Geen torrentquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef IQM het volgende:
[..]!
Tsja, dat is altijd het nadeel. Mensen seeden na verloop van tijd niet meer...
In een bed hoop ik.quote:
Hb je een Rapidshare-account ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen torrentNetload/Rapidshare
Ga wel ff torrents zoeken, misschien dat ze daar nog wel staan.
Gewoon terugpakken met haar eigen middelen!quote:In een bed hoop ik.
[/Krentenbol.]
Yep, en Netloadquote:
Dat zit veel te los.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Een big shirt kan al iets sexy's hebben.
D'r zit bij jou wel meer los.quote:
quote:
Je hebt een pruik?quote:
Naar school. En straks naar de tandarts.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:13 schreef BobbyB het volgende:
Waar is die lelijke wolvendagen eigenlijk?
Mooi. Ik hoop dat ze dadelijk alle tanden kwijt isquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Naar school. En straks naar de tandarts.
Bobby.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi. Ik hoop dat ze dadelijk alle tanden kwijt is
Zulke broekjes:quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat draag je dan wel? Google-pics graag.
Dat deed ik al.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou je deze centraalzetting willen opdragen aan mij?
Geen topjes dus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zulke broekjes:
[ afbeelding ]
Zulke topjes:
[ afbeelding ]
Confirmed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zulke broekjes:
[ afbeelding ]
Zulke topjes:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat deed ik al.
De smiley was speciaal voor jou.
Ja, ze moet niet denken dat ze zomaar alles tegen mij kan zeggen.quote:
Jij begon met "zomaar alles" tegen haar te zeggen, toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ze moet niet denken dat ze zomaar alles tegen mij kan zeggen.Dat mag alleen BT.
Nu staat je bureau zeker weer 3 meter hoger?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hihi, ze praatte tegen mij...
Laat ik het zo zeggen, ik heb voor de komende tijd weer iets om m'n jas aan op te hangen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu staat je bureau zeker weer 3 meter hoger?
Nee, zij daagt me steeds uit. En nu is het klaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij begon met "zomaar alles" tegen haar te zeggen, toch?
Sorryquote:
Laatst werd ik wakker zonder!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen topjes dus?![]()
he kut, nu doet het plaatje het wel
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Laatst werd ik wakker zonder!Had ik het in mijn slaap uitgedaan.
![]()
Tenminste, de deur was nog op slot.
Lul niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, zij daagt me steeds uit. En nu is het klaar.
Serieus?quote:SorryHeb vannacht wel gedroomd over BT... tenminste dat ze terug was in de SC. Hoe ziek kan je zijn
Sowieso over SC dromenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, zij daagt me steeds uit. En nu is het klaar.
[..]
SorryHeb vannacht wel gedroomd over BT... tenminste dat ze terug was in de SC. Hoe ziek kan je zijn
Dromen zijn toch gewoon een verwerking van dingen die je die dag hebt gezien/meegemaakt? Zo gek is het dus niet.quote:
Je bent geen mod.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe handig ik ben met slotjes.
En waar jezelf die nacht druk mee bezighoud, dat is bij mij geen SCquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Dromen zijn toch gewoon een verwerking van dingen die je die dag hebt gezien/meegemaakt? Zo gek is het dus niet.
Wat?quote:
Mja, ik dacht ook van WTF!?quote:Serieus?
Ik hoef niet te weten waar die droom over ging. Mijn droom was onschuldig.quote:Ik heb wel eens over Bt gedroomd.Maar dat weet ze al...
Ja, ik moet maar minderen. Als je over zoiets gaat dromen is het ernstig met je gesteld, I know.quote:
Het gaat om ervaringen. Kan van alles zijn. Dus ook uit de SC, waar je toch wel een tijdje in zit per dag.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
En waar jezelf die nacht druk mee bezighoud, dat is bij mij geen SC
Het was ook niet de SC, maar BT.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
En waar jezelf die nacht druk mee bezighoud, dat is bij mij geen SC
Kun je nagaan hoe moeilijk ik het heb met het verwerken van het verlies van BTquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Dromen zijn toch gewoon een verwerking van dingen die je die dag hebt gezien/meegemaakt? Zo gek is het dus niet.
ex-mod. Maar ik zal er de volgende keer wel aan denken om je topje weer aan te doen.quote:
Ach, kom. Wil je zeggen dat je serieus boos bent op wd?quote:
Heuj.quote:Ik hoef niet te weten waar die droom over ging. Mijn droom was onschuldig.
Topje - top - topic. Hihi.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
ex-mod. Maar ik zal er de volgende keer wel aan denken om je topje weer aan te doen.
Nee, dit gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Topje - top - topic. Hihi. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |