Het ontkennen of negeren heeft ook geen zin, Bobby. We moeten het gewoon accepteren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar wil je niet meer Bt noemen in deze reeks? Dat doet pijn in mijn hart en zo kan ik dit tragische verlies nooit verwerken.
Zie ik eruit als BT's woordvoerder?quote:
IQM is haar woordvoerderquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie ik eruit als BT's woordvoerder?
Ze is weg. Foetsie.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dit had eigenlijk liefde SC moeten heten.
Iedereen mag elkaar hier.
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ontkennen of negeren heeft ook geen zin, Bobby. We moeten het gewoon accepteren.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?
Dude. Hartaanval. Die avatar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?
Tja, de erfenis. Heb besloten die UI met trots te dragen.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[KLB SC #996] Verzin hier een betere naam voor Bt's hamster!
Stop met het gebruiken van mijn avaquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, de erfenis. Heb besloten die UI met trots te dragen.
Mag ik jou vermoorden?quote:
You know it wasn't so long agoquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, de erfenis. Heb besloten die UI met trots te dragen.
Heb hem al aangepast, sorry hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stop met het gebruiken van mijn ava
Uiteraard romantisch. Romeo en Julia romantisch.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alleen als je het romantisch doet. En vertelt waar Bt gebleven is.
Wie?quote:
Julia pleegt zelfmoord omdat ze Romeo niet kan uitstaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uiteraard romantisch. Romeo en Julia romantisch.En BT heeft gewoon tijdelijk afscheid genomen van FOK!
Maar wel eerst stomende seks, okee?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Julia pleegt zelfmoord omdat ze Romeo niet kan uitstaan.
Ik heb het helemaal niet over een dag gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Helaas is het naturisten vrouwen dag in de sauna die dag.
Dat maakt niet uit, welke dag het ook wordt; vrouwendag.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over een dag gehad.
Laat dan maar zitten!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, welke dag het ook wordt; vrouwendag.
Net 5 -dag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, welke dag het ook wordt; vrouwendag.
Nee, dat is een pedo dag.quote:
Je hebt er verstand van, zie ik?quote:
Ik zou graag een prive sauna willen hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja de hele dag Gilmore Girls kijken in de sauna!
Nee, ik heb ze liever tussen de 10 en 16.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt er verstand van, zie ik?![]()
Oh het geluid probleem is opgelost: ik moest 2 keer mijn laptop starten![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou graag een prive sauna willen hebben
Ik zou jullie allebei graag in mijn prive sauna hebben.quote:
Is dat inclusief massages?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou jullie allebei graag in mijn prive sauna hebben.
Uiteraard.quote:
Je vind het niet fijn om gemasseerd te worden?quote:
www.spatiegebruik.nlquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Helaas is het naturisten vrouwen dag in de sauna die dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |