Ik al 5 weken nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb al 3 jaar geen school meer van binnen gezien
quote:
En dan zo vanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:05 schreef IQM het volgende:
Mocht ik ooit weer last hebben van een langdurig aanhoudende erectie, dan laat ik jitzzzze wel een vraag stellen. Is 'ie zo weg.
Gjegjegjegjegje, inderdaad!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan zo van
[ afbeelding ]
Maar dan tegen je erectie.
quote:
Morguh!quote:
Jawel hoor.quote:
Same herequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Ik kom om 9:00u. op werk --> Tot 13:00 FOK!. Dan lunchen tot 14:00u, en tot 15:00 werken. Dan weer tot 17:300 FOK
Jawel. Als er werk is tenminste.quote:
Wedden van niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:05 schreef IQM het volgende:
Mocht ik ooit weer last hebben van een langdurig aanhoudende erectie, dan laat ik jitzzzze wel een vraag stellen. Is 'ie zo weg.
Sorteer je diequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel. Als er werk is tenminste.
Er komen dadelijk pas weer pallets binnen.
Good moanin'. En gewoon omdat het kan.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Good moanin'. En gewoon omdat het kan.
Ik heb je moeder gemotorboat vannacht!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En de groeten aan je moeder. [ afbeelding ]
Lul niet. Ik was bij haar. De hele nacht, bitch. Trap in je kut.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb je moeder gemotorboat vannacht!
[ afbeelding ]
Nietwaar. Jij sliep vredig op twee borsten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lul niet. Ik was bij haar. De hele nacht, bitch. Trap in je kut.
Die twee van jouw moeder. Ja. Die, ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Nietwaar. Jij sliep vredig op twee borsten.
Ik sliep op je moeder.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die twee van jouw moeder. Ja. Die, ja.
I will take that gun and stick it up your ass until it goes... click.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm gonna punch you in the ovary, that's what I'm gonna do. A straight shot. Right to the babymaker.
Hoe duur is dat nou, een beamer?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje klapharken
Als ik jullie voor mijn beamer krijg dan geef ik nog meer gas
Weet ik veel, mn baas betaaldquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe duur is dat nou, een beamer?
IQM: My dad and I decided that your mom's kind of hot, so maybe we should just both bang her and in the meantime deal with the retard.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I will take that gun and stick it up your ass until it goes... click.
Je hebt al een Epson voor 500 euro.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe duur is dat nou, een beamer?
Zegt Jiskefet je iets?quote:
je moeder is een retard x piquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:48 schreef IQM het volgende:
[..]
IQM: My dad and I decided that your mom's kind of hot, so maybe we should just both bang her and in the meantime deal with the retard.
wolvendagen: Who's the retard?
IQM: You.
wolvendagen: Hey... You dont say that.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |