Waar zie je dat? Jezus, 3FM moet weer een band die ze nog nooit gedraaid hebben maar op Pinkpop komt draaien hoorquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:33 schreef Numbie het volgende:
[..]
Om nou te zeggen dat ik van All AMerican Rejects heel vrolijk wordt...
Wel ietsje beter dan de huidige MH, maar had liever een Kooks of AGB gehoord.
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.htmlquote:
Je maakt 't op deze manier niet echt draaglijker voor jezelf, of wel?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:32 schreef muisje-eliza het volgende:
*puuuuup* nog anderhalf uur *puuup*
Idd. En iedere keer hard roepen 'dat ze zo geweldig zijn.' Zeker omdat ze anders geen zak geld meer van betreffende platenmaatschappij krijgen. Maar dat mogen we niet denken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Jezus, 3FM moet weer een band die ze nog nooit gedraaid hebben maar op Pinkpop komt draaien hoor.
Geloof dat de heer Veenstra zich heeft ingespand om die plaat Megahit te maken.. Is er dus in elk geval 1 iemand bij 3FM blij met de nieuwe MH.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:33 schreef Numbie het volgende:
[..]
Om nou te zeggen dat ik van All AMerican Rejects heel vrolijk wordt...
Wel ietsje beter dan de huidige MH, maar had liever een Kooks of AGB gehoord.
Coen gaf net één hint: A.A.R.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Jezus, 3FM moet weer een band die ze nog nooit gedraaid hebben maar op Pinkpop komt draaien hoor.
Ik krijg een error (aanvraag is verlopen)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans! http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=5233283&l=NL&C=
Hm. Nouja, deze dus:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik krijg een error (aanvraag is verlopen)
quote:GABRIELLA CILMI
De Oosterpoort
Trompsingel 27, Groningen, Nederland
Za, 20/06/09 20.30 uur
Hej cool ! ook een dag na mijn verjaardagquote:
Ach kom nou, elke prijsvraag op 3FM isquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komen de debielen weer met hun 'prijsvraag'.
Check.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kom maar door met dat (zeer waarschijnlijk vreselijke) ding!
Nou idd. Maar vooral de manier waarop. Met hun achterlijke geklapquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach kom nou, elke prijsvraag op 3FM is
Slaat helemaal nergens op, die vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |