Heb je wel een creditcard dan? Morgen vroeg eruit, moet lukkken dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:39 schreef DrDentz het volgende:
DrDentz heeft nog geen kaartje. Nog iemand die, als het morgen niet lukt, een kaart van deze zomer wil verkopen tegen iets minder dan een marktplaats/500 euro prijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik heb misschien een code voor je, ik ga het navragenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:39 schreef DrDentz het volgende:
DrDentz heeft nog geen kaartje. Nog iemand die, als het morgen niet lukt, een kaart van deze zomer wil verkopen tegen iets minder dan een marktplaats/500 euro prijs?
Michael jackson gaat 45 concerten geven waarvan er zeven in 2010 zullen plaats vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Nicksanders het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)al-45-concerten.html
Zal het bij 45 blijven in London
Dan heb ik wel eentje voor je in september, als je zou willen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb geen creditcard, maar ik heb gisteren geld overgemaakt naar wirecard alleen m'n saldo staat nog op 0 dus ik kan niks beginnen. Zit het constant nerveus te checken.
Als dat maar goed gaat, als hij zich maar niet vertilt. Net als Marc Overmars die opeens weer wil gaan voetballen. Of hij is op 7 juli spoorloos verdwenen met het geld van de mensheid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Nicksanders het volgende:
Dat hoor je mij toch ook niet roepen dat het niet mag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gast, stel je niet zo aan, er is vrijdag nog zat kans om aan tickets te komen. Hij mag ze toch best verkopen, dikke care, als hij dat wilt. Je hoeft ze niet te kopen hoor
Nou DrDentz, waar ben je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef Puntuit het volgende:
Per ongeluk teveel kaarten besteld. dus wie nog twee kaarten wil hebben voor 10 augustus kan een PM sturen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat, als hij zich maar niet vertilt. Net als Marc Overmars die opeens weer wil gaan voetballen. Of hij is op 7 juli spoorloos verdwenen met het geld van de mensheid.
Wat is er triest aan dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
We have sold out of the presale ticket allocation for the first 30 shows: 8 July through 29 September. But here’s the really good news! Michael Jackson has agreed to add even more shows, so you still have a chance to get tickets on presale. As the new shows become available, they will appear at the bottom of the list of performance dates on this page.
Wat een trieste artiest.
Maar wat heb je aan een code als je geen creditcard hebt dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb zelf al een code.![]()
Maar een kaartje van een ander kopen is alleen in het uiterste rampscenario noodzakelijk.
LOL, ik kan je nieuwsberichten laten zien dat er maar maximaal 10 concerten gegeven zou worden, dat zegt dus helemaal niets. Deze concerten zullen Europeanen en een paar rijke Amerikanen aantrekken. Blijven er toch nog heel veel fans over.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Nicksanders het volgende:
Anders ga je gewoon naar london, staat vast wel iemand tickets te verpatsen voor de ingangquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef DrDentz het volgende:
Nou, als mijn overgemaakte geld op mijn wirecard account zou staan zou ik gewoon vandaag of gisteren al een kaartje hebben kunnen kopen met die code. En morgen gaat voor de alledaagse sale ook nog een pre sale, dus ik hoop dat ik hem dan kan gebruiken.
Het zijn er echt 45.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Yomamma het volgende:
[..]
LOL, ik kan je nieuwsberichten laten zien dat er maar maximaal 10 concerten gegeven zou worden, dat zegt dus helemaal niets. Deze concerten zullen Europeanen en een paar rijke Amerikanen aantrekken. Blijven er toch nog heel veel fans over.
Dat is dan ook wel weer zo en je weet het nooit met Michaelquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Yomamma het volgende:
[..]
LOL, ik kan je nieuwsberichten laten zien dat er maar maximaal 10 concerten gegeven zou worden, dat zegt dus helemaal niets. Deze concerten zullen Europeanen en een paar rijke Amerikanen aantrekken. Blijven er toch nog heel veel fans over.
Zo enthousiast ga ik kaarten ook weer niet verkopen, wees maar niet bang!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch ook niet roepen dat het niet mag?Maar als ik zie dat er tickets van 1500 euro per stuk worden verkocht vind ik dat triest. En ja als ik morgen geen kaarten bemachtig dan ga ik ook duurdere kaarten kopen via handelaren
dus kan alleen één kaart bestellen bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:58 schreef detulp050 het volgende:
Per twee kaarten is er niets meer beschikbaar helaas.
Ja of twee losse kaarten, maar dan zit je dus niet naast elkaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:00 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
dus kan alleen één kaart bestellen bedoel je?
Dat maakt me niet zo heel veel uit. Heb ik er wel voor over. Maar ik heb maar één code. En één kaart lukt op het moment zelfs niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja of twee losse kaarten, maar dan zit je dus niet naast elkaar
Heb ik ook, maar ja.
Ja, is allemaal uitverkocht geloof ik, hadden er al meer last van. Moet je maar F5'en de hele dag en hopen dat er nog nieuwe data worden toegevoegd en dan kun je wel weer naast elkaar kopen, maar dan moet je zeker wel snel zijn om uberhaupt wat te kunnen kopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zo heel veel uit. Heb ik er wel voor over. Maar ik heb maar één code. En één kaart lukt op het moment zelfs niet.
Is al bekend, staan in de OP en dat zijn er 45. Iets terug stond een post met nog vijf concerten, maar die schijnen meteen weer van ticketmaster te zijn afgehaald.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef Cavalier1 het volgende:
10 en 12 feb. Of weten jullie die al?
Oh is dat zo? De gewone sale begint toch 7am? Hoe laatvroeg begint die nieuwe pre sale ronde dan wel niet? Is dat voor nieuwe data die nog vrij moeten komen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef DrDentz het volgende:
Nou, als mijn overgemaakte geld op mijn wirecard account zou staan zou ik gewoon vandaag of gisteren al een kaartje hebben kunnen kopen met die code. En morgen gaat voor de alledaagse sale ook nog een pre sale, dus ik hoop dat ik hem dan kan gebruiken.
Dan geef ik het op dit moment op. Blijf wel dicht bij de computer zitten. Denk niet dat ze nog nieuwe bekend maken, maar je weet nooit. Waar worden die als eerst bekend gemaakt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, is allemaal uitverkocht geloof ik, hadden er al meer last van. Moet je maar F5'en de hele dag en hopen dat er nog nieuwe data worden toegevoegd en dan kun je wel weer naast elkaar kopen, maar dan moet je zeker wel snel zijn om uberhaupt wat te kunnen kopen.
Ja de kaarten die niet in de voorverkoop gingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef DrDentz het volgende:
Zullen er morgen weer kaartjes voor de concerten in juli / augustus verkocht worden?
Ik geloof de helft van de kaarten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:10 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ja de kaarten die niet in de voorverkoop gingen
Gewoon in die lijst bij ticketmaster. Staat er zo van "just new dates added"quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dan geef ik het op dit moment op. Blijf wel dicht bij de computer zitten. Denk niet dat ze nog nieuwe bekend maken, maar je weet nooit. Waar worden die als eerst bekend gemaakt?
Ja en ik ben ziek zat om het weer te proberenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef DrDentz het volgende:
Zullen er morgen weer kaartjes voor de concerten in juli / augustus verkocht worden?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en ik ben ziek zat om het weer te proberenMaar heb om 0900 uur tentamen
Ik werk niet eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef Nicksanders het volgende:
[..]heb je niet al genoeg kaarten
heel jaarsalaris straks na Michael
Let's get drunk with te King of Popquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat is die afterparty dan? Zit Michael dan op een barkruk nog wat nummers te zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Let's get drunk with te King of PopZitten bij die 2 kaarten van mij eigenlijk ook afterpartySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Zitten bij die 2 kaarten van mij eigenlijk ook afterparty
Ok jammer maar ja geeft nietquote:
Was maar tien pond trouwens, stelt ook niet veel voor denk ik. Alleen maar weer iets om nog meer geld te vangen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ok jammer maar ja geeft nietben bij het concert das belangrijkst
Ja had dat gevoel ook wel beetje omdat inderdaad goedkoop was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Was maar tien pond trouwens, stelt ook niet veel voor denk ik. Alleen maar weer iets om nog meer geld te vangen.
Mijn favoriete lied zo vaak verkracht door anderen, aub nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben benieuwd naar de support acts. Misschien La Toya die ons (of voorlopig beter gezegd: jullie) alvast een opwarmertje geeft met Wanna Be Startin' Somethin'.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:47 schreef Big_Yin het volgende:
Ik hoop dat je er ook een annulerings verzekering bij neemt?
Bij elk briesje is hij al ziek.
Kansloos figuur die kinderlokker van een michael Jackson.
Dat er uberhaupt nog mensen naar zijn concert gaan
Hey man, ga jij de code die je mij gaf nog gebruiken? Ik kan er mensen blij mee makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:44 schreef Rnnz het volgende:
Jammer dat wanneer MJ fans wat te vieren hebben, haters gelijk op de loer liggen.
Das maar de vraag, want alle kaarten zijn uitverkocht, en er is de laatste 4 uur ook geen nieuwe datum meer bij gekomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey man, ga jij de code die je mij gaf nog gebruiken? Ik kan er mensen blij mee maken
Of Ghost/Is It Scary/thriller combinatiequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef Rnnz het volgende:
Over die setlist van het vorig topic: wat een onzin zegAlsof Michael het nummer 'Girlfriend' gaat zingen, een van de mindere nummers van Off The Wall en een nummer wat hij nog nooit live heeft gezongen. Zelfde geldt min of meer voor One Day In Your Life, dat gaat hij echt niet op z'n 50e nog zingen.
En het lijkt me sterk dat er geen Invincible nummers opkomen, en wat te denken van Don't Stop 'Til You Get Enough, zie je dat MJ nog zingen?
Hetzelfde dacht ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef Rnnz het volgende:
Over die setlist van het vorig topic: wat een onzin zegAlsof Michael het nummer 'Girlfriend' gaat zingen, een van de mindere nummers van Off The Wall en een nummer wat hij nog nooit live heeft gezongen. Zelfde geldt min of meer voor One Day In Your Life, dat gaat hij echt niet op z'n 50e nog zingen.
En het lijkt me sterk dat er geen Invincible nummers opkomen, en wat te denken van Don't Stop 'Til You Get Enough, zie je dat MJ nog zingen?
We moeten gewoon onze playlist aan hem geven en dat ie dat gaat doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hetzelfde dacht ik![]()
Trouwens, wat gaan die topics retesnel man, Ik kan het niet bijhouden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
We moeten gewoon onze playlist aan hem geven en dat ie dat gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E-mail 'm ff zou ik zeggen: mj@michaeljacksonlive.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
E-mail 'm ff zou ik zeggen: mj@michaeljacksonlive.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Het duurde een dag (wel met spoed).quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:24 schreef DrDentz het volgende:
Hey Rnnz, jij koopt je kaartjes toch met Wirecard? Hoe lang is bij jou de tijd van de overboeking tot dat je je geld als saldo ziet op Wirecard? Ik word er een beetje zenuwachtig van dat ik maar op 0 blijf staan.
![]()
ik heb nog een code voor iemand die kaarten wil bestellen.
ga naar: http://www.ticketmaster.c(...)K_AEG_THEO2_MJ110309
en vul deze code in: 6ZW7V5M8K
succeswie zaait zal oogsten.....![]()
Kom op joh, dat komt nog wel goed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:58 schreef DrDentz het volgende:
Oke, bedankt. 1 dag met spoed.. ik heb SEPA-overboeking gedaan, dacht dat dat moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik heb eerst m'n bank (Rabobank) geregistreerd bij Wirecard. Daarna via internetbankieren een storting gedaan naar het buitenland, en dan m'n IBAN nummer etc van Wirecard.![]()
![]()
topic gaat nu toch minder hard ga ik effen moonwalker kijken heb er in eens weer veel zin in
Straks alles nalezenMe, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.![]()
Iedereen heeft z'n kaarten eindelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:04 schreef Nicksanders het volgende:
topic gaat nu toch minder hard ga ik effen moonwalker kijken heb er in eens weer veel zin in
Straks alles nalezen![]()
Straks ligt dit topic weer 2 weken dood hoor![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Voor mijn concert zijn we bij we bij # 70 let maar opquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n kaarten eindelijk![]()
Straks ligt dit topic weer 2 weken dood hoor![]()
Die redden we sowieso van de zomer wel hoor
Het duurt nog 4 maandenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Jullie moeten er wel een beetje naartoe leven he, met jullie kaartjes enzo.
Welke setlist zouden jullie het liefst zien eigenlijk?
Afgaande op dat ie de vorige concertreeksen ongeveer 15 nummers speelde, zou mijn setlist zoiets worden:
Standaard, must haves:
1. Billie Jean
2. Smooth Criminal
3. Thriller
4. Bad
5. Black or White
6. Beat it
Persoonlijke favorieten:
7. Dangerous
8. Wanna be startin' something
9. Blood on the Dance Floor
10. Come Together
11. The Way You Make Me Feel
12. Heartbreak Hotel
13. Another Part Of Me
14.Dirty diana
15. Ghosts![]()
Ja, allemaal leuk en aardig, maar we krijgen zeker 6 van die flauwe ballads voorgeschoteld
Ik heb ook liever 15 die jij noemt, maar dat is fysiek niet haalbaar voor hem.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik weet ook wel dat we dit niet krijgen en dat ie sowieso iets van Stranger in Moscow en You are not alone gaat doen. Zie het maar als een wishlistquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef KingOfPop het volgende:
Ja, allemaal leuk en aardig, maar we krijgen zeker 6 van die flauwe ballads voorgeschoteld
Ik heb ook liever 15 die jij noemt, maar dat is fysiek niet haalbaar voor hem.
![]()
![]()
Vanaf de tv ja?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Heb je nu al kaartjes King of Pop?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+![]()
8quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Heb je nu al kaartjes King of Pop?
Geld teveel?quote:
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vanaf de tv ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Joah, maar vier voor mensen hier. Ik zou graag in juli/augustus willen, maar nu ga ik september en januariquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik denk dat KingofPop jou wel een kaartje kan geven hoorquote:
quote:
Kan ie ook hoor, maar hij wil eerst zelf proberen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat KingofPop jou wel een kaartje kan geven hoor![]()
[..]
Ik ben die gast die straks voor het stadion die kaarten voor 500 pond staat te verpatsenquote:
Kan ik me voorstellen. Die spanning bij het wachten is echt geweldig om mee te makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kan ie ook hoor, maar hij wil eerst zelf proberen.![]()
Het bezorgt je hartfalen, maar uiteindelijk heb je wel wat
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben die gast die straks voor het stadion die kaarten voor 500 pond staat te verpatsen
In september heb ik toch kutplaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Die spanning bij het wachten is echt geweldig om mee te maken![]()
Het bezorgt je hartfalen, maar uiteindelijk heb je wel wat
Nee hoor, maar alleen niet bij mekaar maar, care
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: