Zoals jij nu over haar denkt, zo dachten velen dus ook al die tijd over jou blijkbaar...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens iets gepost over mijn borsten, ja, misschien ook wel eens iets over mijn bikinilijn, ja.
Maar niet in zo'n ontzettend aandachtsvragende combinatie als dezeduidelijk bt 2.0 inmiddels, the new and improved
Grapje, ik heb een 70's kapsel.quote:
Wat?quote:
Toch ben jij leukerquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens iets gepost over mijn borsten, ja, misschien ook wel eens iets over mijn bikinilijn, ja.
Maar niet in zo'n ontzettend aandachtsvragende combinatie als dezeduidelijk bt 2.0 inmiddels, the new and improved
cup-a-soup.quote:
Op zo'n manier laat je nog maar weinig aan de fantasie over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Grapje, ik heb een 70's kapsel.
[..]
Wat?
pics van je 70's kapsel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Wat?
quote:
Voor kurk_droog dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was "ineral gen", niet specifiek naar jou
Ik vind WD een schatje hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoals jij nu over haar denkt, zo dachten velen dus ook al die tijd over jou blijkbaar...
So who's to blame?
Ik ook, ik heb een kleine halve afroquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die was toch gestopt?quote:
HA HA HA HA HAquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind WD een schatje hoordus.
19 maart had het geen fantasie geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op zo'n manier laat je nog maar weinig aan de fantasie over.
Ja, en straks heb ik een volgeling minderquote:
Inderdaad, shun the unbelievers!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Ja, en straks heb ik een volgeling minder
Waarom verdraai je zijn woorden? Letterlijk danquote:
Ik ben alleen maar makkelijker geworden man!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
HA HA HA HA HA
Ade, we begonnen zo goed toen jij hier begon. Was ook niet lastig want ik had toen een ban maar toch. Kunnen die oude tijden niet herleven?
Nee, maar nu weet ik het al. Dat is net zo lame als weten wat je voor kerst of je verjaardag krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
19 maart had het geen fantasie geweest.
Heey jij was toch overgestapt naar ONZquote:
quote:
Thanksquote:
Wat doe je raar?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik niets te melden hebt, praat dan ook niet tegen me wil je.
Je weet nog niet alles.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet ik het al. Dat is net zo lame als weten wat je voor kerst of je verjaardag krijgt.
Pics?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:24 schreef behangplakker het volgende:
Niemand is geïnteresseerd in mijn haar terwijl die toch heel bijzonder is
Ik geloof dat zijn ontvangst niet heel hartelijk was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heey jij was toch overgestapt naar ONZ
Bonkjes, sliertjes, jwt.quote:
Nee, da's waar.quote:
Wat doe ik raarquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat doe je raar?![]()
![]()
!!!
Jij noemt wd verkapt een aandachtshoer, ik zeg: "Hoe jij over haar denkt, zo dachten sommigen ook over jou blijkbaar" en dan noem je haar opeens een schatje. Mijn reactie was daarop: "". Dat postte ik, want dat had ik te melden. Dat jij het dan nog niet snapt en om opheldering vraagt, tsja...
pittige tomaatquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die bestaat heul niet!
Ik zat te denken aan:
[ afbeelding ]
Ah, dat verklaart een en ander.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
Goede FA / ONZ-mod.
Joh je gaat toch zeker wel vooraf zeggen wat je wilt krijgen ? Anders krijg je zo'n bagger-kado waar je geen ene zak aan hebtquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar nu weet ik het al. Dat is net zo lame als weten wat je voor kerst of je verjaardag krijgt.
ONZ'ers zijn maar stomme huilersquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik geloof dat zijn ontvangst niet heel hartelijk was.
Ik meng me wel vaker in gesprekken. Dat jij daar nou zo moeilijk over doet, omdat het over wd gaat...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doe ik raar? Dat vraag jij je serieus nog af?
Jij wil graag de internet white knight spelen en voor Sanna opkomen ofzo? Dat kan ze prima zelf lijkt me.
Bovendien heb ik totaal geen problemen met haar, wat ik dan ook maar even duidelijk maak, ik vond alleen die ene opmerking een beetje ''.
Ik snap totaal niet waar jij in dit verhaal naar voren komt en waarom je je er mee bemoeit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |