quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja..Dacht zelf meer aan mezelf in een troon..
Ik hoef d'r niet meer te spreken iig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, kom. Wil je zeggen dat je serieus boos bent op wd?
quote:Heuj.![]()
Neequote:
Vertel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:25 schreef BobbyB het volgende:
En ik ben trouwens niet de enige die over de SC users droomtJos ook
Zei je gisteren ook. Toen deed je het ook.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoef d'r niet meer te spreken iig.
Maar toen meende ik het nog niet echtquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Zei je gisteren ook. Toen deed je het ook.
Hij had gedroomd dat er een meet was.quote:
Nu nog steeds niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar toen meende ik het nog niet echt![]()
Dat wordt zwemmen dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:34 schreef dagdag het volgende:
Help hier ik kan geen vlucht vinden van papeete naar bora
[ afbeelding ]
En datterwijl ik de vluchtamsterdam papeete al heb gedaan
Het is 3uur varenquote:
Heel snel zwemmen dan!quote:
onze hageneesquote:
HALVE TAMME MOET JE LOPEN MET JE KANKAH NEUSquote:
mevrah de rechtah heb een veel te grote bek voah dr leeftijdquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:46 schreef gers het volgende:
[..]
HALVE TAMME MOET JE LOPEN MET JE KANKAH NEUS
privegegevens van NB gepostquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:47 schreef Florian_ het volgende:
Waarom had je een ban Gers?
ik zal even een reclamebureau voor je zoekenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Adres?
Post eens, ben wel benieuwd
dan krijg ik billekoek van remlofquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Adres?
Post eens, ben wel benieuwd
Ziet er wel professioneel uit , ik zou er eens langsgaan voor een afspraakquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:50 schreef Devvie het volgende:
ik wil hier een banner voor mijn website laten ontwerpen...
http://www.overzicht-recl(...)grafische_realisatie
weet iemand of dit een betrouwbaar bedrijf is?
Waarom geloof je me niet gewoon?quote:
Kom je mee? Er moet iets van een knuppel in verwerkt zijn, mijn website gaat over honkbal namelijk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef gers het volgende:
[..]
Ziet er wel professioneel uit , ik zou er eens langsgaan voor een afspraak
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat je een hekel hebt aan wd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom geloof je me niet gewoon?Maakt mij niet uit verder.
Er zijn zat websites met allemaal van die crea-bea's die hun photoshopskills willen showen. Vraag het daar gewoon, heb je een gratis banner. Als je een professioneel bedrijf inhuurt ben je zo een paar honderd euro kwijt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Kom je mee? Er moet iets van een knuppel in verwerkt zijn, mijn website gaat over honkbal namelijk!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom geloof je me niet gewoon?Maakt mij niet uit verder.
IQM is de voorzitter van de wd fanclub.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat je een hekel hebt aan wd.
Jij bent ook niet makkelijk te overtuigen hequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon niet kan geloven dat je een hekel hebt aan wd.
.....quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Er zijn zat websites met allemaal van die crea-bea's die hun photoshopskills willen showen. Vraag het daar gewoon, heb je een gratis banner. Als je een professioneel bedrijf inhuurt ben je zo een paar honderd euro kwijt.
Ik van de Krentenbol. fanclubquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
IQM is de voorzitter van de wd fanclub.
Stomme klapschepquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik ben alleen verkrijgbaar in schepvorm
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |