Take me Out, elke dag om 19:30, rtl 5
Klik
hier voor een mooi KLB topic over het programma
quote:
In Take Me Out staat telkens één single man in een liefdesarena tegenover dertig beschikbare dames. Gedurende enkele rondes wordt steeds meer over hem bekend. Het doel van de single man is om zoveel mogelijk vrouwen zo lang mogelijk te blijven boeien zodat hij uiteindelijk uit een groot aantal overgebleven ladies zijn date kan kiezen. “Voordat het zover is, moet hij al zijn charmes in de strijd gooien om te zorgen dat deze zeer kritische en kieskeurige dames achter hun desk blijven staan voor hem, want ze hebben ook de mogelijkheid om tussentijds af te haken.”
Eddy Zoëy presenteert op maandag 9 maart tussen 19.30 en 20.00 uur de eerste aflevering. “Ik zal ‘Take Me Out’ met een glimlach presenteren, want wie wil er nou niet elke dag tussen dertig mooie vrouwen staan?“
Persoonlijk vind ik wel dat er een FOK!ker mee zou moeten doen. Oh, en uiteraard moet er dan in zo'n voorstelfilmpje verteld worden dat desbetreffende persoon zijn dagen verspild aan het posten op dit forum. Wat een free publicity!
Helaasch heb ik al een vriendinnetje, dus zal er toch écht iemand anders mee moeten doen.
Wie o wie is de perfecte FOK!ker voor dit programma? Geef hier uw mening. Uiteraard wel vrijgezelle mannen.
Mijn keuzes:
Afcajos (die hosselt gewoon alle 30 chicks)
Crane (Crane, je bent in de fucking de hemel. 30 levende meisjes! Geen pixels!)
Tong80 (Kan ie opscheppen over zijn postcount. Soppende kutjes gegarendeerd)