"Huizenprijs explodeert door economische crisis"quote:
Zat 't ook al te zoekenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:19 schreef borisz het volgende:
[..]
"Huizenprijs explodeert door economische crisis".
Alleen Arcee heeft niet eens een topic geopend over dit aantal
Het mag wat kosten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veel succes.
niet negatief bedoeld
ohjaquote:
Om een goed voorbeeld te pakken Dragostea Din Tei van Haiducci in de Gabri Ponte remixquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]x2
* Dichterbijer vind sommige remixen van nummers leuker dan het orgineel
Ben niet zo scherp vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar , deze is alweer bijna vol
De dame in kwestie is Roemeens:quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Om een goed voorbeeld te pakken Dragostea Din Tei van Haiducci in de Gabri Ponte remix![]()
Zeer fout maar wel leuker dan een orgineel
Oe!quote:
Hopelijk verslaan jullie FC Limburg vanavondquote:
dude ik heb al zn honger, ga jij me DAT aan doenquote:
Sorry voor Timo maar ik reken op een 4 - 0 overwinning voor Grunnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Hopelijk verslaan jullie FC Limburg vanavond
En hup Utreg natuurlijk dit wekeend
Lekker.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef on_air het volgende:
[..]
20 bier en iets te neuken.
TietenKontBier.
Het is trouwens blijkbaar niet normaal als een vrouw dat roept...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:07 schreef on_air het volgende:
[..]
20 bier en iets te neuken.
TietenKontBier.
Geen probleem hoor. Dan weet je tenminste dat je op dezelfde golflengte zit.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is trouwens blijkbaar niet normaal als een vrouw dat roept...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |