 single lijst veroverde. 'Ik heb me de afgelopen jaren enorm kunnen ontwikkelen op het podium. Ik zie er dan ook erg naar uit om samen met mijn band op het podium van Ahoy te staan en een fantastische show neer te zetten', aldus Ilse DeLange.
Het concert in Ahoy Rotterdam is zo goed als uitverkocht, maar speciaal voor de leden van Ticket Alert worden de allerlaatste kaarten met 10% korting aangeboden. Met onderstaande wachtwoord kan je tickets boeken voor de speciale Last Minute Actie. Zorg dat je er snel bij bent want op=op!
Dit is wel leuk toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
jullie zeggen het hier wel als er leuke platen worden gedraaid heh
waar...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:30 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik hoorde net een verdwaald PSB-alarm...
Vanavond werken, en daarna feest. Dus ik vier het weekend nu alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jajmaar of 7:10 is het officieel
Weekend
met domien en michiel ofzo (gerard is toch ziek...)
Neujquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind Claudia wel erg leuk50x beter dan die irritante Dolf
en die is veranderd voor eva jinekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef TIM-846 het volgende:
Cos hier nog geweest vandaag?Hij wilde graag dat Krezip uit mijn avatar ging
Zo heet die band niet.quote:
waarom zag ik dat dan op 3fmfan staan als draaiende plaatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo heet die band niet.
*er moedeloos van wordt*
Ga je nou miepen om een spatie?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo heet die band niet.
*er moedeloos van wordt*
Nuttige infoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:57 schreef borisz het volgende:
Jeff Wayne staat in de zomer ook drie keer in de bijlmer bierhal. met War of the worlds.
Omdat het daar fout in de database staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom zag ik dat dan op 3fmfan staan als draaiende plaat
Ja. Namen verkeerd spellen is voor mij een teken van verregaande debiliteit. Ook is het niet echt respectvol richting de genoemde.quote:
Serieusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Sersjee het volgende:
Omdat het daar fout in de database staat.
BOOBIES!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef TIM-846 het volgende:
Cos hier nog geweest vandaag?Hij wilde graag dat Krezip uit mijn avatar ging
Ja, ik ben er ook goed flauw van. Vooral omdat alleen de nieuwe leden leuke dingen krijgen. Ik ben al 4 jaar lid en daar doen ze niets voorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn ze nou alweer over leden aan 't zeiken?![]()
Nieuwe megahit.quote:
bnnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd. Ik krijg echt uitslag ervan dat uuuuuren en uuren zendtijd worden verkloot aan 't gezeik om nieuwe leden. Als ze daar zelf een stijf piemeltje van krijgen moeten ze dat vooral lekker doen met de microfoon en camera's dicht. Maak fatsoenlijke radio- en tv-programma's en probeer potentiële leden daardoor te werven in plaats van dat kansloze en vooral dure geslijmquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook goed flauw van. Vooral omdat alleen de nieuwe leden leuke dingen krijgen. Ik ben al 4 jaar lid en daar doen ze niets voorEn dat geleuter op de radio is gewoon annoying, ga toch muziek draaien!
Voor C&S zeg ik zo mijn bnn lidmaatschap op alleen voor de DVD van Bart de Graaff die ik vorig jaar kreeg vond ik dat zeker mijn 5,72 meer dan waardquote:
Vond het gister ook heel overdreven. Om de 10 minuten even overschakelen naar Patrick die in een heli zitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
waar vind je die...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:29 schreef -Hans- het volgende:
Leuke MYA-playlist maar de caps mag de volgende keer wel even uit.
Ik zit er al lang en breed klaar voorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:20 schreef cosmick het volgende:
O, bijna de bekendmaking van de nieuwe MH.
Om nou te zeggen dat ik van All AMerican Rejects heel vrolijk wordt...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Vlindur het volgende:
God wat ben ik blij dat de week over is wat betreft deze waardeloze megahit van Lady Gaga.. bah bah bah![]()
Ben benieuwd naar de nieuwe
Waar zie je dat? Jezus, 3FM moet weer een band die ze nog nooit gedraaid hebben maar op Pinkpop komt draaien hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:33 schreef Numbie het volgende:
[..]
Om nou te zeggen dat ik van All AMerican Rejects heel vrolijk wordt...
Wel ietsje beter dan de huidige MH, maar had liever een Kooks of AGB gehoord.
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.htmlquote:
Je maakt 't op deze manier niet echt draaglijker voor jezelf, of wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:32 schreef muisje-eliza het volgende:
*puuuuup* nog anderhalf uur *puuup*
Idd. En iedere keer hard roepen 'dat ze zo geweldig zijn.' Zeker omdat ze anders geen zak geld meer van betreffende platenmaatschappij krijgen. Maar dat mogen we niet denken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Jezus, 3FM moet weer een band die ze nog nooit gedraaid hebben maar op Pinkpop komt draaien hoor.
Geloof dat de heer Veenstra zich heeft ingespand om die plaat Megahit te maken.. Is er dus in elk geval 1 iemand bij 3FM blij met de nieuwe MH.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:33 schreef Numbie het volgende:
[..]
Om nou te zeggen dat ik van All AMerican Rejects heel vrolijk wordt...
Wel ietsje beter dan de huidige MH, maar had liever een Kooks of AGB gehoord.
Coen gaf net één hint: A.A.R.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Jezus, 3FM moet weer een band die ze nog nooit gedraaid hebben maar op Pinkpop komt draaien hoor.
Ik krijg een error (aanvraag is verlopen)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans! http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=5233283&l=NL&C=
Hm. Nouja, deze dus:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik krijg een error (aanvraag is verlopen)
quote:GABRIELLA CILMI
De Oosterpoort
Trompsingel 27, Groningen, Nederland
Za, 20/06/09 20.30 uur
Hej cool ! ook een dag na mijn verjaardagquote:
Ach kom nou, elke prijsvraag op 3FM isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komen de debielen weer met hun 'prijsvraag'.
Check.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kom maar door met dat (zeer waarschijnlijk vreselijke) ding!
Nou idd. Maar vooral de manier waarop. Met hun achterlijke geklapquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach kom nou, elke prijsvraag op 3FM is
Slaat helemaal nergens op, die vragen
Goedgevondenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gezellig. Zo'n vrijdagmiddag.
Klopt. Ben op een persoonlijke kruistocht voor dit plaatje geweest omdat ik hem leuk vind. Gek he.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. En iedere keer hard roepen 'dat ze zo geweldig zijn.' Zeker omdat ze anders geen zak geld meer van betreffende platenmaatschappij krijgen. Maar dat mogen we niet denken.
Gezien de gemiddelde reactie hier wel jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt. Ben op een persoonlijke kruistocht voor dit plaatje geweest omdat ik hem leuk vind. Gek he.
Prima hoor, maar het is duidelijk niet de keuze van de gemiddelde luisteraar. Of vallen wij daar niet onder en wil de gemiddelde luisteraar alleen maar een nietszeggend niemendalletje als MHquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:51 schreef MichielV het volgende:
[..]
Klopt. Ben op een persoonlijke kruistocht voor dit plaatje geweest omdat ik hem leuk vind. Gek he.
Ik heb ook graag Kink aan, maar word gek van de DJ's daar (die Grolleman) en heb is soms wel heel erg hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef alwaysleft het volgende:
Jongens, hou eens op met klagen. Als je niet eens bent met de muziekkeuze van 3FM heb je genoeg alternatieven, ik vind 3FM ook steeds kutter ( lees commercieler) worden qua muziek. Ik heb inmiddels veel vaker KinkFM ( die ik zo graag een plekke gun in de ether) en KX opstaan.
Dat zijn tenminste nog stations die een ander geluid laten horen.....3FM al jaren niet meer
Nu wel idd. Het moest er ff uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:00 schreef Sersjee het volgende:
Mèn, wat een zuurheid zo op de vrijdagmiddag... Het is poevedoeme weekend!
heeft met michiel en bart tenminste nog een medestanderquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:57 schreef Sersjee het volgende:
Ha, All-American Rejects de nieuwe MH? Fijn plaatje![]()
*graag tegengeluid laat horen*
Ik was nog niet eens begonnenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:58 schreef alwaysleft het volgende:
Jongens, hou eens op met klagen.
Het probleem is een beetje dat jij het een mening noemt maar keer op keer verkondigt als feit: 3FM is corrupt en laat zich omkopen om platen te draaien of artiesten te steunen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Prima hoor, maar het is duidelijk niet de keuze van de gemiddelde luisteraar. Of vallen wij daar niet onder en wil de gemiddelde luisteraar alleen maar een nietszeggend niemendalletje als MHDe keuze voor hits, playlists etc. is echt zó doorzichtig aan 't worden. Komt er een concert van artiest A --> kapotdraaien. Is een band nog nooit gedraaid maar staat deze op een festival --> MH en ongetwijfeld ook weer kapotdraaien. Mag 3FM voor een zak geld weer totaal overbodig de naam voor een concert van een artiest plakken --> ineens fors de rotatie omhoog.
Waarom niet es wat gemiddeld houden in plaats van die overdreven playcounts![]()
![]()
Kijk es goed naar de missie/het doel waarvoor 3FM moet staan. En dat is dus niet veranderen in het zoveelste commerciële cr*pstation.
En nee, ik sta niet alleen met deze mening.
michiel heeft een mening jongensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat jij het een mening noemt maar keer op keer verkondigt als feit: 3FM is corrupt en laat zich omkopen om platen te draaien of artiesten te steunen.
Als je nou echt alleen een mening zou ventileren, soit. Maar telkens weer op complete kul gebaseerde leugens verkopen als de waarheid, DAAR heb ik een hekel aan.
*pokes stubru of kx* maar 3fm is nog steeds nr 1 want m² is nog steeds goed en wat jullie als hits noemen die elke dag gedraaid worden kennen ze bij 538 niet eens dus 3fm draait nog steeds nieuwe muziekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:10 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eensMaar een andere zender op de radio weet ik niet.
538 heb ik jaren geleden al gehad. Het is me nu allemaal veels te veel boemboemboem muziek. Arrow enzo vind ik saai en eentonig. En 3FM blijft dan dus ook maar gewoon opstaan.
Michiel, je kunt me niet vertellen dat je muziekhart sneller gaat kloppen als je voor de zoveelste keer hetzelfde nummer moet instarten. Daarom heb ik als luisteraar 't gevoel dat dat instarten niet voor niets gebeurt. Niet omdat je dat zo geweldig vindt. Is die liveversie van KoL echt zo geweldig dat ie een paar keer op een dag gedraaid wordtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:05 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat jij het een mening noemt maar keer op keer verkondigt als feit: 3FM is corrupt en laat zich omkopen om platen te draaien of artiesten te steunen.
Als je nou echt alleen een mening zou ventileren, soit. Maar telkens weer op complete kul gebaseerde leugens verkopen als de waarheid, DAAR heb ik een hekel aan.
Mooi voorbeeld: hier werd Fascination al uitgekotst, toen ie bij 538 als nieuw werd gepresenteerd... Da's trouwens ook de laatste keer geweest da'k 538 op heb gehad, want daarna had ik m'n collega's zo ver dat de radio naar 3 kon.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*pokes stubru of kx* maar 3fm is nog steeds nr 1 want m² is nog steeds goed en wat jullie als hits noemen die elke dag gedraaid worden kennen ze bij 538 niet eens dus 3fm draait nog steeds nieuwe muziek
Shit.. ik dacht 'laatmaar' heb geen zin in discussie, ga jij me quotenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*pokes stubru of kx* maar 3fm is nog steeds nr 1 want m² is nog steeds goed en wat jullie als hits noemen die elke dag gedraaid worden kennen ze bij 538 niet eens dus 3fm draait nog steeds nieuwe muziek
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld: hier werd Fascination al uitgekotst, toen ie bij 538 als nieuw werd gepresenteerd... Da's trouwens ook de laatste keer geweest da'k 538 op heb gehad, want daarna had ik m'n collega's zo ver dat de radio naar 3 kon.
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Shit.. ik dacht 'laatmaar' heb geen zin in discussie, ga jij me quoten
Maar 3fm draait wel steeds vaker het zelfde, het wordt steeds meer hippere muziek (pokerface) ipv alternatieve geluiden.
Zodra ik 's sochtens mijn bedje uitkom gaat de radio aan. (dat is rond half 11) Giel hoor ik alleen als ik moet werken. En om 19.30 gaat de radio pas weer uit. Dan begint de tv avond.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk inmaar op de tijden dat ze dit draaien zit ik of op school of zit ik achter tv
ik hoor giel van kwart voor 7 tot half 8 maar dan met half oorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zodra ik 's sochtens mijn bedje uitkom gaat de radio aan. (dat is rond half 11) Giel hoor ik alleen als ik moet werken. En om 19.30 gaat de radio pas weer uit. Dan begint de tv avond.
Dus 3 dagen lang heb ik hele dagen muziek. En als je dan 'weeeeeeer' die beroerde pokerface hoort (of een ander 'hip' nummer ben je er gauw flauw van..
Ja, wat denk je nou zelf? Dat we dit fantastische concert online kunnen streamen en het NIET gaan roepen? En ja, mijn muziekhart gaat sneller stromen van veel liedjes die jij rucksichtlos afdoet als "die draaien ze alleen maar omdat ze er geld voor krijgen".quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Michiel, je kunt me niet vertellen dat je muziekhart sneller gaat kloppen als je voor de zoveelste keer hetzelfde nummer moet instarten. Daarom heb ik als luisteraar 't gevoel dat dat instarten niet voor niets gebeurt. Niet omdat je dat zo geweldig vindt. Is die liveversie van KoL echt zo geweldig dat ie een paar keer op een dag gedraaid wordtOf is dat omdat daarvan 'toevallig' ook iets op 3fm.nl staat
Want dát wordt er automatisch achteraan gezegd...
iddquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind op dit ogenblik Gerard, Rob en Paul de leukste/beste shows/programma's hebben.
C&S is prima, maar dat leden geneuzel en te lang en te veel en te dom praten is ook helemaal niks![]()
Maar The BSB was dan weer jeugd sentiment
Ik vooral Eric.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind op dit ogenblik Gerard, Rob en Paul de leukste/beste shows/programma's hebben.
C&S is prima, maar dat leden geneuzel en te lang en te veel en te dom praten is ook helemaal niks![]()
Maar The BSB was dan weer jeugd sentiment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |