Maar, je mag wel een nieuw topic maken hoorquote:
Oh oke ik dacht doen de mods ofzo ik weet niet hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar, je mag wel een nieuw topic maken hoorWie de laatste post heeft, maakt gewoo even een nieuwe.
quote:
Ja, ga nu doen, kom net onder de douche vandaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Oh oke ik dacht doen de mods ofzo ik weet niet haha
Maar moest jij niet studeren
PM verstuurdquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:12 schreef Nicksanders het volgende:
Ik zie net op me andere mail adres dat ik gezegend ben met nog 1 code.
Wie hem wil hebben stuur maar PM.
Aangezien ik al gezegend ben met kaartjes dankzij kingofpop
Geen dank als we elkaar kunnen helpen ik ben ook geholpen dusquote:
Als je hem snel belt alles vraagtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef DarkWimDuck het volgende:
Godverju! kan ik 4 floorkaarten bestellen heeft mijn pa de cc bij![]()
![]()
Nee probeerde het erna weer maar dan lukt het al niet meer... Drommels hier baal ik nou van!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Als je hem snel belt alles vraagtmisschien nog steeds
En 8 feb. staat er nu ook bij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:16 schreef DarkWimDuck het volgende:
zet 1 feb en 3 feb er ook maar bij dan!
Das de laatste die ik doe, kom vanmiddag nog wel even buurten.quote:
Ja als je supersnel op de nieuwe datum klik als die verschijnt is het mogelijk! Anders niet neequote:
Wie kan dat betalenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef alexis_ het volgende:
Jammer dit soort mensen
http://tinyurl.com/cxzatd
Zo heb ik dat destijds ook bij Prince gedaan, toen die in the O2 kwam.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef DarkWimDuck het volgende:
[..]
Ja als je supersnel op de nieuwe datum klik als die verschijnt is het mogelijk! Anders niet nee
http://www.ticketmaster.c(...)ichael_jackson_link1quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef Feestkabouter het volgende:
ik snap iets niet.......... worden er elk uur weer meer extra concert-data bekend gemaakt of is dit stiekum een ONZ-topic?
hoop dat er zaterdag meer U2-data bijkomen.........
Er komen steeds meer nieuwe data bij!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef Feestkabouter het volgende:
ik snap iets niet.......... worden er elk uur weer meer extra concert-data bekend gemaakt of is dit stiekum een ONZ-topic?
hoop dat er zaterdag meer U2-data bijkomen.........
Nee, weet nog niet, maar ik wil sowieso een keer een paar dagen blijven, of dat september of januari gaat zijn, weet ik nog niet. Ook nog even iemand vinden die mee wiltquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:52 schreef Nicksanders het volgende:
KINGOFPOP heb jij al enige idee waneer je gaat voor 12 januari.
de 11de er heen 13de weer terug ofzo.
Misschien handig ofzo met boeken ik weet niet![]()
In elk geval diegene die met me mee gaat heeft al vrij gevdraag haha dus dat zit allemaal goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, weet nog niet, maar ik wil sowieso een keer een paar dagen blijven, of dat september of januari gaat zijn, weet ik nog niet. Ook nog even iemand vinden die mee wiltDan hebben we het er denk ik nog wel x over januari is best nog wel eindje wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
Als je naar de Data kijkt valt het wel mee denk ik tis verspreid tot februari 2010 dus vindt het wel meevallenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:59 schreef stevengerrard het volgende:
Denken jullie dat MJ het echt allemaal kan gaan volhouden?? Ik zie hem nou niet echt als topfit artiest die wel ff ruim 30 concerten gaat geven. Als het maar niet zon playback concert hierdoor gaat worden
T/M september ongeveer om de 2 dagen. Vind dit best veel voor iemand met zijn fysieke toestand + leeftijd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je naar de Data kijkt valt het wel mee denk ik tis verspreid tot februari 2010 dus vindt het wel meevallen
Dat laatste ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef texelonia het volgende:
HELP! Nou heb ik eindelijk een code snap ik de site niet!![]()
![]()
"Tickets not available" krijg ik. De presale loopt toch nog gewoon? Of zijn de kaartjes voor die datum dan uitverkocht??
Alles in de presale is volgens mij al verkocht.. Je kan alleen net als mij hopen op nieuwe data en dan meer dan snel zijn!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef texelonia het volgende:
![]()
"Tickets not available" krijg ik. De presale loopt toch nog gewoon? Of zijn de kaartjes voor die datum dan uitverkocht??
In de presale wordt voor elke concert de helft van de beschikbare kaarten verkocht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef texelonia het volgende:
![]()
Volgens mij zit je recht tegenover het podium aan de andere kant van de zaal dus te zien op het plattegrondkaartjequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:19 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
T/M september ongeveer om de 2 dagen. Vind dit best veel voor iemand met zijn fysieke toestand + leeftijd.
Weet iemand of je "goed" zit BK 412 Row B en wat het zicht ongeveer zal zijn???
Kans is groot dat er nog wel wat concerten bij komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef texelonia het volgende:
Darn, dat ze die code dan niet even wat eerder sturen
Ik wilde eigenlijk deze zomer en niet pas volgend jaar ergens...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Kans is groot dat er nog wel wat concerten bij komen
Gewoon paar x f5
mag toch leie dat dit soort mensen gewoon met de kaarten blijven zitten...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:28 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Wie kan dat betalendenk niet heel veel
Damn 8 uur NL tijd zeker? Ik had heel slim op 7 uur gerekend. 8 uur dan moet ik m'n zoontje bijna naar school brengenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef DarkWimDuck het volgende:
Inderdaad, morgen zit ik om 5 voor 8 te f5-en
Moet ie niet eerst even 'naar de dokter' dan???quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef texelonia het volgende:
[..]
Damn 8 uur NL tijd zeker? Ik had heel slim op 7 uur gerekend. 8 uur dan moet ik m'n zoontje bijna naar school brengen
Ach, weet je wat het is, je hebt er niet super veel voor betaald, dus wat is exclusief? De man heeft meer fans dan wie dan ook, en daarnaast nog het aura om zich heeft van een poplegende die iedereen wil zien. Exclusiviteit zou in deze zwaar zuigen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef Cybart het volgende:
Als ik eerlijk ben moet ik wel zeggen dat het nu wel weg is met de exclusiviteit met die 50 (dat gaan het er vast worden) concerten...
Ik vond het echt super dat ik kaarten had voor 1 van die eerste 10 concerten.
Daarmee had ik echt het gevoel dat het superspeciaal was om een kaartje te hebben.
En inmiddels zijn er dus 900.000 kaarten voor de verkoop....
Dan kun je niet meer naast elkaar zitten, moet je twee keer op 1 kaart zoekenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef texelonia het volgende:
Er zijn 2 data die het nog doen, 10 en 12 februari. Maar als ie daadwerkelijk de kaartjes gaat zoeken zegt ie: "Sorry, no exact matches were found, but other tickets may still be available."
En ik wil niet naar Michael Jackson om speciaal te zijn ofzow, ik wil naar Michael Jackson omdat ik z'n muziek vet vind
Ja, dat heb ik nu dus ook, september en januari, ben ook zo blij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:00 schreef denthemen het volgende:
Weer een nieuwe code gekregen, ik ga vanmiddag toch nog kaarten proberen te regelen voor 2010, dit is zo uniek dat ik er 2 keer bij moet zijn
gezellig...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dan kun je niet meer naast elkaar zitten, moet je twee keer op 1 kaart zoekenDenk ik..
Heb ik ook hoor in september, nah ja care, ben er iigquote:
hoeveel plaatsen zitten er tussen dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor in september, nah ja care, ben er iig
Vak 408 en 412quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:07 schreef texelonia het volgende:
[..]
hoeveel plaatsen zitten er tussen dan?
ik probeer het morgen dan wel ofzow...
maar heb je dan niet 2 codes nodig? ik heb er maar 1 en 1 los kaartje is ook weer zo watquote:
Je kunt per code vier tickets kopen. Je kunt per creditcard vier tickets kopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
maar heb je dan niet 2 codes nodig? ik heb er maar 1 en 1 los kaartje is ook weer zo wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je kunt per code vier tickets kopen. Je kunt per creditcard vier tickets kopen.Ik dacht alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meerdere creditcards gebruikt
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je kunt per code vier tickets kopen. Je kunt per creditcard vier tickets kopen.Dus je kunt per code ook 4 tickets op 2 verschillende data kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je de code 1 keer kon gebruiken en dat ie dan ongeldig werd, ongeacht hoeveel kaartjes je kocht.
Maar als ik op 1 kaartje zoek, any price, en best available tickets, dan vindt ie nog steeds niks![]()
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
Ik had twee codes. Per code kun je maar vier tickets kopen. Je kunt ook met een code op vier data een ticket kopen, maakt allemaal niet uit. Maar in totaal kun je er maar vier kopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dus je kunt per code ook 4 tickets op 2 verschillende data kopen?
Ik dacht dat je de code 1 keer kon gebruiken en dat ie dan ongeldig werd, ongeacht hoeveel kaartjes je kocht.
Maar als ik op 1 kaartje zoek, any price, en best available tickets, dan vindt ie nog steeds niks![]()
Ja maar ik bedoel je kan dus 2 kaarten op datum 1 kopen en met diezelfde code nog een keer 2 kaarten op datum 2? Dan heb je in totaal 4 kaarten. Aangenomen dat het dus niet uitverkocht isquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik had twee codes. Per code kun je maar vier tickets kopen. Je kunt ook met een code op vier data een ticket kopen, maakt allemaal niet uit. Maar in totaal kun je er maar vier kopen.
Dan is het waarschijnlijk uitverkocht.
Ik heb wel interesse!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef GodsSon het volgende:
Voor de liefhebbers die van de zomer willen, ik heb 4 kaarten die ik misschien verkoop
(datum komt mij helemaal niet uit, dus als je morgen niks kan vinden kan je altijd contact opnemen)
Ze staan ook op marktplaats maar dat zien we verder wel!
Dat kan ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:25 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel je kan dus 2 kaarten op datum 1 kopen en met diezelfde code nog een keer 2 kaarten op datum 2? Dan heb je in totaal 4 kaarten. Aangenomen dat het dus niet uitverkocht is
Zijn nu al 45 concertenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:32 schreef Yomamma het volgende:
Wat een ongelovelijke scam. Eerst 10 concerten, nu 30. Wedden dat er straks ook weer een wereldtour komt inclusief Nederland.
Tegen verschrikkelijke topprijzen zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef GodsSon het volgende:
Voor de liefhebbers die van de zomer willen, ik heb 4 kaarten die ik misschien verkoop
(datum komt mij helemaal niet uit, dus als je morgen niks kan vinden kan je altijd contact opnemen)
Ze staan ook op marktplaats maar dat zien we verder wel!
New York, Parijs en Mumbai worden ook genoemd ja, maar dat is geen wereld-tourquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef Yomamma het volgende:
Zeker, de wereld stopt niet na Europa. Er zijn nog een paar continenten waar Michael Jackson fans wonen. wacht maar af.
Gast, stel je niet zo aan, er is vrijdag nog zat kans om aan tickets te komen. Hij mag ze toch best verkopen, dikke care, als hij dat wilt. Je hoeft ze niet te kopen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tegen verschrikkelijke topprijzen zeker?
Heb je wel een creditcard dan? Morgen vroeg eruit, moet lukkken dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:39 schreef DrDentz het volgende:
DrDentz heeft nog geen kaartje. Nog iemand die, als het morgen niet lukt, een kaart van deze zomer wil verkopen tegen iets minder dan een marktplaats/500 euro prijs?
Ik heb misschien een code voor je, ik ga het navragenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:39 schreef DrDentz het volgende:
DrDentz heeft nog geen kaartje. Nog iemand die, als het morgen niet lukt, een kaart van deze zomer wil verkopen tegen iets minder dan een marktplaats/500 euro prijs?
Michael jackson gaat 45 concerten geven waarvan er zeven in 2010 zullen plaats vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Nicksanders het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)al-45-concerten.html
Zal het bij 45 blijven in London
Dan heb ik wel eentje voor je in september, als je zou willen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb geen creditcard, maar ik heb gisteren geld overgemaakt naar wirecard alleen m'n saldo staat nog op 0 dus ik kan niks beginnen. Zit het constant nerveus te checken.
Als dat maar goed gaat, als hij zich maar niet vertilt. Net als Marc Overmars die opeens weer wil gaan voetballen. Of hij is op 7 juli spoorloos verdwenen met het geld van de mensheid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Nicksanders het volgende:
Dat hoor je mij toch ook niet roepen dat het niet mag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gast, stel je niet zo aan, er is vrijdag nog zat kans om aan tickets te komen. Hij mag ze toch best verkopen, dikke care, als hij dat wilt. Je hoeft ze niet te kopen hoor
Nou DrDentz, waar ben je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef Puntuit het volgende:
Per ongeluk teveel kaarten besteld. dus wie nog twee kaarten wil hebben voor 10 augustus kan een PM sturen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat, als hij zich maar niet vertilt. Net als Marc Overmars die opeens weer wil gaan voetballen. Of hij is op 7 juli spoorloos verdwenen met het geld van de mensheid.
Wat is er triest aan dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
We have sold out of the presale ticket allocation for the first 30 shows: 8 July through 29 September. But here’s the really good news! Michael Jackson has agreed to add even more shows, so you still have a chance to get tickets on presale. As the new shows become available, they will appear at the bottom of the list of performance dates on this page.
Wat een trieste artiest.
Maar wat heb je aan een code als je geen creditcard hebt dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb zelf al een code.![]()
Maar een kaartje van een ander kopen is alleen in het uiterste rampscenario noodzakelijk.
LOL, ik kan je nieuwsberichten laten zien dat er maar maximaal 10 concerten gegeven zou worden, dat zegt dus helemaal niets. Deze concerten zullen Europeanen en een paar rijke Amerikanen aantrekken. Blijven er toch nog heel veel fans over.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Nicksanders het volgende:
Anders ga je gewoon naar london, staat vast wel iemand tickets te verpatsen voor de ingangquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef DrDentz het volgende:
Nou, als mijn overgemaakte geld op mijn wirecard account zou staan zou ik gewoon vandaag of gisteren al een kaartje hebben kunnen kopen met die code. En morgen gaat voor de alledaagse sale ook nog een pre sale, dus ik hoop dat ik hem dan kan gebruiken.
Het zijn er echt 45.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Yomamma het volgende:
[..]
LOL, ik kan je nieuwsberichten laten zien dat er maar maximaal 10 concerten gegeven zou worden, dat zegt dus helemaal niets. Deze concerten zullen Europeanen en een paar rijke Amerikanen aantrekken. Blijven er toch nog heel veel fans over.
Dat is dan ook wel weer zo en je weet het nooit met Michaelquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Yomamma het volgende:
[..]
LOL, ik kan je nieuwsberichten laten zien dat er maar maximaal 10 concerten gegeven zou worden, dat zegt dus helemaal niets. Deze concerten zullen Europeanen en een paar rijke Amerikanen aantrekken. Blijven er toch nog heel veel fans over.
Zo enthousiast ga ik kaarten ook weer niet verkopen, wees maar niet bang!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch ook niet roepen dat het niet mag?Maar als ik zie dat er tickets van 1500 euro per stuk worden verkocht vind ik dat triest. En ja als ik morgen geen kaarten bemachtig dan ga ik ook duurdere kaarten kopen via handelaren
dus kan alleen één kaart bestellen bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:58 schreef detulp050 het volgende:
Per twee kaarten is er niets meer beschikbaar helaas.
Ja of twee losse kaarten, maar dan zit je dus niet naast elkaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:00 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
dus kan alleen één kaart bestellen bedoel je?
Dat maakt me niet zo heel veel uit. Heb ik er wel voor over. Maar ik heb maar één code. En één kaart lukt op het moment zelfs niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja of twee losse kaarten, maar dan zit je dus niet naast elkaar
Heb ik ook, maar ja.
Ja, is allemaal uitverkocht geloof ik, hadden er al meer last van. Moet je maar F5'en de hele dag en hopen dat er nog nieuwe data worden toegevoegd en dan kun je wel weer naast elkaar kopen, maar dan moet je zeker wel snel zijn om uberhaupt wat te kunnen kopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zo heel veel uit. Heb ik er wel voor over. Maar ik heb maar één code. En één kaart lukt op het moment zelfs niet.
Is al bekend, staan in de OP en dat zijn er 45. Iets terug stond een post met nog vijf concerten, maar die schijnen meteen weer van ticketmaster te zijn afgehaald.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef Cavalier1 het volgende:
10 en 12 feb. Of weten jullie die al?
Oh is dat zo? De gewone sale begint toch 7am? Hoe laatvroeg begint die nieuwe pre sale ronde dan wel niet? Is dat voor nieuwe data die nog vrij moeten komen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef DrDentz het volgende:
Nou, als mijn overgemaakte geld op mijn wirecard account zou staan zou ik gewoon vandaag of gisteren al een kaartje hebben kunnen kopen met die code. En morgen gaat voor de alledaagse sale ook nog een pre sale, dus ik hoop dat ik hem dan kan gebruiken.
Dan geef ik het op dit moment op. Blijf wel dicht bij de computer zitten. Denk niet dat ze nog nieuwe bekend maken, maar je weet nooit. Waar worden die als eerst bekend gemaakt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, is allemaal uitverkocht geloof ik, hadden er al meer last van. Moet je maar F5'en de hele dag en hopen dat er nog nieuwe data worden toegevoegd en dan kun je wel weer naast elkaar kopen, maar dan moet je zeker wel snel zijn om uberhaupt wat te kunnen kopen.
Ja de kaarten die niet in de voorverkoop gingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef DrDentz het volgende:
Zullen er morgen weer kaartjes voor de concerten in juli / augustus verkocht worden?
Ik geloof de helft van de kaarten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:10 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ja de kaarten die niet in de voorverkoop gingen
Gewoon in die lijst bij ticketmaster. Staat er zo van "just new dates added"quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dan geef ik het op dit moment op. Blijf wel dicht bij de computer zitten. Denk niet dat ze nog nieuwe bekend maken, maar je weet nooit. Waar worden die als eerst bekend gemaakt?
Ja en ik ben ziek zat om het weer te proberenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef DrDentz het volgende:
Zullen er morgen weer kaartjes voor de concerten in juli / augustus verkocht worden?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en ik ben ziek zat om het weer te proberenMaar heb om 0900 uur tentamen
Ik werk niet eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef Nicksanders het volgende:
[..]heb je niet al genoeg kaarten
heel jaarsalaris straks na Michael
Let's get drunk with te King of Popquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat is die afterparty dan? Zit Michael dan op een barkruk nog wat nummers te zingen?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Let's get drunk with te King of PopZitten bij die 2 kaarten van mij eigenlijk ook afterpartySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Zitten bij die 2 kaarten van mij eigenlijk ook afterparty
Ok jammer maar ja geeft nietquote:
Was maar tien pond trouwens, stelt ook niet veel voor denk ik. Alleen maar weer iets om nog meer geld te vangen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ok jammer maar ja geeft nietben bij het concert das belangrijkst
Ja had dat gevoel ook wel beetje omdat inderdaad goedkoop was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Was maar tien pond trouwens, stelt ook niet veel voor denk ik. Alleen maar weer iets om nog meer geld te vangen.
Mijn favoriete lied zo vaak verkracht door anderen, aub nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben benieuwd naar de support acts. Misschien La Toya die ons (of voorlopig beter gezegd: jullie) alvast een opwarmertje geeft met Wanna Be Startin' Somethin'.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:47 schreef Big_Yin het volgende:
Ik hoop dat je er ook een annulerings verzekering bij neemt?
Bij elk briesje is hij al ziek.
Kansloos figuur die kinderlokker van een michael Jackson.
Dat er uberhaupt nog mensen naar zijn concert gaan
Hey man, ga jij de code die je mij gaf nog gebruiken? Ik kan er mensen blij mee makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:44 schreef Rnnz het volgende:
Jammer dat wanneer MJ fans wat te vieren hebben, haters gelijk op de loer liggen.
Das maar de vraag, want alle kaarten zijn uitverkocht, en er is de laatste 4 uur ook geen nieuwe datum meer bij gekomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey man, ga jij de code die je mij gaf nog gebruiken? Ik kan er mensen blij mee maken
Of Ghost/Is It Scary/thriller combinatiequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef Rnnz het volgende:
Over die setlist van het vorig topic: wat een onzin zegAlsof Michael het nummer 'Girlfriend' gaat zingen, een van de mindere nummers van Off The Wall en een nummer wat hij nog nooit live heeft gezongen. Zelfde geldt min of meer voor One Day In Your Life, dat gaat hij echt niet op z'n 50e nog zingen.
En het lijkt me sterk dat er geen Invincible nummers opkomen, en wat te denken van Don't Stop 'Til You Get Enough, zie je dat MJ nog zingen?
Hetzelfde dacht ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef Rnnz het volgende:
Over die setlist van het vorig topic: wat een onzin zegAlsof Michael het nummer 'Girlfriend' gaat zingen, een van de mindere nummers van Off The Wall en een nummer wat hij nog nooit live heeft gezongen. Zelfde geldt min of meer voor One Day In Your Life, dat gaat hij echt niet op z'n 50e nog zingen.
En het lijkt me sterk dat er geen Invincible nummers opkomen, en wat te denken van Don't Stop 'Til You Get Enough, zie je dat MJ nog zingen?
We moeten gewoon onze playlist aan hem geven en dat ie dat gaat doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hetzelfde dacht ik![]()
Trouwens, wat gaan die topics retesnel man, Ik kan het niet bijhouden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
We moeten gewoon onze playlist aan hem geven en dat ie dat gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E-mail 'm ff zou ik zeggen: mj@michaeljacksonlive.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
E-mail 'm ff zou ik zeggen: mj@michaeljacksonlive.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Het duurde een dag (wel met spoed).quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:24 schreef DrDentz het volgende:
Hey Rnnz, jij koopt je kaartjes toch met Wirecard? Hoe lang is bij jou de tijd van de overboeking tot dat je je geld als saldo ziet op Wirecard? Ik word er een beetje zenuwachtig van dat ik maar op 0 blijf staan.
![]()
ik heb nog een code voor iemand die kaarten wil bestellen.
ga naar: http://www.ticketmaster.c(...)K_AEG_THEO2_MJ110309
en vul deze code in: 6ZW7V5M8K
succeswie zaait zal oogsten.....![]()
Kom op joh, dat komt nog wel goed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:58 schreef DrDentz het volgende:
Oke, bedankt. 1 dag met spoed.. ik heb SEPA-overboeking gedaan, dacht dat dat moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik heb eerst m'n bank (Rabobank) geregistreerd bij Wirecard. Daarna via internetbankieren een storting gedaan naar het buitenland, en dan m'n IBAN nummer etc van Wirecard.![]()
![]()
topic gaat nu toch minder hard ga ik effen moonwalker kijken heb er in eens weer veel zin in
Straks alles nalezenMe, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.![]()
Iedereen heeft z'n kaarten eindelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:04 schreef Nicksanders het volgende:
topic gaat nu toch minder hard ga ik effen moonwalker kijken heb er in eens weer veel zin in
Straks alles nalezen![]()
Straks ligt dit topic weer 2 weken dood hoor![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Voor mijn concert zijn we bij we bij # 70 let maar opquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n kaarten eindelijk![]()
Straks ligt dit topic weer 2 weken dood hoor![]()
Die redden we sowieso van de zomer wel hoor
Het duurt nog 4 maandenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Jullie moeten er wel een beetje naartoe leven he, met jullie kaartjes enzo.
Welke setlist zouden jullie het liefst zien eigenlijk?
Afgaande op dat ie de vorige concertreeksen ongeveer 15 nummers speelde, zou mijn setlist zoiets worden:
Standaard, must haves:
1. Billie Jean
2. Smooth Criminal
3. Thriller
4. Bad
5. Black or White
6. Beat it
Persoonlijke favorieten:
7. Dangerous
8. Wanna be startin' something
9. Blood on the Dance Floor
10. Come Together
11. The Way You Make Me Feel
12. Heartbreak Hotel
13. Another Part Of Me
14.Dirty diana
15. Ghosts![]()
Ja, allemaal leuk en aardig, maar we krijgen zeker 6 van die flauwe ballads voorgeschoteld
Ik heb ook liever 15 die jij noemt, maar dat is fysiek niet haalbaar voor hem.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik weet ook wel dat we dit niet krijgen en dat ie sowieso iets van Stranger in Moscow en You are not alone gaat doen. Zie het maar als een wishlistquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef KingOfPop het volgende:
Ja, allemaal leuk en aardig, maar we krijgen zeker 6 van die flauwe ballads voorgeschoteld
Ik heb ook liever 15 die jij noemt, maar dat is fysiek niet haalbaar voor hem.
![]()
![]()
Vanaf de tv ja?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Heb je nu al kaartjes King of Pop?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+![]()
8quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Heb je nu al kaartjes King of Pop?
Geld teveel?quote:
quote:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vanaf de tv ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Joah, maar vier voor mensen hier. Ik zou graag in juli/augustus willen, maar nu ga ik september en januariquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik denk dat KingofPop jou wel een kaartje kan geven hoorquote:
quote:
Kan ie ook hoor, maar hij wil eerst zelf proberen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat KingofPop jou wel een kaartje kan geven hoor![]()
[..]
Ik ben die gast die straks voor het stadion die kaarten voor 500 pond staat te verpatsenquote:
Kan ik me voorstellen. Die spanning bij het wachten is echt geweldig om mee te makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kan ie ook hoor, maar hij wil eerst zelf proberen.![]()
Het bezorgt je hartfalen, maar uiteindelijk heb je wel wat
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben die gast die straks voor het stadion die kaarten voor 500 pond staat te verpatsen
In september heb ik toch kutplaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Die spanning bij het wachten is echt geweldig om mee te maken![]()
Het bezorgt je hartfalen, maar uiteindelijk heb je wel wat
Nee hoor, maar alleen niet bij mekaar maar, care
500? Goedkoop. 1000!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben die gast die straks voor het stadion die kaarten voor 500 pond staat te verpatsen
Dikke kans dat er 10 miljoen lui om 5 voor 8 op die site zittenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Vooral morgen, wanneer de hele zooi los gaat en iedere tokkie zonder code die kaarten kan kopen.
Heeft iemand nog codes, zijn er überhaupt nog concerten beschikbaar?Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.![]()
Morgen, vrije verkoop. Er zijn nog 4, 6 miljoen wachtenden voor u. Your wait time is approx 239 minutesquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:03 schreef Christiaan het volgende:
Heeft iemand nog codes, zijn er überhaupt nog concerten beschikbaar?
Niks meer met codes?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Morgen, vrije verkoop. Er zijn nog 4, 6 miljoen wachtenden voor u. Your wait time is approx 239 minutesOp maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.![]()
Wel in briefjes van 10 pond laten betalen.quote:
Ik heb nog wel een code voor jequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:03 schreef Christiaan het volgende:
Heeft iemand nog codes, zijn er überhaupt nog concerten beschikbaar?
Hebben?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009![]()
Nouja, dan zitten we maar niet naast elkaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
In september heb ik toch kutplaatsenNee hoor, maar alleen niet bij mekaar maar, care
![]()
Of wil je in januari, mag je naast de one and only KingOfPop zittenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nouja, dan zitten we maar niet naast elkaar.
![]()
Ik ik ik ik ik ik!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Of wil je in januari, mag je naast de one and only KingOfPop zitten![]()
Ja maar dan denken ze dat ik gek ben.Als ik zoek naar de plaats vraag ik aan iedereen "are you the king of pop?"
![]()
Idd ja, nee voor mijn neus pinnen. Dan krijg ik 1000 pond van hem, hij een ticket, en tegelijker tijd hebben mijn broeders zijn pinpas geskimmedquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Wel in briefjes van 10 pond laten betalen.
Terwijl hij Michael bezoekt, rekenen wij nog even 10 tickets af![]()
Net als die gast die zich precies zo na liet bouwen, met zijn 34 kaak- en neusoperatiesquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:08 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar dan denken ze dat ik gek ben.Als ik zoek naar de plaats vraag ik aan iedereen "are you the king of pop?"
Vlegel!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd ja, nee voor mijn neus pinnen. Dan krijg ik 1000 pond van hem, hij een ticket, en tegelijker tijd hebben mijn broeders zijn pinpas geskimmed
Terwijl hij Michael bezoekt, rekenen wij nog even 10 tickets af![]()
Jij krijgt VIP ticket.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
![]()
Moar voor de rest hebben jullie toch allemaal tickets of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah ja, die presale is voorbij, nog steeds geen nieuwe data.
Ach ja, morgen er vroeg bij zijn en hopen dat die site het houdt
Ja inderdaad... Maar ik baal wel als een stekker, want had toenstraks 4 floortickets voor ergens in jan of feb gereserveerd staan, heeft mijn vader de creditcard mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou allemaal e-mails sturen en tegen elkaar opbieden, maar niet kopen uiteraard, want dat doen jullie bij mij
Ik heb ze lekker toch alquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:20 schreef KingOfPop het volgende:
Nou allemaal e-mails sturen en tegen elkaar opbieden, maar niet kopen uiteraard, want dat doen jullie bij mij
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En anders kan je altijd hier kopen:
http://www.worldticketsho(...)chael_jackson_londen
![]()
Oplichters!
Verkoopprijs: ¤ 595,00
Nah, ik heb acht kaarten tel uit je winst
Blijven nog genoeg naieve visjes over in mijn vijverquote:
Nu heb je pas winst om uit te tellenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Verkoopprijs: ¤ 595,00 795,00![]()
Nah, ik heb acht kaarten tel uit je winst
Weet er iemand of je op 1 creditcard ook meer dan 4 ticketskan kopen? Wil er eigenlijk 4 in juli/augustus en 4 in januari/februari.. Maargoed eerst maar eens hopen dat u morgen uberhaupt kaarten kan krijgen.![]()
![]()
Ik heb er acht gekocht op 1 dus, denk hetquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef DarkWimDuck het volgende:
Weet er iemand of je op 1 creditcard ook meer dan 4 ticketskan kopen? Wil er eigenlijk 4 in juli/augustus en 4 in januari/februari.. Maargoed eerst maar eens hopen dat u morgen uberhaupt kaarten kan krijgen.![]()
En vervolgens aan jou te verpatsen voor ¤ 800quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Ach, KingOfPop staat morgen vroeg op om een juli/augutus kaartje voor mij te scoren.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
RELTOPIC !!!!!!!!!!!!!
MICHAEL JACKSON: Top kaarten
Kan er net zo goed nog 8 kopen, je komt er toch wel vanaf.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Ach, KingOfPop staat morgen vroeg op om een juli/augutus kaartje voor mij te scoren.
Maar mijn geld is bijna op![]()
Nee joh, 105 is ook genoegquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En vervolgens aan jou te verpatsen voor ¤ 800
Straks zwem je in het geld, dan laat je MJ hoogstpersoonlijk overvliegen om in je achtertuin een privéconcert te gevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kan er net zo goed nog 8 kopen, je komt er toch wel vanaf.
Maar mijn geld is bijna op![]()
NOG 1 CODE IN DE AANBIEDING, PM MIJSjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Was het je trouwens nog gelukt om kaarten te regelen?quote:
(heb het 1 en ander gemist hoor, vanochtend)
105 heb ik niet, ik heb 100 gestort. Je mag die hele klote wirecard rekening hebben, zie maar wanneer het geld aankomt.quote:![]()
Jij noemt jezelf een fan, andere fans een pootje lichten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Verkoopprijs: ¤ 595,00
Nah, ik heb acht kaarten tel uit je winstIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Ja, zo makkelijk ben ik ook niet, probeer mijn zusje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
105 heb ik niet, ik heb 100 gestort. Je mag die hele klote wirecard rekening hebben, zie maar wanneer het geld aankomt.
Ja tof mehn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf een fan, andere fans een pootje lichten?
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was het je trouwens nog gelukt om kaarten te regelen?
(heb het 1 en ander gemist hoor, vanochtend)
Ik kreeg een mail terug met het verzoek mijn telefoonnummer te geven, en toen belde ze mij op
Heb nu weer gemaild of ze mij willen bellen want 't nummer werkt nog steeds niet, hopen dat ze terug bellen
Want ik wil nog in Januari of Februari
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Straks zwem je in het geld, dan laat je MJ hoogstpersoonlijk overvliegen om in je achtertuin een privéconcert te geven
Dat zou wel tof zijn
Hoe kun je het morgen nou het beste aanpakken? Om 8uur direct f5 doen?? Die code heeft morgen geen zin meer he...?
Laat het wel over post komen...![]()
Ok dan, fingers crossed!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
JaIk kreeg een mail terug met het verzoek mijn telefoonnummer te geven, en toen belde ze mij op
Heb nu weer gemaild of ze mij willen bellen want 't nummer werkt nog steeds niet, hopen dat ze terug bellen
Want ik wil nog in Januari of Februari
Gewoon er zsm bij zijn. En ik kan je een tip geven: ga niet zitten te F5'en tijdens het wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:34 schreef Severus86 het volgende:
Hoe kun je het morgen nou het beste aanpakken? Om 8uur direct f5 doen?? Die code heeft morgen geen zin meer he...?
Laat het wel over post komen...
Verkeerd topicquote:
Ik vraag jullie die kant op te komen, TS is weer gesignaleerd
Ik ben al super blij dat ik 1 keer gaquote:
Oh ja:
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Daar zit ik ook ergensquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben al super blij dat ik 1 keer ga
Oh ja:
[ afbeelding ]
Wil je even niet mijn naam hier postenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef DrDentz het volgende:
Als ik geen kaartjes krijg kan ik altijd nog bij Clifton L. terecht.
?
Helaas, topic is gesloten. Op aanvraag nog welquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef DrDentz het volgende:
Als ik geen kaartjes krijg kan ik altijd nog bij Clifton L. terecht.
+ een permban uit life.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Helaas, topic is gesloten. Op aanvraag nog wel
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Newsflash is stiekem de kloon van KingOfPop![]()
Ik wist het
haha nee zal niet f5 en tijdens w88 .... Moet er snel bij zijn, maar welke data komt morgen nou vrij om 8 uur?? Alle data omdat de helft van ieder concert is verkocht of zo??![]()
Dan was ie trouwens wel vroeg met registreren: geregistreerd op: dinsdag 5 juni 2007 @ 14:05
Ik heb nog een code voor je dat je het nu kunt proberen..quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef Severus86 het volgende:
haha nee zal niet f5 en tijdens w88 .... Moet er snel bij zijn, maar welke data komt morgen nou vrij om 8 uur?? Alle data omdat de helft van ieder concert is verkocht of zo??
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Nog voordat deze account werd geregistreerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dan was ie trouwens wel vroeg met registreren: geregistreerd op: dinsdag 5 juni 2007 @ 14:05
Doe geen moeite... ik zit ook nog steeds met een code, maar geen kaartenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb nog een code voor je dat je het nu kunt proberen..
![]()
![]()
WAAR DENTHEMEN KAARTEN HAST EINZ !111!!quote:Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
45 concerten and counting?quote:
Ja, of datquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
WAAR DENTHEMEN KAARTEN HAST EINZ !111!!
Ook maar even geregistreerd. Ben lui: zijn er nog kaartjes voor in Juli (slecht vak maakt me niets uit)?![]()
Ja, morgen begint de voorverkoop van de andere helft van de kaartjes voor alle concerten!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef jmac het volgende:
Ook maar even geregistreerd. Ben lui: zijn er nog kaartjes voor in Juli (slecht vak maakt me niets uit)?
All management is Strategic Management.![]()
Wat ik begreep uit vorige reactie's is het niet mogelijk om in 2 browsers tegelijk kaarten te bestellen he?![]()
Ik heb net ook zo'n code gehad, maar er zijn geen tickets meer beschikbaar?
Ik heb op elke datum naar 2 kaarten gezocht maar ik krijg elke keer no matches. Zelfs niet op 10 februari.![]()
Der moet binnekort een stukje in de OP wanneer alle FOK!kers gaanquote:![]()
Kloptquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef DarkWimDuck het volgende:
Wat ik begreep uit vorige reactie's is het niet mogelijk om in 2 browsers tegelijk kaarten te bestellen he?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Thanks!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ja, morgen begint de voorverkoop van de andere helft van de kaartjes voor alle concerten!
![]()
En we zijn weer een dag verder! Woehoe! Nog maar 5 maanden
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'![]()
Wel een leuk idee iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Der moet binnekort een stukje in de OP wanneer alle FOK!kers gaan![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef Zapato het volgende:
En we zijn weer een dag verder! Woehoe! Nog maar 5 maandenVoor mij danquote:132 days
3168 hours
190102 minutes
Dan zet ik morgenvroeg mijn broertje hier maar achter de pc met instructies, zelf zit ik toch op mijn werk.
Dubbele kansen![]()
![]()
Geen code nodig iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:09 schreef detulp050 het volgende:
Voor morgen heb je toch geen presalecode nodig neem ik aan?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Niemand meer suggesties voor een nieuwe TT?
Zou op zich wel lachen zijn jahquote:
Voor mij is het minder werk om te zeggen wanneer ik niet gaquote:
Lach maar niet te hard KingOfPop, volgens mij laten ze geeneens 8 tickets toe op een creditcard. Dat je ze hebt besteld wil nog niet zeggen dat je ze ook krijgt, namelijk.![]()
![]()
Ik maak wel nieuw topic aan zo
Maakt, niet uit ze zijn niet allemaal voor mij hoor, ik weet wel wie er als eerst afvaltquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:16 schreef Rnnz het volgende:
Lach maar niet te hard KingOfPop, volgens mij laten ze geeneens 8 tickets toe op een creditcard. Dat je ze hebt besteld wil nog niet zeggen dat je ze ook krijgt, namelijk.
Nee hoorOp maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ha, daar had ik je! Open jij maar een nieuwe hoor!Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: