Heb je wel een creditcard dan? Morgen vroeg eruit, moet lukkken dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:39 schreef DrDentz het volgende:
DrDentz heeft nog geen kaartje. Nog iemand die, als het morgen niet lukt, een kaart van deze zomer wil verkopen tegen iets minder dan een marktplaats/500 euro prijs?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik heb misschien een code voor je, ik ga het navragenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:39 schreef DrDentz het volgende:
DrDentz heeft nog geen kaartje. Nog iemand die, als het morgen niet lukt, een kaart van deze zomer wil verkopen tegen iets minder dan een marktplaats/500 euro prijs?
Michael jackson gaat 45 concerten geven waarvan er zeven in 2010 zullen plaats vinden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Nicksanders het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)al-45-concerten.html
Zal het bij 45 blijven in London
Dan heb ik wel eentje voor je in september, als je zou willen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:43 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb geen creditcard, maar ik heb gisteren geld overgemaakt naar wirecard alleen m'n saldo staat nog op 0 dus ik kan niks beginnen. Zit het constant nerveus te checken.
Als dat maar goed gaat, als hij zich maar niet vertilt. Net als Marc Overmars die opeens weer wil gaan voetballen. Of hij is op 7 juli spoorloos verdwenen met het geld van de mensheid.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Nicksanders het volgende:
Dat hoor je mij toch ook niet roepen dat het niet mag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:40 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gast, stel je niet zo aan, er is vrijdag nog zat kans om aan tickets te komen. Hij mag ze toch best verkopen, dikke care, als hij dat wilt. Je hoeft ze niet te kopen hoor
Nou DrDentz, waar ben je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:45 schreef Puntuit het volgende:
Per ongeluk teveel kaarten besteld. dus wie nog twee kaarten wil hebben voor 10 augustus kan een PM sturen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als dat maar goed gaat, als hij zich maar niet vertilt. Net als Marc Overmars die opeens weer wil gaan voetballen. Of hij is op 7 juli spoorloos verdwenen met het geld van de mensheid.
Wat is er triest aan dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:48 schreef Asskicker14 het volgende:
We have sold out of the presale ticket allocation for the first 30 shows: 8 July through 29 September. But here’s the really good news! Michael Jackson has agreed to add even more shows, so you still have a chance to get tickets on presale. As the new shows become available, they will appear at the bottom of the list of performance dates on this page.
Wat een trieste artiest.
Maar wat heb je aan een code als je geen creditcard hebt dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:50 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb zelf al een code.![]()
Maar een kaartje van een ander kopen is alleen in het uiterste rampscenario noodzakelijk.
LOL, ik kan je nieuwsberichten laten zien dat er maar maximaal 10 concerten gegeven zou worden, dat zegt dus helemaal niets. Deze concerten zullen Europeanen en een paar rijke Amerikanen aantrekken. Blijven er toch nog heel veel fans over.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:41 schreef Nicksanders het volgende:
Anders ga je gewoon naar london, staat vast wel iemand tickets te verpatsen voor de ingangquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef DrDentz het volgende:
Nou, als mijn overgemaakte geld op mijn wirecard account zou staan zou ik gewoon vandaag of gisteren al een kaartje hebben kunnen kopen met die code. En morgen gaat voor de alledaagse sale ook nog een pre sale, dus ik hoop dat ik hem dan kan gebruiken.
Het zijn er echt 45.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Yomamma het volgende:
[..]
LOL, ik kan je nieuwsberichten laten zien dat er maar maximaal 10 concerten gegeven zou worden, dat zegt dus helemaal niets. Deze concerten zullen Europeanen en een paar rijke Amerikanen aantrekken. Blijven er toch nog heel veel fans over.
Dat is dan ook wel weer zo en je weet het nooit met Michaelquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:55 schreef Yomamma het volgende:
[..]
LOL, ik kan je nieuwsberichten laten zien dat er maar maximaal 10 concerten gegeven zou worden, dat zegt dus helemaal niets. Deze concerten zullen Europeanen en een paar rijke Amerikanen aantrekken. Blijven er toch nog heel veel fans over.
Zo enthousiast ga ik kaarten ook weer niet verkopen, wees maar niet bang!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat hoor je mij toch ook niet roepen dat het niet mag?Maar als ik zie dat er tickets van 1500 euro per stuk worden verkocht vind ik dat triest. En ja als ik morgen geen kaarten bemachtig dan ga ik ook duurdere kaarten kopen via handelaren
dus kan alleen één kaart bestellen bedoel je?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:58 schreef detulp050 het volgende:
Per twee kaarten is er niets meer beschikbaar helaas.
Ja of twee losse kaarten, maar dan zit je dus niet naast elkaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:00 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
dus kan alleen één kaart bestellen bedoel je?
Dat maakt me niet zo heel veel uit. Heb ik er wel voor over. Maar ik heb maar één code. En één kaart lukt op het moment zelfs niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja of twee losse kaarten, maar dan zit je dus niet naast elkaar
Heb ik ook, maar ja.
Ja, is allemaal uitverkocht geloof ik, hadden er al meer last van. Moet je maar F5'en de hele dag en hopen dat er nog nieuwe data worden toegevoegd en dan kun je wel weer naast elkaar kopen, maar dan moet je zeker wel snel zijn om uberhaupt wat te kunnen kopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zo heel veel uit. Heb ik er wel voor over. Maar ik heb maar één code. En één kaart lukt op het moment zelfs niet.
Is al bekend, staan in de OP en dat zijn er 45. Iets terug stond een post met nog vijf concerten, maar die schijnen meteen weer van ticketmaster te zijn afgehaald.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef Cavalier1 het volgende:
10 en 12 feb. Of weten jullie die al?
Oh is dat zo? De gewone sale begint toch 7am? Hoe laatvroeg begint die nieuwe pre sale ronde dan wel niet? Is dat voor nieuwe data die nog vrij moeten komen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:53 schreef DrDentz het volgende:
Nou, als mijn overgemaakte geld op mijn wirecard account zou staan zou ik gewoon vandaag of gisteren al een kaartje hebben kunnen kopen met die code. En morgen gaat voor de alledaagse sale ook nog een pre sale, dus ik hoop dat ik hem dan kan gebruiken.
Dan geef ik het op dit moment op. Blijf wel dicht bij de computer zitten. Denk niet dat ze nog nieuwe bekend maken, maar je weet nooit. Waar worden die als eerst bekend gemaakt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:06 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, is allemaal uitverkocht geloof ik, hadden er al meer last van. Moet je maar F5'en de hele dag en hopen dat er nog nieuwe data worden toegevoegd en dan kun je wel weer naast elkaar kopen, maar dan moet je zeker wel snel zijn om uberhaupt wat te kunnen kopen.
Ja de kaarten die niet in de voorverkoop gingenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef DrDentz het volgende:
Zullen er morgen weer kaartjes voor de concerten in juli / augustus verkocht worden?
Ik geloof de helft van de kaarten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:10 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ja de kaarten die niet in de voorverkoop gingen
Gewoon in die lijst bij ticketmaster. Staat er zo van "just new dates added"quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dan geef ik het op dit moment op. Blijf wel dicht bij de computer zitten. Denk niet dat ze nog nieuwe bekend maken, maar je weet nooit. Waar worden die als eerst bekend gemaakt?
Ja en ik ben ziek zat om het weer te proberenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:09 schreef DrDentz het volgende:
Zullen er morgen weer kaartjes voor de concerten in juli / augustus verkocht worden?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en ik ben ziek zat om het weer te proberenMaar heb om 0900 uur tentamen
Ik werk niet eensquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:16 schreef Nicksanders het volgende:
[..]heb je niet al genoeg kaarten
heel jaarsalaris straks na Michael
Let's get drunk with te King of Popquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat is die afterparty dan? Zit Michael dan op een barkruk nog wat nummers te zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Let's get drunk with te King of PopZitten bij die 2 kaarten van mij eigenlijk ook afterpartySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
Nee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Zitten bij die 2 kaarten van mij eigenlijk ook afterparty
Ok jammer maar ja geeft nietquote:
Was maar tien pond trouwens, stelt ook niet veel voor denk ik. Alleen maar weer iets om nog meer geld te vangen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:21 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Ok jammer maar ja geeft nietben bij het concert das belangrijkst
Ja had dat gevoel ook wel beetje omdat inderdaad goedkoop was.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Was maar tien pond trouwens, stelt ook niet veel voor denk ik. Alleen maar weer iets om nog meer geld te vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |