quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[KLB SC #996] Verzin hier een betere naam voor Bt's hamster!
Stop met het gebruiken van mijn avaquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, de erfenis. Heb besloten die UI met trots te dragen.
Mag ik jou vermoorden?quote:
You know it wasn't so long agoquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, de erfenis. Heb besloten die UI met trots te dragen.
Heb hem al aangepast, sorry hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Stop met het gebruiken van mijn ava
Uiteraard romantisch. Romeo en Julia romantisch.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Alleen als je het romantisch doet. En vertelt waar Bt gebleven is.
Wie?quote:
Julia pleegt zelfmoord omdat ze Romeo niet kan uitstaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uiteraard romantisch. Romeo en Julia romantisch.En BT heeft gewoon tijdelijk afscheid genomen van FOK!
Maar wel eerst stomende seks, okee?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Julia pleegt zelfmoord omdat ze Romeo niet kan uitstaan.
Ik heb het helemaal niet over een dag gehad.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Helaas is het naturisten vrouwen dag in de sauna die dag.
Dat maakt niet uit, welke dag het ook wordt; vrouwendag.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over een dag gehad.
Laat dan maar zitten!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, welke dag het ook wordt; vrouwendag.
Net 5 -dag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:02 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, welke dag het ook wordt; vrouwendag.
Nee, dat is een pedo dag.quote:
Je hebt er verstand van, zie ik?quote:
Ik zou graag een prive sauna willen hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja de hele dag Gilmore Girls kijken in de sauna!
Nee, ik heb ze liever tussen de 10 en 16.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt er verstand van, zie ik?![]()
Oh het geluid probleem is opgelost: ik moest 2 keer mijn laptop starten![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou graag een prive sauna willen hebben
Ik zou jullie allebei graag in mijn prive sauna hebben.quote:
Is dat inclusief massages?quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou jullie allebei graag in mijn prive sauna hebben.
Uiteraard.quote:
Je vind het niet fijn om gemasseerd te worden?quote:
www.spatiegebruik.nlquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Helaas is het naturisten vrouwen dag in de sauna die dag.
Hey krentenbol en 4ebe, horen jullie dat, jullie worden homo's genoemd.quote:
mensen die nog www typenquote:
Jawel, maar, niet, in, de, sauna, dat, is, zo, zweterig,.[#'*\&;quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je vind het niet fijn om gemasseerd te worden?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hey krentenbol en 4ebe, horen jullie dat, jullie worden homo's genoemd.
Kan ook, op verzoek, na de sauna.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jawel, maar, niet, in, de, sauna, dat, is, zo, zweterig,.[#'*\&;
Krijg er nu al hoofdpijn van.quote:
Als je nog meer incapabele mods wilt zien moet je ook even naar ONZ afreizenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:26 schreef jordeeeh het volgende:
Ik weet het wel weer, onze nieuwe mod is ook vrij weinig soeps
Snakey, murp, Het_hupt, NJquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je nog meer incapabele mods wilt zien moet je ook even naar ONZ afreizen
Met name opletten op: Het_faaltquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je nog meer incapabele mods wilt zien moet je ook even naar ONZ afreizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |