Crane.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef dagdag het volgende:
Take me out - die WoW nerd :') homo crane scheld de sc uit
Raar.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je van kanker, of tenminste de behandeling, haren verliest, maar niet dat je er van gaat kruimelen.
Ja jij!quote:
quote:
hey die Zippo he, die heb ik net verkocht.quote:
Gaan we nog wel wokken tonight?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hey die Zippo he, die heb ik net verkocht.
ja en brad pitt kijken.quote:
die eerste was engquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:12 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh wolvendagen, wat vond je van de mannen die ik gister postte?
Edward Norton, Brad Pitt en Johnny Depp.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef Florian_ het volgende:
Wat zijn jullie favo acteurs (3)
Mijne:
Tom Hanks
Edward Norton
Bradd Pitt
Denzel Washingtonquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef Florian_ het volgende:
Mijne:
Tom Hanks
Edward Norton
Bradd Pitt
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:14 schreef Florian_ het volgende:
Mijne:
Anthony Hopkins
Edward Norton
Brad Pitt
Hij komt vanavond op tv, lucky you.quote:
Heath Ledger was ook awesome. En Kevin Spacey en Jim Carrey.. Matt Damon ook ja.quote:
Maar dan kijken we de "Kom op tegen kanker-de-show" op Belgie alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij komt vanavond op tv, lucky you.
Sowieso films met Damonquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heath Ledger was ook awesome. En Kevin Spacey en Jim Carrey.. Matt Damon ook ja.
Heb je zin om vanmiddag arbeiders uit te lachen die aan het staken zijn op het plein?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:39 schreef Florian_ het volgende:
Take Me Out: Welke FOK!ker moet meedoen?
Wat denken jullie
Ik moet straks naar Rotterdamquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je zin om vanmiddag arbeiders uit te lachen die aan het staken zijn op het plein?
Rotterdam? RIP! Sterkte.quote:
Tulip Inn?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:43 schreef IQM het volgende:
Rotterdam.
De enige reden waarom ik in de buurt van Rotterdam zou komen (zowel letterlijk als figuurlijk) is wolvendagen.
Dat was niet Tulip Inn. Dat was in Golden Tulip.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat was niet Tulip Inn. Dat was in Golden Tulip.
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s1_a4.xmlquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:39 schreef Florian_ het volgende:
Take Me Out: Welke FOK!ker moet meedoen?
Wat denken jullie
Zolang je maar seks hebt zeker?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh.Nou ja, het maakt mij niet zoveel uit in welk hotel het precies gebeurt. [ afbeelding ]
Nee.quote:
Als dit de lapo is moet jij m openen. En het gaat je wel daar om.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.Maar het maakt toch niet zoveel uit in welke van de twee hotels gebeurt. Ik weet het verschil niet eens.
Jij bent bekend in Rotterdam, ik niet.
Uiteindelijk wel, duh. Ik spreek niet in een Rotterdams hotel met je af om te klaverjassen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als dit de lapo is moet jij m openen. En het gaat je wel daar om.
jan kankerlul.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, duh. Ik spreek niet in een Rotterdams hotel met je af om te klaverjassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |