Ik al 5 weken nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb al 3 jaar geen school meer van binnen gezien
quote:
En dan zo vanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:05 schreef IQM het volgende:
Mocht ik ooit weer last hebben van een langdurig aanhoudende erectie, dan laat ik jitzzzze wel een vraag stellen. Is 'ie zo weg.
Gjegjegjegjegje, inderdaad!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zo van
[ afbeelding ]
Maar dan tegen je erectie.
quote:
Morguh!quote:
Jawel hoor.quote:
Same herequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik kom om 9:00u. op werk --> Tot 13:00 FOK!. Dan lunchen tot 14:00u, en tot 15:00 werken. Dan weer tot 17:300 FOK
Jawel. Als er werk is tenminste.quote:
Wedden van niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:05 schreef IQM het volgende:
Mocht ik ooit weer last hebben van een langdurig aanhoudende erectie, dan laat ik jitzzzze wel een vraag stellen. Is 'ie zo weg.
Sorteer je diequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Als er werk is tenminste.
Er komen dadelijk pas weer pallets binnen.
Good moanin'. En gewoon omdat het kan.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Good moanin'. En gewoon omdat het kan.
Ik heb je moeder gemotorboat vannacht!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En de groeten aan je moeder. [ afbeelding ]
Lul niet. Ik was bij haar. De hele nacht, bitch. Trap in je kut.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb je moeder gemotorboat vannacht!
[ afbeelding ]
Nietwaar. Jij sliep vredig op twee borsten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lul niet. Ik was bij haar. De hele nacht, bitch. Trap in je kut.
Die twee van jouw moeder. Ja. Die, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Nietwaar. Jij sliep vredig op twee borsten.
Ik sliep op je moeder.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die twee van jouw moeder. Ja. Die, ja.
I will take that gun and stick it up your ass until it goes... click.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm gonna punch you in the ovary, that's what I'm gonna do. A straight shot. Right to the babymaker.
Hoe duur is dat nou, een beamer?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje klapharken
Als ik jullie voor mijn beamer krijg dan geef ik nog meer gas
Weet ik veel, mn baas betaaldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe duur is dat nou, een beamer?
IQM: My dad and I decided that your mom's kind of hot, so maybe we should just both bang her and in the meantime deal with the retard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I will take that gun and stick it up your ass until it goes... click.
Je hebt al een Epson voor 500 euro.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe duur is dat nou, een beamer?
Zegt Jiskefet je iets?quote:
je moeder is een retard x piquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:48 schreef IQM het volgende:
[..]
IQM: My dad and I decided that your mom's kind of hot, so maybe we should just both bang her and in the meantime deal with the retard.
wolvendagen: Who's the retard?
IQM: You.
wolvendagen: Hey... You dont say that.
Nee? Nou ja, als je die auto bedoeld, dat is een Beemer.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee? Nou ja, als je die auto bedoeld, dat is een Beemer.
Aardig weer. Wil je die Zippo terug? Zou ik maar wat aardiger tegen Ie Ku Em doen.quote:
HEY ZEGGEN WE GEEN GOEDEMORGEN MEER?!?!?!?quote:
sorry lief.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Aardig weer. Wil je zie Zippo terug? Zou ik maar wat aardiger tegen Ie Ku Em doen.
Hai.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HEY ZEGGEN WE GEEN GOEDEMORGEN MEER?!?!?!?
Hoi!quote:
Daaaaaaag!quote:
quote:
Nee hoor, heb het al druk zat met de krentenbol fanclub.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Wil je m'n plek als voorzitter van de wd-fanclub overnemen ofzo?
Man man man. Jullie nooit zo groot worden als de Jitzzzze fanclubquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het al druk zat met de krentenbol fanclub.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Man man man. Jullie nooit zo groot worden als de Jitzzzze fanclub
Geen pr0n meerquote:I'm working on a few [projects] at the moment including a new dirty magazine, a swimwear line, a new day spa, a Las Vegas/ Celebrity worthy wedding chapel, a brand new 'life of' website (StephanieSadorra.com), a website design company (Sadorra design) and of course, music.
Alleen jij en Flo.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Welke klapharken zijn daar dan allemaal lid van?
Jawel, heb clubske voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:33 schreef BobbyB het volgende:
Vind het overigens wel bagger dat er nog steeds geen BobbyB fanclub is.
Ga lekker voor de HMH staan, dan hoop ik wel dat er een bom afgaat, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jawel, heb clubske voor mensen met een lelijk gezicht, je bent erbij.
Lief van jequote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ga lekker voor de HMH staan, dan hoop ik wel dat er een bom afgaat, ja.
Ik ook. Opgestaan, gedoucht, ontbijt gemaakt, ontbijt opgegeten, in de auto gestapt, naar het werk gereden, weer uitgestapt, gebouw binnengestapt, deur van kantoor open gedaan, computer aangezet, koffie gehaald en opgedronken, FOK! bezocht, lekker zitten bratten, weer FOK!ken. Kan eigenlijk wel weer naar huis.quote:
Dat is voor een week mooi chroom, dan word het dofquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
Ik dacht met de optie "Chrome line exterieur" wat chromen stripjes te komen, maar ben toch verkeerd voorgelicht
Niemand houd je tegen.quote:
Jawel.quote:
Heb een ding meer als je gedaan 2 22" beeldschermen geplaatstquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Opgestaan, gedoucht, ontbijt gemaakt, ontbijt opgegeten, in de auto gestapt, naar het werk gereden, weer uitgestapt, gebouw binnengestapt, deur van kantoor open gedaan, computer aangezet, FOK! bezocht, lekker zitten bratten, weer FOK!ken. Kan eigenlijk wel weer naar huis.
Check dat plaatje man, mn hele auto is verchroomdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is voor een week mooi chroom, dan word het dof
Is voor een week leuk, dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Check dat plaatje man, mn hele auto is verchroomd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |