Geen torrentquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]!
Tsja, dat is altijd het nadeel. Mensen seeden na verloop van tijd niet meer...
In een bed hoop ik.quote:
Hb je een Rapidshare-account ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen torrentNetload/Rapidshare
Ga wel ff torrents zoeken, misschien dat ze daar nog wel staan.
Gewoon terugpakken met haar eigen middelen!quote:In een bed hoop ik.
[/Krentenbol.]
Yep, en Netloadquote:
Dat zit veel te los.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Een big shirt kan al iets sexy's hebben.
D'r zit bij jou wel meer los.quote:
quote:
Je hebt een pruik?quote:
Naar school. En straks naar de tandarts.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
Waar is die lelijke wolvendagen eigenlijk?
Mooi. Ik hoop dat ze dadelijk alle tanden kwijt isquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Naar school. En straks naar de tandarts.
Bobby.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi. Ik hoop dat ze dadelijk alle tanden kwijt is
Zulke broekjes:quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat draag je dan wel? Google-pics graag.
Dat deed ik al.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou je deze centraalzetting willen opdragen aan mij?
Geen topjes dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zulke broekjes:
[ afbeelding ]
Zulke topjes:
[ afbeelding ]
Confirmed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zulke broekjes:
[ afbeelding ]
Zulke topjes:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat deed ik al.
De smiley was speciaal voor jou.
Ja, ze moet niet denken dat ze zomaar alles tegen mij kan zeggen.quote:
Jij begon met "zomaar alles" tegen haar te zeggen, toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ze moet niet denken dat ze zomaar alles tegen mij kan zeggen.Dat mag alleen BT.
Nu staat je bureau zeker weer 3 meter hoger?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hihi, ze praatte tegen mij...
Laat ik het zo zeggen, ik heb voor de komende tijd weer iets om m'n jas aan op te hangen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu staat je bureau zeker weer 3 meter hoger?
Nee, zij daagt me steeds uit. En nu is het klaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij begon met "zomaar alles" tegen haar te zeggen, toch?
Sorryquote:
Laatst werd ik wakker zonder!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen topjes dus?![]()
he kut, nu doet het plaatje het wel
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Laatst werd ik wakker zonder!Had ik het in mijn slaap uitgedaan.
![]()
Tenminste, de deur was nog op slot.
Lul niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, zij daagt me steeds uit. En nu is het klaar.
Serieus?quote:SorryHeb vannacht wel gedroomd over BT... tenminste dat ze terug was in de SC. Hoe ziek kan je zijn
Sowieso over SC dromenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, zij daagt me steeds uit. En nu is het klaar.
[..]
SorryHeb vannacht wel gedroomd over BT... tenminste dat ze terug was in de SC. Hoe ziek kan je zijn
Dromen zijn toch gewoon een verwerking van dingen die je die dag hebt gezien/meegemaakt? Zo gek is het dus niet.quote:
Je bent geen mod.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe handig ik ben met slotjes.
En waar jezelf die nacht druk mee bezighoud, dat is bij mij geen SCquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Dromen zijn toch gewoon een verwerking van dingen die je die dag hebt gezien/meegemaakt? Zo gek is het dus niet.
Wat?quote:
Mja, ik dacht ook van WTF!?quote:Serieus?
Ik hoef niet te weten waar die droom over ging. Mijn droom was onschuldig.quote:Ik heb wel eens over Bt gedroomd.Maar dat weet ze al...
Ja, ik moet maar minderen. Als je over zoiets gaat dromen is het ernstig met je gesteld, I know.quote:
Het gaat om ervaringen. Kan van alles zijn. Dus ook uit de SC, waar je toch wel een tijdje in zit per dag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
En waar jezelf die nacht druk mee bezighoud, dat is bij mij geen SC
Het was ook niet de SC, maar BT.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
En waar jezelf die nacht druk mee bezighoud, dat is bij mij geen SC
Kun je nagaan hoe moeilijk ik het heb met het verwerken van het verlies van BTquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Dromen zijn toch gewoon een verwerking van dingen die je die dag hebt gezien/meegemaakt? Zo gek is het dus niet.
ex-mod. Maar ik zal er de volgende keer wel aan denken om je topje weer aan te doen.quote:
Ach, kom. Wil je zeggen dat je serieus boos bent op wd?quote:
Heuj.quote:Ik hoef niet te weten waar die droom over ging. Mijn droom was onschuldig.
Topje - top - topic. Hihi.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
ex-mod. Maar ik zal er de volgende keer wel aan denken om je topje weer aan te doen.
Nee, dit gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Topje - top - topic. Hihi. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja..Dacht zelf meer aan mezelf in een troon..
Ik hoef d'r niet meer te spreken iig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, kom. Wil je zeggen dat je serieus boos bent op wd?
quote:Heuj.![]()
Neequote:
Vertel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:25 schreef BobbyB het volgende:
En ik ben trouwens niet de enige die over de SC users droomtJos ook
Zei je gisteren ook. Toen deed je het ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoef d'r niet meer te spreken iig.
Maar toen meende ik het nog niet echtquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Zei je gisteren ook. Toen deed je het ook.
Hij had gedroomd dat er een meet was.quote:
Nu nog steeds niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar toen meende ik het nog niet echt![]()
Dat wordt zwemmen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:34 schreef dagdag het volgende:
Help hier ik kan geen vlucht vinden van papeete naar bora
[ afbeelding ]
En datterwijl ik de vluchtamsterdam papeete al heb gedaan
Het is 3uur varenquote:
Heel snel zwemmen dan!quote:
onze hageneesquote:
HALVE TAMME MOET JE LOPEN MET JE KANKAH NEUSquote:
mevrah de rechtah heb een veel te grote bek voah dr leeftijdquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:46 schreef gers het volgende:
[..]
HALVE TAMME MOET JE LOPEN MET JE KANKAH NEUS
privegegevens van NB gepostquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:47 schreef Florian_ het volgende:
Waarom had je een ban Gers?
ik zal even een reclamebureau voor je zoekenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Adres?
Post eens, ben wel benieuwd
dan krijg ik billekoek van remlofquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Adres?
Post eens, ben wel benieuwd
Ziet er wel professioneel uit , ik zou er eens langsgaan voor een afspraakquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:50 schreef Devvie het volgende:
ik wil hier een banner voor mijn website laten ontwerpen...
http://www.overzicht-recl(...)grafische_realisatie
weet iemand of dit een betrouwbaar bedrijf is?
Waarom geloof je me niet gewoon?quote:
Kom je mee? Er moet iets van een knuppel in verwerkt zijn, mijn website gaat over honkbal namelijk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef gers het volgende:
[..]
Ziet er wel professioneel uit , ik zou er eens langsgaan voor een afspraak
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat je een hekel hebt aan wd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom geloof je me niet gewoon?Maakt mij niet uit verder.
Er zijn zat websites met allemaal van die crea-bea's die hun photoshopskills willen showen. Vraag het daar gewoon, heb je een gratis banner. Als je een professioneel bedrijf inhuurt ben je zo een paar honderd euro kwijt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kom je mee? Er moet iets van een knuppel in verwerkt zijn, mijn website gaat over honkbal namelijk!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom geloof je me niet gewoon?Maakt mij niet uit verder.
IQM is de voorzitter van de wd fanclub.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat je een hekel hebt aan wd.
Jij bent ook niet makkelijk te overtuigen hequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat je een hekel hebt aan wd.
.....quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er zijn zat websites met allemaal van die crea-bea's die hun photoshopskills willen showen. Vraag het daar gewoon, heb je een gratis banner. Als je een professioneel bedrijf inhuurt ben je zo een paar honderd euro kwijt.
Ik van de Krentenbol. fanclubquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
IQM is de voorzitter van de wd fanclub.
Stomme klapschepquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ben alleen verkrijgbaar in schepvorm
[ afbeelding ]
In plaats dat jij dan eens aardig tegen me gaat doen he. Maar nee hoor. Nog ff en je staat in het zelfde lijstje als wd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sta je in de AH met zo'n kraampje gratis krentenbol samples uit te delen?
"neukbaar"quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In plaats dat jij dan eens aardig tegen me gaat doen he. Maar nee hoor. Nog ff en je staat in het zelfde lijstje als wd.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In plaats dat jij dan eens aardig tegen me gaat doen he. Maar nee hoor. Nog ff en je staat in het zelfde lijstje als wd.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent ook niet makkelijk te overtuigen he
Ik neem Bobby gewoon niet serieus wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Daar staat ze sowieso al in. Ik doelde op het lijste "Userts waar BobbyB een hekel aan heeft".quote:
En wd is mijn rechterhand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Why not? Ben NB niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef IQM het volgende:
Ik neem Bobby gewoon niet serieus wat dat betreft.
Dat weet ik niet, boeit me ook niet.quote:Alsof wd wel serieus een hekel heeft aan jou.
Antroposofisch.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef Cybey het volgende:
Halloooo!
Hoe behandeld het leven jullie?
Nee, maar je bent wel zo makkelijk dat je iedere keer sorry zegt of zegt dat het een grapje is, nadat jij een harde opmerking maakte en wd zielig liep te doen.quote:
Maar dat was wel voor de geinquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel zo makkelijk dat je iedere keer sorry zegt of zegt dat het een grapje is, nadat jij een harde opmerking maakte en wd zielig liep te doen.
Ik hoef niet te weten wat jij iedere avond doet in bed, Kb.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Masturberen met een rubber handschoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten wat jij iedere avond doet in bed, Kb.Slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:
Dan nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is allemaal voor de gein!Ik trap er niet in.
Kan je mijn was dan ook gelijk even doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Krentenbol. het volgende:
Dit broodje gaat nu zelfs even de was draaien en ophangen.
Ja hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:15 schreef gers het volgende:
mag ik ook lid worden van de krentenbol fanclub
Nog ff en jij komt ook op mijn ignore lijstquote:
Zelf draaien? Koop gewoon een wasmachine met motortje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Krentenbol. het volgende:
Dit broodje gaat nu zelfs even de was draaien en ophangen.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog ff en jij komt ook op mijn ignore lijst
Ik ben de gifmaster!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog ff en jij komt ook op mijn ignore lijst
Mihihihi.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef Florian_ het volgende:
Niet te stoer he IQM, in mijn topic [ afbeelding ]
Weet ik hetquote:
Ik mag daar niet te veel over uitweiden. Voor je het weet, lopen er allemaal van die toffe IQM's rond. Overdaad schaadt, jeweets.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat met die smileys?
Ergens opgeslagen oid?
Daar zijn van die addons voorquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat met die smileys?
Ergens opgeslagen oid?
Laten we allemaal de verhalen over onze mooie tijd met BT delenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Laten we allemaal de verhalen over onze mooie tijd met BT delendat lijkt mij de beste remedie.
Nee euhm, Bobby, ik wil niet dat je me zo mist dus ik kom je een virtueel kusje brengenen nu ga ik verder aan mn profielwerkstuk (wat overigens heel goed gaat
)
En nee ik lurk hier niet constant, gelukkig niet.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Cybey het volgende:
Ik zit ook maar te F5-en, maar kwam maar niets
Wat ben ik blij dat ik tot de ontdekking kwam dat het laatste deel van die zin over COD2 bleek te gaan...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Gupje het volgende:
Zo die sidderen weer van genot van mijn monsterlijke spelen in COD 2
ja nu ineens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef reetTaking het volgende:
Het is hier overigens wel een beetje dood.
Wel toevallig dat je hier bent, net nu we het over je hadden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Laten we allemaal de verhalen over onze mooie tijd met BT delendat lijkt mij de beste remedie.
Nee euhm, Bobby, ik wil niet dat je me zo mist dus ik kom je een virtueel kusje brengenen nu ga ik verder aan mn profielwerkstuk (wat overigens heel goed gaat
)
En nee ik lurk hier niet constant, gelukkig niet.
Welnee. Momenteel misschien een beetje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef reetTaking het volgende:
Het is hier overigens wel een beetje dood.
Ze voelde dat we haar nodig hadden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je hier bent, net nu we het over je hadden.
Bijzonder goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja nu ineens.maar hoe bevalt het FOK!loze bestaan?
Jullie hebben het niet constant over mequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je hier bent, net nu we het over je hadden.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?
Ochja, over een paar weken/maanden hervatten we dat toch gewoonquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Maar gister hadden we het ook nog over haar![]()
[..]
Dat klinkt wel erg goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Bijzonder goedik krijg eindelijk eens dingen voor elkaar
ik had een 8,3 voor een wiskunde praktische opdracht waardoor ik nu alweer een 5,3 sta
dus daar ben ik heel blij mee.
En ik ga dit weekend wateronderzoek doen voor een praktische opdracht van Aardrijkskunde..
Nog even proberen wat laatste goede cijfers binnen te slepen voor mn examens!
Mn profielwerkstuk is alleen nog niet af, helaas, maar we willen 'm eigenlijk dit weekend gewoon af hebben en ik hoop dat dat lukt. Dan staan er verder nog 2 mondelingen op het programma (Engels en Frans) en 2 Engels boekverslagen.
Over een maandje heb ik nog 3 toetsen, en daarna krijg ik vrij om te leren voor mn examens!
Dusja, ik heb het eigenlijk druk genoeg, en veel vrienden van me zijn jarig deze maand dus elk weekend een feestjeik vermaak me prima
!
En hoe gaat het hier? Jullie hebben er al wel weer 30 topics doorheen gejaagd zie ik!
Nee, we probeerde het verlies te verwerken snap jequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Jullie hebben het niet constant over me?
Dat valt tegen!
Hahaha, dat leven had ik al welquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg goedEindelijk een leven gekregen
nu ik nog!
Naja hier niet veel boeiends eigenlijk.
Ik ken het. Ik was vroegah ook zo laks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:48 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Hahaha, dat leven had ik al welmaar die school dingen deed ik gewoon niets aan, en in plaats daarvan zat ik de hele dag op Fok
tsja.
Eens. Ik heb ook liever wat te doen dan de hele tijd op FOK! te hangen hoorquote:En jou moeten ze gewoon eens wat meer werk geven!
Neequote:
Ik zei het je toch, ooit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:48 schreef reetTaking het volgende:
maar die school dingen deed ik gewoon niets aan, en in plaats daarvan zat ik de hele dag op Foktsja.
Best mooi. Twee bolletjes tussen je tieten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef reetTaking het volgende:
[ afbeelding ]
Best mooi. Maar die dingen kunnen er uit groeien enzo en dat lijkt me nasty.
Samen met BT in een schuitje? Gezellig!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zei het je toch, ooit.Ik zat namelijk tijdens vwo6 in hetzelfde schuitje.
Bolletjes tussen je bolletjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Best mooi. Twee bolletjes tussen je tieten.
ik zit net ff een appel te eten, moet dat nou?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef reetTaking het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk bijvoorbeeld deze, die wil eruit! Bah.
Dude!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef reetTaking het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk bijvoorbeeld deze, die wil eruit! Bah.
Ja dat kan ik me voorstellen, kun je niet gewoon om wat meer werk vragen ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik was vroegah ook zo laks.
[..]
Eens. Ik heb ook liever wat te doen dan de hele tijd op FOK! te hangen hoorAls het ook zo doorgaat ga ik wel op zoek naar wat anders, want het klinkt lekker, FOK!ken en er betaald voor krijgen maar het verveeld na een paar maandjes wel.
Dudette, je hebt wel ziekere dingen gezien dan dit.quote:
Schuitje varen, theetje drinken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Samen met BT in een schuitje? Gezellig!
Klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Dudette, je hebt wel ziekere dingen gezien dan dit.
Ik vraag iedere dag om werkquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, kun je niet gewoon om wat meer werk vragen ofzo?
Je moet natuurlijk wel een beetje uitgedaagd worden daar.
Nee, dat is zeker vervelend.. Maar denk je dat er nog een kans is dat er binnenkort meer werk komt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag iedere dag om werkmaar dat is er gewoon niet veel. Eerst boeide het me niet zo omdat ik toch naar Amerika zou verhuizen maar nu is gewoon naatje
Oh, ik dacht dat het van die theedoek hangers warenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:56 schreef reetTaking het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een microdermal implanteren ze dit in jetot je vlees zich eromheen woekert en het voor eeuwig vast zit.
Als je 'm er dan uit wil hebben dan moeten ze er een mes bij pakken
Boh die wil ik... diamantjes in mn monnikskapspierquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:56 schreef reetTaking het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een microdermal implanteren ze dit in jetot je vlees zich eromheen woekert en het voor eeuwig vast zit.
Als je 'm er dan uit wil hebben dan moeten ze er een mes bij pakken
Je bent toch geslaagd of niet dan, huiliequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zei het je toch, ooit.Ik zat namelijk tijdens vwo6 in hetzelfde schuitje. Alleen ik bleef toen op FOK! rondhangen.
Maar goed dat je nu flink voor school werkt.
Uiteindelijk wel. Maar ik wilde niet dat jou hetzelfde zou overkomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Je bent toch geslaagd of niet dan, huilie!
Er komen wel dingen aan voor zover ik weet, dus wie weet komt het nog wel goed. Het is ook niet zo dat ik helemaal niks te doen heb, maar 75% van de tijd zit ik gewoon op FOK!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker vervelend.. Maar denk je dat er nog een kans is dat er binnenkort meer werk komt?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh die wil ik... diamantjes in mn monnikskapspier![]()
Wat mis ik?quote:
Lees gewoon terug of zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een onderwerpBobby, praat me eens even bij..
Ohquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat denk je? Wie is er geband en weet niet hoe hij een straf moet uitzitten?
Dan kom ik later moeilijk aan de bakquote:
Ja kijk, elke dag een uurtje op je werk een beetje kunnen nietsen of fokken is natuurlijk ideaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er komen wel dingen aan voor zover ik weet, dus wie weet komt het nog wel goed. Het is ook niet zo dat ik helemaal niks te doen heb, maar 75% van de tijd zit ik gewoon op FOK!
Ik heb er gisteren weer een bijgemaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
Mijn Camilla_Belle kloontje is ook vermoord trouwens![]()
Wel makkelijk IN de bak.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan kom ik later moeilijk aan de bak
Lijkt me bloedirritant trouwens, de hele dag stalen balletjes die voor je ogen zitten![]()
't Is dan ook gewoon butt ugly.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Lijkt me bloedirritant trouwens, de hele dag stalen balletjes die voor je ogen zitten![]()
Mijn tienersletje ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
Mijn Camilla_Belle kloontje is ook vermoord trouwens![]()
Liever voor je ogen dan in je broekquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Verder vind ik het namelijk wel leuk hier en het verdient goed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Ja kijk, elke dag een uurtje op je werk een beetje kunnen nietsen of fokken is natuurlijk ideaalmaar zodra het het grootste deel van je tijd in beslag gaat nemen is het niet goed
..
En nou daar hoop ik dan maar op voor jehet is natuurlijk ook vervelend om weer een andere baan te zoeken als je net gewend bent in een bedrijf!
quote:
Dacht al waar blijft ie tochquote:
Waar werk je dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ga bij de AH werken, net als mij
welke dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren weer een bijgemaakt.
Neh, was puur om op één post te reageren. Al heeft 'ie zeker wel potentie. Maar ik houd 'm achter de hand, mocht ik ooit geband worden.quote:
Nog maar even afwachten dan!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Verder vind ik het namelijk wel leuk hier en het verdient goed.
zelfs de TNT heeft geen postbodes nodig.. kk lijers dat het zijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ga bij de AH werken, net als mij
Net zoals de vroegere "Hey er is nog geen Hayden in dit topic gepost" traditie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Dankje.Bij dezen roep ik de 'lekker wijf op pagina vijf' uit tot een traditie.
Ik mis Hayden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net zoals de vroegere "Hey er is nog geen Hayden in dit topic gepost" traditie?
Ja, en anders ga ik wel de porno in.quote:
Okee. doei doeiquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef reetTaking het volgende:
Oeps, 5 over 2 en ik zou twee uur weer beginnenciaooo, misschien kom ik over een weekje ofzo wel weer even buurten!
![]()
Ha, je hebt post #222.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef reetTaking het volgende:
Oeps, 5 over 2 en ik zou twee uur weer beginnenciaooo, misschien kom ik over een weekje ofzo wel weer even buurten!
![]()
Ja, ik heb er achtquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha, ik dacht precies hetzelfde
Is het nog gelukt met je michael jackson kaartjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
En inderdaad veel succesquote:
Neuh, volgens mij niet. Tenminste bij ons niet. Maar wij hebben wel een aids vestiging. Je moet minimaal 3x per week een briefje inleveren wanneer je wel en niet kan werken, en dan delen ze je standaard nog in als je niet kan. Verder doen ze aan een vulnormquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
zelfs de TNT heeft geen postbodes nodig.. kk lijers dat het zijn
is 20 niet te oud om aangenomen te worden bij de AH?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik heb er achtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je er nou echt 8 of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
Oh dat heb ik ook wel eens gehad, dan is je sessie/cookie beetje gaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:08 schreef IQM het volgende:
Oh, Bt/rT, vraag eens aan RedGuy hoe dit kan: [KLB SC #1032] Dis wan is voor mai hoombitsj Allure!
doeeeiquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef reetTaking het volgende:
![]()
Ja, en morgen begint de officiele voorverkoop. De presale is al uitverkochtquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Heb je er nou echt 8 of niet![]()
?
Hm, oké. Scheelt me weer een BUG-topic.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens gehad, dan is je sessie/cookie beetje gaar.
Was hij niet gewoon vlak na het posten offline?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:08 schreef IQM het volgende:
Oh, Bt/rT, vraag eens aan RedGuy hoe dit kan: [KLB SC #1032] Dis wan is voor mai hoombitsj Allure!
Ze nemen liever geen mensen van 18 of ouder aan vanwege het salaris wat eraan vasthangtquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:05 schreef Devvie het volgende:
is 20 niet te oud om aangenomen te worden bij de AH?
Nee, check die mouse-over-tekst.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Was hij niet gewoon vlak na het posten offline?
Ah, daar is je antwoordquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens gehad, dan is je sessie/cookie beetje gaar.
Hier in de buurt. In stede broec. Is 200 meter van mn huis af.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, klaphark, dat snap ik ook wel.
Ik wil natuurlijk weten bij welke AH.
Zo ben ik he.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, check die mouse-over-tekst.
En ik WIST dat je dit nog zou lezen.Old habits never die.
Proppen of vouwen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Ah, daar is je antwoord!
Verder nog vragen jongens?
Nee hoor, je mag gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Ah, daar is je antwoord!
Verder nog vragen jongens?
stede broec?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:11 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hier in de buurt. In stede broec. Is 200 meter van mn huis af.
Vullen is niets voor mij, veel te zwaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij niet. Tenminste bij ons niet. Maar wij hebben wel een aids vestiging. Je moet minimaal 3x per week een briefje inleveren wanneer je wel en niet kan werken, en dan delen ze je standaard nog in als je niet kan. Verder doen ze aan een vulnormdie ook nog eens elke dag zwaarder gemaakt wordt, waardoor het onmogelijk is om hem te halen, en je dus standaard onbetaald over moet werken.
Het voordeel is dat ik nooit hoef te vullen en altijd de leuke klusjes zonder norm mag doen![]()
Ik las serieus "poppen of vrouwen"quote:
Ze zijn allebei heet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef Florian_ het volgende:
WAT IS DE OVEREENKOMST TUSSEN EEN OVEN EN EEN LEKKER WIJF?!1![]()
Je kan ze het beste in de keuken zetten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef Florian_ het volgende:
Vouwen, jwz.quote:
geen ideequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef Florian_ het volgende:
Fijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag gaan.Succes meis!
Hmm okee, dan vouw ik mijn blaadjes sla wel eerst, voortaan.quote:
Je moet ze allebei vullenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef Florian_ het volgende:
Als het heet is schuif je het vlees naar binnen WHEHEHquote:
allebei een klep?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef Florian_ het volgende:
Die armpjes zijn ook een beetje aan de korte kantquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
Godver, dan kan je bij die poppen de 'vrouw' zo lekker maken als je wil, en dan laat je alsnog zo'n gedrocht met rare verhoudingen maken.
Wat een klapharkquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:16 schreef Devvie het volgende:
Whehe een vriend van me moest afrijden. Hij was het CBR terrein nog nieteens af en hij was al gezakt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef IQM het volgende:
WAT IS DE OVEREENKOMST TUSSEN EEN ZAKMES EN EEN VROUW?Je hebt er niks aan, tenzij ze je zelf nodig hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Primum non nocere
Dat maakt dan een dubbele klaphark van hemquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het was trouwens z'n tweede keer al
Als z'n eigen harkje maar niet omklaptquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat maakt dan een dubbele klaphark van hem
WAT IS DE OVEREENKOMST TUSSEN EEN ZAKMES EN EEN VROUW?In het begin worden ze veel gebruikt en zitten ze dichtbij je zak, maar uiteindelijk liggen ze ergens op zolder stof te happen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wat een prutserquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het was trouwens z'n tweede keer al
WAT IS DE OVEREENKOMST TUSSEN EEN ZAKMES EN EEN VROUW?Ze pretenderen allebei veel te kunnen, maar als puntje bij paaltje komt, zijn ze alleen goed om het vuil onder je nagels vandaan te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
WAT IS DE OVEREENKOMST TUSSEN EEN ZAKMES EN EEN VROUW?De beste komen uit Zwitserland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze pretenderen allebei veel te kunnen, maar als puntje bij paaltje komt, zijn ze alleen goed om het vuil onder je nagels vandaan te halen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik mag mijn vriendin niet naakt zien!
Wat een kutrelatie heb je dan
WAT IS DE OVEREENKOMST TUSSEN EEN ZAKMES EN EEN VROUW?THEY NEVER WANT TO SCREW!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gelukkig voor NG, en MarkMquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zou het licht gewoon aandoen. Ik ben ook onzeker over mijn lichaam, maar zo erg dat mijn vriend het niet eens mag zien gaat het niet.
Noem me niet zoquote:
Dat kan je ook best.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:24 schreef reetTaking het volgende:
Fuck ik moet hier weg. Zie je, één uurtje hier en ik ben terug naar addict.
En ik wilde dit nog wel cold turkey doen!
Jij post toch onder deze kloon?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:24 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Noem me niet zo!
Ik heb ondertussen al wel een mooi stuk geschreven over thermische vervuiling hoor!
Weet je wel wat dat is meneertje?
Ben je er nu nog?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:24 schreef reetTaking het volgende:
Fuck ik moet hier weg. Zie je, één uurtje hier en ik ben terug naar addict.
En ik wilde dit nog wel cold turkey doen!
wie is hij/zij echt dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij post toch onder deze kloon?Niet zo miepen dan.
Ik weet sinds een bepaald Youtube-filmpje als over thermische dingen.
Dude.quote:
Dit is hele andere thermische shizzle hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij post toch onder deze kloon?Niet zo miepen dan.
Ik weet sinds een bepaald Youtube-filmpje als over thermische dingen.
Ach jits, je bent zo schattigquote:
Ga nou maar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Dit is hele andere thermische shizzle hoor!
Stel je niet aan, er staan hier genoeg posts die verwijzen naar BT.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik lees ook niet alles meer, ik heb ook een echt leven
Ik stel me ook niet aan, maar telkens als ik iets niet weet wordt ik door iedereen uitgelachenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stel je niet aan, er staan hier genoeg posts die verwijzen naar BT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |