Mijn favoriete lied zo vaak verkracht door anderen, aub nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben benieuwd naar de support acts. Misschien La Toya die ons (of voorlopig beter gezegd: jullie) alvast een opwarmertje geeft met Wanna Be Startin' Somethin'.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:47 schreef Big_Yin het volgende:
Ik hoop dat je er ook een annulerings verzekering bij neemt?
Bij elk briesje is hij al ziek.
Kansloos figuur die kinderlokker van een michael Jackson.
Dat er uberhaupt nog mensen naar zijn concert gaan
Hey man, ga jij de code die je mij gaf nog gebruiken? Ik kan er mensen blij mee makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:44 schreef Rnnz het volgende:
Jammer dat wanneer MJ fans wat te vieren hebben, haters gelijk op de loer liggen.
Das maar de vraag, want alle kaarten zijn uitverkocht, en er is de laatste 4 uur ook geen nieuwe datum meer bij gekomen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hey man, ga jij de code die je mij gaf nog gebruiken? Ik kan er mensen blij mee maken
Of Ghost/Is It Scary/thriller combinatiequote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef Rnnz het volgende:
Over die setlist van het vorig topic: wat een onzin zegAlsof Michael het nummer 'Girlfriend' gaat zingen, een van de mindere nummers van Off The Wall en een nummer wat hij nog nooit live heeft gezongen. Zelfde geldt min of meer voor One Day In Your Life, dat gaat hij echt niet op z'n 50e nog zingen.
En het lijkt me sterk dat er geen Invincible nummers opkomen, en wat te denken van Don't Stop 'Til You Get Enough, zie je dat MJ nog zingen?
Hetzelfde dacht ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:18 schreef Rnnz het volgende:
Over die setlist van het vorig topic: wat een onzin zegAlsof Michael het nummer 'Girlfriend' gaat zingen, een van de mindere nummers van Off The Wall en een nummer wat hij nog nooit live heeft gezongen. Zelfde geldt min of meer voor One Day In Your Life, dat gaat hij echt niet op z'n 50e nog zingen.
En het lijkt me sterk dat er geen Invincible nummers opkomen, en wat te denken van Don't Stop 'Til You Get Enough, zie je dat MJ nog zingen?
We moeten gewoon onze playlist aan hem geven en dat ie dat gaat doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hetzelfde dacht ik![]()
Trouwens, wat gaan die topics retesnel man, Ik kan het niet bijhouden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
We moeten gewoon onze playlist aan hem geven en dat ie dat gaat doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E-mail 'm ff zou ik zeggen: mj@michaeljacksonlive.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
E-mail 'm ff zou ik zeggen: mj@michaeljacksonlive.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Het duurde een dag (wel met spoed).quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:24 schreef DrDentz het volgende:
Hey Rnnz, jij koopt je kaartjes toch met Wirecard? Hoe lang is bij jou de tijd van de overboeking tot dat je je geld als saldo ziet op Wirecard? Ik word er een beetje zenuwachtig van dat ik maar op 0 blijf staan.
![]()
ik heb nog een code voor iemand die kaarten wil bestellen.
ga naar: http://www.ticketmaster.c(...)K_AEG_THEO2_MJ110309
en vul deze code in: 6ZW7V5M8K
succeswie zaait zal oogsten.....![]()
Kom op joh, dat komt nog wel goed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:58 schreef DrDentz het volgende:
Oke, bedankt. 1 dag met spoed.. ik heb SEPA-overboeking gedaan, dacht dat dat moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik heb eerst m'n bank (Rabobank) geregistreerd bij Wirecard. Daarna via internetbankieren een storting gedaan naar het buitenland, en dan m'n IBAN nummer etc van Wirecard.![]()
![]()
topic gaat nu toch minder hard ga ik effen moonwalker kijken heb er in eens weer veel zin in
Straks alles nalezenMe, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.![]()
Iedereen heeft z'n kaarten eindelijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:04 schreef Nicksanders het volgende:
topic gaat nu toch minder hard ga ik effen moonwalker kijken heb er in eens weer veel zin in
Straks alles nalezen![]()
Straks ligt dit topic weer 2 weken dood hoor![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Voor mijn concert zijn we bij we bij # 70 let maar opquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n kaarten eindelijk![]()
Straks ligt dit topic weer 2 weken dood hoor![]()
Die redden we sowieso van de zomer wel hoor
Het duurt nog 4 maandenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Jullie moeten er wel een beetje naartoe leven he, met jullie kaartjes enzo.
Welke setlist zouden jullie het liefst zien eigenlijk?
Afgaande op dat ie de vorige concertreeksen ongeveer 15 nummers speelde, zou mijn setlist zoiets worden:
Standaard, must haves:
1. Billie Jean
2. Smooth Criminal
3. Thriller
4. Bad
5. Black or White
6. Beat it
Persoonlijke favorieten:
7. Dangerous
8. Wanna be startin' something
9. Blood on the Dance Floor
10. Come Together
11. The Way You Make Me Feel
12. Heartbreak Hotel
13. Another Part Of Me
14.Dirty diana
15. Ghosts![]()
Ja, allemaal leuk en aardig, maar we krijgen zeker 6 van die flauwe ballads voorgeschoteld
Ik heb ook liever 15 die jij noemt, maar dat is fysiek niet haalbaar voor hem.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik weet ook wel dat we dit niet krijgen en dat ie sowieso iets van Stranger in Moscow en You are not alone gaat doen. Zie het maar als een wishlistquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:26 schreef KingOfPop het volgende:
Ja, allemaal leuk en aardig, maar we krijgen zeker 6 van die flauwe ballads voorgeschoteld
Ik heb ook liever 15 die jij noemt, maar dat is fysiek niet haalbaar voor hem.
![]()
![]()
Vanaf de tv ja?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Heb je nu al kaartjes King of Pop?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+![]()
8quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef Koploperkopper het volgende:
Heb je nu al kaartjes King of Pop?
Geld teveel?quote:
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vanaf de tv ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Joah, maar vier voor mensen hier. Ik zou graag in juli/augustus willen, maar nu ga ik september en januariquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !![]()
Ik denk dat KingofPop jou wel een kaartje kan geven hoorquote:
quote:
Kan ie ook hoor, maar hij wil eerst zelf proberen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat KingofPop jou wel een kaartje kan geven hoor![]()
[..]
Ik ben die gast die straks voor het stadion die kaarten voor 500 pond staat te verpatsenquote:
Kan ik me voorstellen. Die spanning bij het wachten is echt geweldig om mee te makenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kan ie ook hoor, maar hij wil eerst zelf proberen.![]()
Het bezorgt je hartfalen, maar uiteindelijk heb je wel wat
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben die gast die straks voor het stadion die kaarten voor 500 pond staat te verpatsen
In september heb ik toch kutplaatsenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Die spanning bij het wachten is echt geweldig om mee te maken![]()
Het bezorgt je hartfalen, maar uiteindelijk heb je wel wat
Nee hoor, maar alleen niet bij mekaar maar, care
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: