Jij bent inderdaad een grotere lul.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
Die lelijke adelante moet mij weer overtreffenIk overtref hem met coolheid en lullengte
Gewoon een meetlint en msn, zo moeilijk is dat toch nietquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon een meetlint en msn, zo moeilijk is dat toch niet
Maar voor hetzelfde geld liegt ie...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gewoon een meetlint en msn, zo moeilijk is dat toch niet
Dat zou kunnen, maar dan heeft ie z'n vader opgemeten voor de webcam.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar voor hetzelfde geld liegt ie...
Ik zou hem een note gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan heeft ie z'n vader opgemeten voor de webcam.
Stoerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:37 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb alweer drie notes gekregen sinds gister
Ik vraag me echt af hoe jullie dat voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:37 schreef KingOfPop het volgende:
Ik heb alweer drie notes gekregen sinds gister
Ik geloof omdat ik wat scheld-pm's had gepostquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jullie dat voor elkaar krijgen.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Hoi chickie.quote:
We worden oud.quote:
Ik weet wel dat je van kanker, of tenminste de behandeling, haren verliest, maar niet dat je er van gaat kruimelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een appelflap zonder appel die kruimelt als de kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |