Ja hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:15 schreef gers het volgende:
mag ik ook lid worden van de krentenbol fanclub
Nog ff en jij komt ook op mijn ignore lijstquote:
Zelf draaien? Koop gewoon een wasmachine met motortje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Krentenbol. het volgende:
Dit broodje gaat nu zelfs even de was draaien en ophangen.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog ff en jij komt ook op mijn ignore lijst
Ik ben de gifmaster!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog ff en jij komt ook op mijn ignore lijst
Mihihihi.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef Florian_ het volgende:
Niet te stoer he IQM, in mijn topic [ afbeelding ]
Weet ik hetquote:
Ik mag daar niet te veel over uitweiden. Voor je het weet, lopen er allemaal van die toffe IQM's rond. Overdaad schaadt, jeweets.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat met die smileys?
Ergens opgeslagen oid?
Daar zijn van die addons voorquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat met die smileys?
Ergens opgeslagen oid?
Laten we allemaal de verhalen over onze mooie tijd met BT delenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Laten we allemaal de verhalen over onze mooie tijd met BT delendat lijkt mij de beste remedie.
Nee euhm, Bobby, ik wil niet dat je me zo mist dus ik kom je een virtueel kusje brengenen nu ga ik verder aan mn profielwerkstuk (wat overigens heel goed gaat
)
En nee ik lurk hier niet constant, gelukkig niet.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Cybey het volgende:
Ik zit ook maar te F5-en, maar kwam maar niets
Wat ben ik blij dat ik tot de ontdekking kwam dat het laatste deel van die zin over COD2 bleek te gaan...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Gupje het volgende:
Zo die sidderen weer van genot van mijn monsterlijke spelen in COD 2
ja nu ineens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef reetTaking het volgende:
Het is hier overigens wel een beetje dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |