Zoals jij nu over haar denkt, zo dachten velen dus ook al die tijd over jou blijkbaar...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens iets gepost over mijn borsten, ja, misschien ook wel eens iets over mijn bikinilijn, ja.
Maar niet in zo'n ontzettend aandachtsvragende combinatie als dezeduidelijk bt 2.0 inmiddels, the new and improved
Grapje, ik heb een 70's kapsel.quote:
Wat?quote:
Toch ben jij leukerquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel eens iets gepost over mijn borsten, ja, misschien ook wel eens iets over mijn bikinilijn, ja.
Maar niet in zo'n ontzettend aandachtsvragende combinatie als dezeduidelijk bt 2.0 inmiddels, the new and improved
cup-a-soup.quote:
Op zo'n manier laat je nog maar weinig aan de fantasie over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Grapje, ik heb een 70's kapsel.
[..]
Wat?
pics van je 70's kapsel?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Wat?
quote:
Voor kurk_droog dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was "ineral gen", niet specifiek naar jou
Ik vind WD een schatje hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Zoals jij nu over haar denkt, zo dachten velen dus ook al die tijd over jou blijkbaar...
So who's to blame?
Ik ook, ik heb een kleine halve afroquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die was toch gestopt?quote:
HA HA HA HA HAquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind WD een schatje hoordus.
19 maart had het geen fantasie geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op zo'n manier laat je nog maar weinig aan de fantasie over.
Ja, en straks heb ik een volgeling minderquote:
Inderdaad, shun the unbelievers!quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
Ja, en straks heb ik een volgeling minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |