Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef Brennel het volgende:
Ik ben Claudia langzaam maar zeker gaan haten. Mag Dolf terugkomen, alsjeblieft?![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:52 schreef Brennel het volgende:
Ik ben Claudia langzaam maar zeker gaan haten. Mag Dolf terugkomen, alsjeblieft?![]()
Dat gaat via U2.com, maar de presale voor Amsterdam is helaas afgelopenquote:Ohja, Roel! Welke sites gaf je ook alweer op om U2 kaarten te bestellen? Of kan jij niet heel toevallig 2 kaarten bijbestellen in de pre-sale?![]()
Gatverdamme. Kijk dan, die wangen!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dit hoort hier. Alsjullieblieft.
Geen dank.
Geeft niet, dank je in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat via U2.com, maar de presale voor Amsterdam is helaas afgelopen. Ik kon maar vier kaarten bestellen en die zijn allemaal al vergeven
. Sorry.
Check deze http://en.livenation.nl/kaartenkopen.html ook nog ff voor de zekerheidquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:19 schreef Brennel het volgende:
[..]
Geeft niet, dank je in ieder geval![]()
Ik heb me op de 2 sites die je me gaf geregistreerd, en ik geef m'n vader opdracht om morgen achter de pc te gaan zitten en de kaarten te bestellen. Ik hoop dat het lukt!
Ik ga nu de boel afsluiten voor een weekendje Gent, fijn weekend allemaal
Zeker doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:44 schreef Sjowhan het volgende:
U2
Vind het album wel erg tof trouwens. Zal deze op mijn must-have lijstje zetten, als ik weer wat meer centen heb gelijk kopen
Jawel, mooi!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nick Drake.
Niet ieders smaak, denk ik.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik tel met je meeMaar dan een uurtje korter
Had eigenlijk verwacht dat Ilse DeLange snel zou uitverkopen... Niet dus. Opvallend.quote:Tijdens het concert in Ahoy op 21 maart zal Ilse met haar band naast haar grootste hits ook diverse nummers van het nieuwe album spelen waaronder de hit 'So Incredible', waarmee zij de eerste plaats in de Mega Top 100 single lijst veroverde. 'Ik heb me de afgelopen jaren enorm kunnen ontwikkelen op het podium. Ik zie er dan ook erg naar uit om samen met mijn band op het podium van Ahoy te staan en een fantastische show neer te zetten', aldus Ilse DeLange.
Het concert in Ahoy Rotterdam is zo goed als uitverkocht, maar speciaal voor de leden van Ticket Alert worden de allerlaatste kaarten met 10% korting aangeboden. Met onderstaande wachtwoord kan je tickets boeken voor de speciale Last Minute Actie. Zorg dat je er snel bij bent want op=op!
Dit is wel leuk toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:03 schreef naatje_1 het volgende:
jullie zeggen het hier wel als er leuke platen worden gedraaid heh
waar...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:30 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ik hoorde net een verdwaald PSB-alarm...
Vanavond werken, en daarna feest. Dus ik vier het weekend nu alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jajmaar of 7:10 is het officieel
Weekend
met domien en michiel ofzo (gerard is toch ziek...)
Neujquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind Claudia wel erg leuk50x beter dan die irritante Dolf
en die is veranderd voor eva jinekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef TIM-846 het volgende:
Cos hier nog geweest vandaag?Hij wilde graag dat Krezip uit mijn avatar ging
Zo heet die band niet.quote:
waarom zag ik dat dan op 3fmfan staan als draaiende plaatquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo heet die band niet.
*er moedeloos van wordt*
Ga je nou miepen om een spatie?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo heet die band niet.
*er moedeloos van wordt*
Nuttige infoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:57 schreef borisz het volgende:
Jeff Wayne staat in de zomer ook drie keer in de bijlmer bierhal. met War of the worlds.
Omdat het daar fout in de database staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom zag ik dat dan op 3fmfan staan als draaiende plaat
Ja. Namen verkeerd spellen is voor mij een teken van verregaande debiliteit. Ook is het niet echt respectvol richting de genoemde.quote:
Serieusquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Sersjee het volgende:
Omdat het daar fout in de database staat.
BOOBIES!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:59 schreef TIM-846 het volgende:
Cos hier nog geweest vandaag?Hij wilde graag dat Krezip uit mijn avatar ging
Ja, ik ben er ook goed flauw van. Vooral omdat alleen de nieuwe leden leuke dingen krijgen. Ik ben al 4 jaar lid en daar doen ze niets voorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn ze nou alweer over leden aan 't zeiken?![]()
Nieuwe megahit.quote:
bnnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd. Ik krijg echt uitslag ervan dat uuuuuren en uuren zendtijd worden verkloot aan 't gezeik om nieuwe leden. Als ze daar zelf een stijf piemeltje van krijgen moeten ze dat vooral lekker doen met de microfoon en camera's dicht. Maak fatsoenlijke radio- en tv-programma's en probeer potentiële leden daardoor te werven in plaats van dat kansloze en vooral dure geslijmquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook goed flauw van. Vooral omdat alleen de nieuwe leden leuke dingen krijgen. Ik ben al 4 jaar lid en daar doen ze niets voorEn dat geleuter op de radio is gewoon annoying, ga toch muziek draaien!
Voor C&S zeg ik zo mijn bnn lidmaatschap op alleen voor de DVD van Bart de Graaff die ik vorig jaar kreeg vond ik dat zeker mijn 5,72 meer dan waardquote:
Vond het gister ook heel overdreven. Om de 10 minuten even overschakelen naar Patrick die in een heli zitquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
waar vind je die...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:29 schreef -Hans- het volgende:
Leuke MYA-playlist maar de caps mag de volgende keer wel even uit.
Ik zit er al lang en breed klaar voorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:20 schreef cosmick het volgende:
O, bijna de bekendmaking van de nieuwe MH.
Om nou te zeggen dat ik van All AMerican Rejects heel vrolijk wordt...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef Vlindur het volgende:
God wat ben ik blij dat de week over is wat betreft deze waardeloze megahit van Lady Gaga.. bah bah bah![]()
Ben benieuwd naar de nieuwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |