In plaats dat jij dan eens aardig tegen me gaat doen he. Maar nee hoor. Nog ff en je staat in het zelfde lijstje als wd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sta je in de AH met zo'n kraampje gratis krentenbol samples uit te delen?
"neukbaar"quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In plaats dat jij dan eens aardig tegen me gaat doen he. Maar nee hoor. Nog ff en je staat in het zelfde lijstje als wd.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In plaats dat jij dan eens aardig tegen me gaat doen he. Maar nee hoor. Nog ff en je staat in het zelfde lijstje als wd.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent ook niet makkelijk te overtuigen he
Ik neem Bobby gewoon niet serieus wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
IQM is de voorzitter van de wd fanclub.
Daar staat ze sowieso al in. Ik doelde op het lijste "Userts waar BobbyB een hekel aan heeft".quote:
En wd is mijn rechterhand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
IQM is de voorzitter van de wd fanclub.
Why not? Ben NB niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef IQM het volgende:
Ik neem Bobby gewoon niet serieus wat dat betreft.
Dat weet ik niet, boeit me ook niet.quote:Alsof wd wel serieus een hekel heeft aan jou.
Antroposofisch.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef Cybey het volgende:
Halloooo!
Hoe behandeld het leven jullie?
Nee, maar je bent wel zo makkelijk dat je iedere keer sorry zegt of zegt dat het een grapje is, nadat jij een harde opmerking maakte en wd zielig liep te doen.quote:
Maar dat was wel voor de geinquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel zo makkelijk dat je iedere keer sorry zegt of zegt dat het een grapje is, nadat jij een harde opmerking maakte en wd zielig liep te doen.
Ik hoef niet te weten wat jij iedere avond doet in bed, Kb.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Masturberen met een rubber handschoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten wat jij iedere avond doet in bed, Kb.Slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:
Dan nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is allemaal voor de gein!Ik trap er niet in.
Kan je mijn was dan ook gelijk even doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Krentenbol. het volgende:
Dit broodje gaat nu zelfs even de was draaien en ophangen.
Ja hoor!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:15 schreef gers het volgende:
mag ik ook lid worden van de krentenbol fanclub
Nog ff en jij komt ook op mijn ignore lijstquote:
Zelf draaien? Koop gewoon een wasmachine met motortje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Krentenbol. het volgende:
Dit broodje gaat nu zelfs even de was draaien en ophangen.
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog ff en jij komt ook op mijn ignore lijst
Ik ben de gifmaster!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog ff en jij komt ook op mijn ignore lijst
Mihihihi.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef Florian_ het volgende:
Niet te stoer he IQM, in mijn topic [ afbeelding ]
Weet ik hetquote:
Ik mag daar niet te veel over uitweiden. Voor je het weet, lopen er allemaal van die toffe IQM's rond. Overdaad schaadt, jeweets.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat met die smileys?
Ergens opgeslagen oid?
Daar zijn van die addons voorquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat met die smileys?
Ergens opgeslagen oid?
Laten we allemaal de verhalen over onze mooie tijd met BT delenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Laten we allemaal de verhalen over onze mooie tijd met BT delendat lijkt mij de beste remedie.
Nee euhm, Bobby, ik wil niet dat je me zo mist dus ik kom je een virtueel kusje brengenen nu ga ik verder aan mn profielwerkstuk (wat overigens heel goed gaat
)
En nee ik lurk hier niet constant, gelukkig niet.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:27 schreef Cybey het volgende:
Ik zit ook maar te F5-en, maar kwam maar niets
Wat ben ik blij dat ik tot de ontdekking kwam dat het laatste deel van die zin over COD2 bleek te gaan...quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef Gupje het volgende:
Zo die sidderen weer van genot van mijn monsterlijke spelen in COD 2
ja nu ineens.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef reetTaking het volgende:
Het is hier overigens wel een beetje dood.
Wel toevallig dat je hier bent, net nu we het over je hadden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Laten we allemaal de verhalen over onze mooie tijd met BT delendat lijkt mij de beste remedie.
Nee euhm, Bobby, ik wil niet dat je me zo mist dus ik kom je een virtueel kusje brengenen nu ga ik verder aan mn profielwerkstuk (wat overigens heel goed gaat
)
En nee ik lurk hier niet constant, gelukkig niet.
Welnee. Momenteel misschien een beetje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:36 schreef reetTaking het volgende:
Het is hier overigens wel een beetje dood.
Ze voelde dat we haar nodig hadden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je hier bent, net nu we het over je hadden.
Bijzonder goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja nu ineens.maar hoe bevalt het FOK!loze bestaan?
Jullie hebben het niet constant over mequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je hier bent, net nu we het over je hadden.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar iedere keer als ik haar naam zie dan moet ik weer denken aan de leuke tijd die we hadden, de pics die Emimich ongevraagd van haar hyves en MySpace postte, de erotische gesprekken en gecopy/paste seksverhalen. Het is gewoon too much, weet je wel?
Ochja, over een paar weken/maanden hervatten we dat toch gewoonquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Maar gister hadden we het ook nog over haar![]()
[..]
Dat klinkt wel erg goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Bijzonder goedik krijg eindelijk eens dingen voor elkaar
ik had een 8,3 voor een wiskunde praktische opdracht waardoor ik nu alweer een 5,3 sta
dus daar ben ik heel blij mee.
En ik ga dit weekend wateronderzoek doen voor een praktische opdracht van Aardrijkskunde..
Nog even proberen wat laatste goede cijfers binnen te slepen voor mn examens!
Mn profielwerkstuk is alleen nog niet af, helaas, maar we willen 'm eigenlijk dit weekend gewoon af hebben en ik hoop dat dat lukt. Dan staan er verder nog 2 mondelingen op het programma (Engels en Frans) en 2 Engels boekverslagen.
Over een maandje heb ik nog 3 toetsen, en daarna krijg ik vrij om te leren voor mn examens!
Dusja, ik heb het eigenlijk druk genoeg, en veel vrienden van me zijn jarig deze maand dus elk weekend een feestjeik vermaak me prima
!
En hoe gaat het hier? Jullie hebben er al wel weer 30 topics doorheen gejaagd zie ik!
Nee, we probeerde het verlies te verwerken snap jequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Jullie hebben het niet constant over me?
Dat valt tegen!
Hahaha, dat leven had ik al welquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg goedEindelijk een leven gekregen
nu ik nog!
Naja hier niet veel boeiends eigenlijk.
Ik ken het. Ik was vroegah ook zo laks.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:48 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Hahaha, dat leven had ik al welmaar die school dingen deed ik gewoon niets aan, en in plaats daarvan zat ik de hele dag op Fok
tsja.
Eens. Ik heb ook liever wat te doen dan de hele tijd op FOK! te hangen hoorquote:En jou moeten ze gewoon eens wat meer werk geven!
Neequote:
Ik zei het je toch, ooit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:48 schreef reetTaking het volgende:
maar die school dingen deed ik gewoon niets aan, en in plaats daarvan zat ik de hele dag op Foktsja.
Best mooi. Twee bolletjes tussen je tieten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef reetTaking het volgende:
[ afbeelding ]
Best mooi. Maar die dingen kunnen er uit groeien enzo en dat lijkt me nasty.
Samen met BT in een schuitje? Gezellig!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zei het je toch, ooit.Ik zat namelijk tijdens vwo6 in hetzelfde schuitje.
Bolletjes tussen je bolletjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Best mooi. Twee bolletjes tussen je tieten.
ik zit net ff een appel te eten, moet dat nou?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef reetTaking het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk bijvoorbeeld deze, die wil eruit! Bah.
Dude!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef reetTaking het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk bijvoorbeeld deze, die wil eruit! Bah.
Ja dat kan ik me voorstellen, kun je niet gewoon om wat meer werk vragen ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik was vroegah ook zo laks.
[..]
Eens. Ik heb ook liever wat te doen dan de hele tijd op FOK! te hangen hoorAls het ook zo doorgaat ga ik wel op zoek naar wat anders, want het klinkt lekker, FOK!ken en er betaald voor krijgen maar het verveeld na een paar maandjes wel.
Dudette, je hebt wel ziekere dingen gezien dan dit.quote:
Schuitje varen, theetje drinken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Samen met BT in een schuitje? Gezellig!
Klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Dudette, je hebt wel ziekere dingen gezien dan dit.
Ik vraag iedere dag om werkquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:54 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, kun je niet gewoon om wat meer werk vragen ofzo?
Je moet natuurlijk wel een beetje uitgedaagd worden daar.
Nee, dat is zeker vervelend.. Maar denk je dat er nog een kans is dat er binnenkort meer werk komt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vraag iedere dag om werkmaar dat is er gewoon niet veel. Eerst boeide het me niet zo omdat ik toch naar Amerika zou verhuizen maar nu is gewoon naatje
Oh, ik dacht dat het van die theedoek hangers warenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:56 schreef reetTaking het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een microdermal implanteren ze dit in jetot je vlees zich eromheen woekert en het voor eeuwig vast zit.
Als je 'm er dan uit wil hebben dan moeten ze er een mes bij pakken
Boh die wil ik... diamantjes in mn monnikskapspierquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:56 schreef reetTaking het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een microdermal implanteren ze dit in jetot je vlees zich eromheen woekert en het voor eeuwig vast zit.
Als je 'm er dan uit wil hebben dan moeten ze er een mes bij pakken
Je bent toch geslaagd of niet dan, huiliequote:Op donderdag 12 maart 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zei het je toch, ooit.Ik zat namelijk tijdens vwo6 in hetzelfde schuitje. Alleen ik bleef toen op FOK! rondhangen.
Maar goed dat je nu flink voor school werkt.
Uiteindelijk wel. Maar ik wilde niet dat jou hetzelfde zou overkomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Je bent toch geslaagd of niet dan, huilie!
Er komen wel dingen aan voor zover ik weet, dus wie weet komt het nog wel goed. Het is ook niet zo dat ik helemaal niks te doen heb, maar 75% van de tijd zit ik gewoon op FOK!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef reetTaking het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker vervelend.. Maar denk je dat er nog een kans is dat er binnenkort meer werk komt?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh die wil ik... diamantjes in mn monnikskapspier![]()
Wat mis ik?quote:
Lees gewoon terug of zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:57 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een onderwerpBobby, praat me eens even bij..
Ohquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat denk je? Wie is er geband en weet niet hoe hij een straf moet uitzitten?
Dan kom ik later moeilijk aan de bakquote:
Ja kijk, elke dag een uurtje op je werk een beetje kunnen nietsen of fokken is natuurlijk ideaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er komen wel dingen aan voor zover ik weet, dus wie weet komt het nog wel goed. Het is ook niet zo dat ik helemaal niks te doen heb, maar 75% van de tijd zit ik gewoon op FOK!
Ik heb er gisteren weer een bijgemaakt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
Mijn Camilla_Belle kloontje is ook vermoord trouwens![]()
Wel makkelijk IN de bak.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan kom ik later moeilijk aan de bak
Lijkt me bloedirritant trouwens, de hele dag stalen balletjes die voor je ogen zitten![]()
't Is dan ook gewoon butt ugly.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan kom ik later moeilijk aan de bak
Lijkt me bloedirritant trouwens, de hele dag stalen balletjes die voor je ogen zitten![]()
Mijn tienersletje ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
Mijn Camilla_Belle kloontje is ook vermoord trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |