En een rip off.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
Het loopende sax-deuntje uit 'Get Right' is ook zo annoying geniaal.
kkquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:14 schreef IQM het volgende:
Het loopende sax-deuntje uit 'Get Right' is ook zo annoying geniaal.
je vermoorde mijn kloontjequote:Op woensdag 11 maart 2009 18:23 schreef remlof het volgende:
Ah weer een nieuw deeltje van de plaatjes SC
Definieer "rip off"...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En een rip off.
Ik weet alleen het origineel niet zo 1 2 3 uit m'n hoofd.
Ah, weer een nieuwe post van de platjes-admin.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:23 schreef remlof het volgende:
Ah weer een nieuw deeltje van de plaatjes SC
ouchquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, weer een nieuwe post van de platjes-admin.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:17 schreef IQM het volgende:
Wat is er met Jennifer Lopez gebeurd by the way?Ze was zo sexy en populair vroeger!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kuttebolquote:
Welk kloontje? Wolvendagen?quote:
IQM, ik had van jou toch niet verwacht dat je hier nog op in zou gaan.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IQM, ik had van jou toch niet verwacht dat je hier nog op in zou gaan.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee laat maar, ik ga geen seksistische of respectloze opmerkingen meer naar jou toe maken.
Dat was niet respectloos of seksistisch.quote:
Wat is er liefje? Nog steeds misselijk?quote:
Dat is altijd nog in the eye of the beholder. Ergo: jij kan je nooit houden aan je afspraak.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was niet respectloos of seksistisch.
Als dat al respectloos isquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is altijd nog in the eye of the beholder. Ergo: jij kan je nooit houden aan je afspraak.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Het was trouwens erg mooi weer vandaagHeb op de terugweg meteen ff mijn auto door de wasstraat gereden, wat denk je? Is die automaat stuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef KingOfPop het volgende:
IK BEN ZÓ BLIJ
DEZE MOOIBOI GAAT OP 8 SEPTEMBER NAAR MICHAEL JACKSON !
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er liefje? Nog steeds misselijk?
waar kan mijn vriendin de censuurbalkjes-beha kopen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:18 schreef BobbyB het volgende:
Het was trouwens erg mooi weer vandaagHeb op de terugweg meteen ff mijn auto door de wasstraat gereden, wat denk je? Is die automaat stuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom moest je overgeven dan?quote:
Bij webshop van de EO.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waar kan mijn vriendin de censuurbalkjes-beha kopen?
Bij ******.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
waar kan mijn vriendin de censuurbalkjes-beha kopen?
Laat me raden. Nieuw woord van Sanna?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
Wie weet wat 'franjers' zijn? En ik bedoel dus niet 'franjes', hè...
Sterf.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat me raden. Nieuw woord van Sanna?
Doodverwensing. BAN!quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat me raden. Nieuw woord van Sanna?
Grote mond tegen IQM! Ban!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Reageren op een ban-aanvraag! Ban!
Ik vraag niks, ik zeg alleen maar dat er een ban op staat.quote:
Ah daar is bolletje!quote:
Bek dicht, irritante kut kloon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, irritante kut kloon.Zie, ik wist dat jij je er niet aan zou kunnen houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, irritante kut kloon.Teringleijer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Maar vanaf nu wel, want ik praat gewoon helemaal niet meer tegen haar. Wat denkt ze wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie, ik wist dat jij je er niet aan zou kunnen houden.
Kankahoeah!quote:
Yeah, like that is going to happen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vanaf nu wel, want ik praat gewoon helemaal niet meer tegen haar. Wat denkt ze wel.
19 maartquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar vanaf nu wel, want ik praat gewoon helemaal niet meer tegen haar. Wat denkt ze wel.
Of ga dood.quote:
Denk je dat ik dat uberhaupt nog wil, rotpuber.quote:
Ja. Faalhaas.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat uberhaupt nog wel, rotpuber.
Laat m'n moeder erbuiten, vuige peniskoker.quote:
Hahaha, sukkels.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
http://kim---01.hyves.nl/fotos/515665983/0/7a47/
Mensen die denken dat dit ene 'kim' is
*Gooit stoel richting Sanna*quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is nog faker dan een gemiddel Jerry Springer-show.
Welke kim?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef reetveter het volgende:
http://kim---01.hyves.nl/fotos/515665983/0/7a47/
Mensen die denken dat dit ene 'kim' is
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is nog faker dan een gemiddel Jerry Springer-show.
Jou vind ik wel lief hoor.quote:
Haha jij nu ook!quote:
Ja is goed, als jij dan lekker in coma gaat liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef wolvendagen het volgende:
Bobby, sterf af in de tijd dat ik slaap, ja.
Ik ook niet! Maar wil je niet meer Bt noemen in deze reeks? Dat doet pijn in mijn hart en zo kan ik dit tragische verlies nooit verwerken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:36 schreef IQM het volgende:
Bt kon ook nooit gelijk weggaan na het afscheid nemen...
Het ontkennen of negeren heeft ook geen zin, Bobby. We moeten het gewoon accepteren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar wil je niet meer Bt noemen in deze reeks? Dat doet pijn in mijn hart en zo kan ik dit tragische verlies nooit verwerken.
Zie ik eruit als BT's woordvoerder?quote:
IQM is haar woordvoerderquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie ik eruit als BT's woordvoerder?
Ze is weg. Foetsie.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dit had eigenlijk liefde SC moeten heten.
Iedereen mag elkaar hier.
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ontkennen of negeren heeft ook geen zin, Bobby. We moeten het gewoon accepteren.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?
Dude. Hartaanval. Die avatar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |