Laat m'n moeder erbuiten, vuige peniskoker.quote:
Hahaha, sukkels.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
http://kim---01.hyves.nl/fotos/515665983/0/7a47/
Mensen die denken dat dit ene 'kim' is
*Gooit stoel richting Sanna*quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is nog faker dan een gemiddel Jerry Springer-show.
Welke kim?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
http://kim---01.hyves.nl/fotos/515665983/0/7a47/
Mensen die denken dat dit ene 'kim' is
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is nog faker dan een gemiddel Jerry Springer-show.
Jou vind ik wel lief hoor.quote:
Haha jij nu ook!quote:
Ja is goed, als jij dan lekker in coma gaat liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Bobby, sterf af in de tijd dat ik slaap, ja.
Ik ook niet! Maar wil je niet meer Bt noemen in deze reeks? Dat doet pijn in mijn hart en zo kan ik dit tragische verlies nooit verwerken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
Bt kon ook nooit gelijk weggaan na het afscheid nemen...
Het ontkennen of negeren heeft ook geen zin, Bobby. We moeten het gewoon accepteren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar wil je niet meer Bt noemen in deze reeks? Dat doet pijn in mijn hart en zo kan ik dit tragische verlies nooit verwerken.
Zie ik eruit als BT's woordvoerder?quote:
IQM is haar woordvoerderquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie ik eruit als BT's woordvoerder?
Ze is weg. Foetsie.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dit had eigenlijk liefde SC moeten heten.
Iedereen mag elkaar hier.
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ontkennen of negeren heeft ook geen zin, Bobby. We moeten het gewoon accepteren.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?
Dude. Hartaanval. Die avatar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |