Nee je vindt Alizee leuk.quote:
Alizéé is nostalgeil™.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee je vindt Alizee leuk.Iedere gezonde hetero man/lesbische vrouw zou de neus voor haar ophalen.
alizee is geylquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee je vindt Alizee leuk.Iedere gezonde hetero man/lesbische vrouw zou de neus voor haar ophalen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:03 schreef IQM het volgende:
Eens met TT.
Die bovenste man is eng.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:13 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alvast wat mannen voor wolvendagen.
Eigenlijk is Gavin best een knappe man.
Is ie ook, maar ik dacht dat jullie hetero vrouwen daarvan hielden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die bovenste man is eng.
Nu kan ik niet slapen
Ik las: lee hottiequote:
Ja, vrouwen zonder smaak houden daarvan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ie ook, maar ik dacht dat jullie hetero vrouwen daarvan hielden.![]()
Nou ja ik post wel weer vrouwen.
Een of andere soap?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zonder smaak houden daarvan.
Is die bovenste man bekend ?
Ik geloof dat ik em wel eens in een serie voorbij heb zien schuiven.
Ahh oke, jij nog suggesties?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zonder smaak houden daarvan.
Is die bovenste man bekend ?
Ik geloof dat ik em wel eens in een serie voorbij heb zien schuiven.
Gladde mannen zijn eng.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oke, jij nog suggesties?
Ja klopt, hij komt mij ook bekend voor.
Ik snap nooit wat vrouwen in van die harige mannen zien, dat ziet er toch niet uit zo'n halve aap.
Ja zoiets?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gladde mannen zijn eng.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb niet echt suggestiesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oke, jij nog suggesties?
Ja klopt, hij komt mij ook bekend voor.
Ik snap nooit wat vrouwen in van die harige mannen zien, dat ziet er toch niet uit zo'n halve aap.
Auw, mn ogen.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
wat de neuk man.. elke dag je kop moeten scheren is al irritant.. ik zou er niet aan moeten denken om ook nog de rest te moeten doen
dat heb ik godzijdank niet.. nouja nog nietquote:
Hopelijk nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat heb ik godzijdank niet.. nouja nog niet
ooit van een middenweg gehoord![]()
Denk je dat wij 't leuk vinden ons te ontharen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:33 schreef Syb-rund. het volgende:
wat de neuk man.. elke dag je kop moeten scheren is al irritant.. ik zou er niet aan moeten denken om ook nog de rest te moeten doen
Normaal borsthaar toch niet?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk niet![]()
Ik vind borsthaar ranzig
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je dat wij 't leuk vinden ons te ontharen.Het ziet er anders niet uit.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Normaal borsthaar toch niet?
[ afbeelding ]
zelfs als iemand op het oog hebt, dan blijf je je nog aan zulke principes houden?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hopelijk niet![]()
Ik vind borsthaar ranzig
Ja hallow..quote:
het is niet mijn schuld dat het schoonheidsideaal tegenwoordig absurd is (zie reclames etc)quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je dat wij 't leuk vinden ons te ontharen.Het ziet er anders niet uit.
Precies!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallow..![]()
Wat een gladde jongen.
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zelfs als iemand op het oog hebt, dan blijf je je nog aan zulke principes houden?
Gadverdamme.quote:
Zo'n streepje vanaf de navel is dan wel weerquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Ik haat mannen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry moest er even uit.
Zo'n schaamsnor?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n streepje vanaf de navel is dan wel weer
ah heel goedquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet ?![]()
Mwoah als het echte liefde is dan pas je je wel aan hoor.
Of hij, of ik (dan moet ik er maar doorheen kijken ofzo)
Nou klinkt het heel viesquote:
* meldtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n streepje vanaf de navel is dan wel weer
Haha, lol klopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ah heel goed![]()
opzich wel grappig want in de metal heb je enkel overbehaarde mannen(ik had ergens opgevangen dat jij wel wat metolz luisterde)
Het is vrouwen SC, nu.quote:
Met je bmi van 32quote:
en ze liggen niet eens over elkaar heenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Allemaal mannen op die foto's Devvie.
vrouwelijke usersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Allemaal mannen op die foto's Devvie.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en ze liggen niet eens over elkaar heen
Dat krijg je er van als je niet je koekjes wil delen.quote:
over een paar jaartjes als ik ben uitgegroeid kom ik gezellig bij je zitten hoorquote:
Zeelandnet ?quote:
jij bent in 1900 al geborenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
over een paar jaartjes als ik ben uitgegroeid kom ik gezellig bij je zitten hoor
quote:
MODBREAK:
Dames dames, ik vind het best als jullie mannen posten, maar laat de homo-acties AUB achterwege. Notes zullen volgen indien nodig!
Ja doei.quote:
aanbiedtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik post ook maar wat Google mij aanbied.
Wel bijna.quote:
ik heb weekendquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel bijna.
Je moet er toch niet weer zo vroeg uit he?
Eigenlijk was ik vrijdag vrij... Maar goed.
GRMBL
NOH...quote:
Hoe kom jij trouwens aan je username?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:22 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh dat zijn ze zeker, moment moet ze even uploaden!
-beetje veel plaatjesquote:
mijn username is een verbastering van mijn voor en achternaamquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom jij trouwens aan je username?
Ach het is toch maar de klb scquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:51 schreef Syb-rund. het volgende:
whehe ik moest lachen!
deze pagina zit nu wel vol met plaatjes aids![]()
ik ook, trustenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:54 schreef Syb-rund. het volgende:
daar heb je een sterk punt!
ik ga nu wel slapen, goedenacht mijn beste wolfshirtdrager
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
25, Zoetermeer, ik zoek gewoon een geile oudere vrouw (max 45 ofzo) die in is voor sex. PM maar
Ik al 5 weken nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb al 3 jaar geen school meer van binnen gezien
quote:
En dan zo vanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:05 schreef IQM het volgende:
Mocht ik ooit weer last hebben van een langdurig aanhoudende erectie, dan laat ik jitzzzze wel een vraag stellen. Is 'ie zo weg.
Gjegjegjegjegje, inderdaad!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zo van
[ afbeelding ]
Maar dan tegen je erectie.
quote:
Morguh!quote:
Jawel hoor.quote:
Same herequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik kom om 9:00u. op werk --> Tot 13:00 FOK!. Dan lunchen tot 14:00u, en tot 15:00 werken. Dan weer tot 17:300 FOK
Jawel. Als er werk is tenminste.quote:
Wedden van niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:05 schreef IQM het volgende:
Mocht ik ooit weer last hebben van een langdurig aanhoudende erectie, dan laat ik jitzzzze wel een vraag stellen. Is 'ie zo weg.
Sorteer je diequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Als er werk is tenminste.
Er komen dadelijk pas weer pallets binnen.
Good moanin'. En gewoon omdat het kan.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Good moanin'. En gewoon omdat het kan.
Ik heb je moeder gemotorboat vannacht!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En de groeten aan je moeder. [ afbeelding ]
Lul niet. Ik was bij haar. De hele nacht, bitch. Trap in je kut.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb je moeder gemotorboat vannacht!
[ afbeelding ]
Nietwaar. Jij sliep vredig op twee borsten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lul niet. Ik was bij haar. De hele nacht, bitch. Trap in je kut.
Die twee van jouw moeder. Ja. Die, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Nietwaar. Jij sliep vredig op twee borsten.
Ik sliep op je moeder.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die twee van jouw moeder. Ja. Die, ja.
I will take that gun and stick it up your ass until it goes... click.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm gonna punch you in the ovary, that's what I'm gonna do. A straight shot. Right to the babymaker.
Hoe duur is dat nou, een beamer?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje klapharken
Als ik jullie voor mijn beamer krijg dan geef ik nog meer gas
Weet ik veel, mn baas betaaldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe duur is dat nou, een beamer?
IQM: My dad and I decided that your mom's kind of hot, so maybe we should just both bang her and in the meantime deal with the retard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I will take that gun and stick it up your ass until it goes... click.
Je hebt al een Epson voor 500 euro.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe duur is dat nou, een beamer?
Zegt Jiskefet je iets?quote:
je moeder is een retard x piquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:48 schreef IQM het volgende:
[..]
IQM: My dad and I decided that your mom's kind of hot, so maybe we should just both bang her and in the meantime deal with the retard.
wolvendagen: Who's the retard?
IQM: You.
wolvendagen: Hey... You dont say that.
Nee? Nou ja, als je die auto bedoeld, dat is een Beemer.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee? Nou ja, als je die auto bedoeld, dat is een Beemer.
Aardig weer. Wil je die Zippo terug? Zou ik maar wat aardiger tegen Ie Ku Em doen.quote:
HEY ZEGGEN WE GEEN GOEDEMORGEN MEER?!?!?!?quote:
sorry lief.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aardig weer. Wil je zie Zippo terug? Zou ik maar wat aardiger tegen Ie Ku Em doen.
Hai.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HEY ZEGGEN WE GEEN GOEDEMORGEN MEER?!?!?!?
Hoi!quote:
Daaaaaaag!quote:
quote:
Nee hoor, heb het al druk zat met de krentenbol fanclub.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil je m'n plek als voorzitter van de wd-fanclub overnemen ofzo?
Man man man. Jullie nooit zo groot worden als de Jitzzzze fanclubquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het al druk zat met de krentenbol fanclub.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Man man man. Jullie nooit zo groot worden als de Jitzzzze fanclub
Geen pr0n meerquote:I'm working on a few [projects] at the moment including a new dirty magazine, a swimwear line, a new day spa, a Las Vegas/ Celebrity worthy wedding chapel, a brand new 'life of' website (StephanieSadorra.com), a website design company (Sadorra design) and of course, music.
Alleen jij en Flo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Welke klapharken zijn daar dan allemaal lid van?
Jawel, heb clubske voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:33 schreef BobbyB het volgende:
Vind het overigens wel bagger dat er nog steeds geen BobbyB fanclub is.
Ga lekker voor de HMH staan, dan hoop ik wel dat er een bom afgaat, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel, heb clubske voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij.
Lief van jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga lekker voor de HMH staan, dan hoop ik wel dat er een bom afgaat, ja.
Ik ook. Opgestaan, gedoucht, ontbijt gemaakt, ontbijt opgegeten, in de auto gestapt, naar het werk gereden, weer uitgestapt, gebouw binnengestapt, deur van kantoor open gedaan, computer aangezet, koffie gehaald en opgedronken, FOK! bezocht, lekker zitten bratten, weer FOK!ken. Kan eigenlijk wel weer naar huis.quote:
Dat is voor een week mooi chroom, dan word het dofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
Ik dacht met de optie "Chrome line exterieur" wat chromen stripjes te komen, maar ben toch verkeerd voorgelicht
Niemand houd je tegen.quote:
Jawel.quote:
Heb een ding meer als je gedaan 2 22" beeldschermen geplaatstquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Opgestaan, gedoucht, ontbijt gemaakt, ontbijt opgegeten, in de auto gestapt, naar het werk gereden, weer uitgestapt, gebouw binnengestapt, deur van kantoor open gedaan, computer aangezet, FOK! bezocht, lekker zitten bratten, weer FOK!ken. Kan eigenlijk wel weer naar huis.
Check dat plaatje man, mn hele auto is verchroomdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is voor een week mooi chroom, dan word het dof
Is voor een week leuk, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Check dat plaatje man, mn hele auto is verchroomd
Als je van poetsen houdt dan kan je je lol opquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Is voor een week leuk, dat zeg ik toch
Dat is zeker een mooi klusjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je van poetsen houdt dan kan je je lol op
Heb geen auto, dus heb weinig te poetsen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik een zwarte heb, dan hoeft t niet zo vaak
En zelfs dat is kansloosquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb geen auto, dus heb weinig te poetsen.![]()
Ja me lul kan ik poetsen
Welnee, m'n auto rij ik ook liever schoon de garage in, dus waarom zou ik mijn lul niet schoon in m'n vriendin parkeren?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welnee, m'n auto rij ik ook liever schoon de garage in, dus waarom zou ik mijn lul niet schoon in m'n vriendin parkeren?
Dan word ie toch weer vies.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:08 schreef BobbyB het volgende:
dus waarom zou ik mijn lul niet schoon in m'n vriendin parkeren?
Wat jij in je vrije tijd doet hoef ik echt niet te weten hoor.quote:
Ik zit op FOK!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat jij in je vrije tijd doet hoef ik echt niet te weten hoor.
Dan wil ik niet weten wat je voor je werk doetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zit op FOK!
(nu vrije tijd, jewait)
`s nachts meestalquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je voor je werk doet![]()
Achter het station toch?quote:
Onderquote:
Zag hem netquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-tankstation.html
Check dat filmpje![]()
NU.nlquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-tankstation.html
Check dat filmpje![]()
Hoe ben je daar achter gekomen?quote:
Jij bent inderdaad een grotere lul.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
Die lelijke adelante moet mij weer overtreffenIk overtref hem met coolheid en lullengte
Gewoon een meetlint en msn, zo moeilijk is dat toch nietquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon een meetlint en msn, zo moeilijk is dat toch niet
Maar voor hetzelfde geld liegt ie...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon een meetlint en msn, zo moeilijk is dat toch niet
Dat zou kunnen, maar dan heeft ie z'n vader opgemeten voor de webcam.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar voor hetzelfde geld liegt ie...
Ik zou hem een note gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan heeft ie z'n vader opgemeten voor de webcam.
Stoerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:37 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb alweer drie notes gekregen sinds gister
Ik vraag me echt af hoe jullie dat voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:37 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb alweer drie notes gekregen sinds gister
Ik geloof omdat ik wat scheld-pm's had gepostquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jullie dat voor elkaar krijgen.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hoi chickie.quote:
We worden oud.quote:
Ik weet wel dat je van kanker, of tenminste de behandeling, haren verliest, maar niet dat je er van gaat kruimelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een appelflap zonder appel die kruimelt als de kanker
Crane.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef dagdag het volgende:
Take me out - die WoW nerd :') homo crane scheld de sc uit
Raar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je van kanker, of tenminste de behandeling, haren verliest, maar niet dat je er van gaat kruimelen.
Ja jij!quote:
quote:
hey die Zippo he, die heb ik net verkocht.quote:
Gaan we nog wel wokken tonight?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hey die Zippo he, die heb ik net verkocht.
ja en brad pitt kijken.quote:
die eerste was engquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh wolvendagen, wat vond je van de mannen die ik gister postte?
Edward Norton, Brad Pitt en Johnny Depp.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef Florian_ het volgende:
Wat zijn jullie favo acteurs (3)
Mijne:
Tom Hanks
Edward Norton
Bradd Pitt
Denzel Washingtonquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef Florian_ het volgende:
Mijne:
Tom Hanks
Edward Norton
Bradd Pitt
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef Florian_ het volgende:
Mijne:
Anthony Hopkins
Edward Norton
Brad Pitt
Hij komt vanavond op tv, lucky you.quote:
Heath Ledger was ook awesome. En Kevin Spacey en Jim Carrey.. Matt Damon ook ja.quote:
Maar dan kijken we de "Kom op tegen kanker-de-show" op Belgie alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij komt vanavond op tv, lucky you.
Sowieso films met Damonquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heath Ledger was ook awesome. En Kevin Spacey en Jim Carrey.. Matt Damon ook ja.
Heb je zin om vanmiddag arbeiders uit te lachen die aan het staken zijn op het plein?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:39 schreef Florian_ het volgende:
Take Me Out: Welke FOK!ker moet meedoen?
Wat denken jullie
Ik moet straks naar Rotterdamquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je zin om vanmiddag arbeiders uit te lachen die aan het staken zijn op het plein?
Rotterdam? RIP! Sterkte.quote:
Tulip Inn?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
Rotterdam.
De enige reden waarom ik in de buurt van Rotterdam zou komen (zowel letterlijk als figuurlijk) is wolvendagen.
Dat was niet Tulip Inn. Dat was in Golden Tulip.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat was niet Tulip Inn. Dat was in Golden Tulip.
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s1_a4.xmlquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:39 schreef Florian_ het volgende:
Take Me Out: Welke FOK!ker moet meedoen?
Wat denken jullie
Zolang je maar seks hebt zeker?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh.Nou ja, het maakt mij niet zoveel uit in welk hotel het precies gebeurt. [ afbeelding ]
Nee.quote:
Als dit de lapo is moet jij m openen. En het gaat je wel daar om.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.Maar het maakt toch niet zoveel uit in welke van de twee hotels gebeurt. Ik weet het verschil niet eens.
Jij bent bekend in Rotterdam, ik niet.
Uiteindelijk wel, duh. Ik spreek niet in een Rotterdams hotel met je af om te klaverjassen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als dit de lapo is moet jij m openen. En het gaat je wel daar om.
jan kankerlul.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, duh. Ik spreek niet in een Rotterdams hotel met je af om te klaverjassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |