In plaats dat jij dan eens aardig tegen me gaat doen he. Maar nee hoor. Nog ff en je staat in het zelfde lijstje als wd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sta je in de AH met zo'n kraampje gratis krentenbol samples uit te delen?
"neukbaar"quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In plaats dat jij dan eens aardig tegen me gaat doen he. Maar nee hoor. Nog ff en je staat in het zelfde lijstje als wd.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In plaats dat jij dan eens aardig tegen me gaat doen he. Maar nee hoor. Nog ff en je staat in het zelfde lijstje als wd.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent ook niet makkelijk te overtuigen he
Ik neem Bobby gewoon niet serieus wat dat betreft.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
IQM is de voorzitter van de wd fanclub.
Daar staat ze sowieso al in. Ik doelde op het lijste "Userts waar BobbyB een hekel aan heeft".quote:
En wd is mijn rechterhand.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
IQM is de voorzitter van de wd fanclub.
Why not? Ben NB niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef IQM het volgende:
Ik neem Bobby gewoon niet serieus wat dat betreft.
Dat weet ik niet, boeit me ook niet.quote:Alsof wd wel serieus een hekel heeft aan jou.
Antroposofisch.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef Cybey het volgende:
Halloooo!
Hoe behandeld het leven jullie?
Nee, maar je bent wel zo makkelijk dat je iedere keer sorry zegt of zegt dat het een grapje is, nadat jij een harde opmerking maakte en wd zielig liep te doen.quote:
Maar dat was wel voor de geinquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel zo makkelijk dat je iedere keer sorry zegt of zegt dat het een grapje is, nadat jij een harde opmerking maakte en wd zielig liep te doen.
Ik hoef niet te weten wat jij iedere avond doet in bed, Kb.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Masturberen met een rubber handschoen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:08 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten wat jij iedere avond doet in bed, Kb.Slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:
Dan nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef IQM het volgende:
[..]
't Is allemaal voor de gein!Ik trap er niet in.
Kan je mijn was dan ook gelijk even doen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef Krentenbol. het volgende:
Dit broodje gaat nu zelfs even de was draaien en ophangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |