500? Goedkoop. 1000!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben die gast die straks voor het stadion die kaarten voor 500 pond staat te verpatsen
Dikke kans dat er 10 miljoen lui om 5 voor 8 op die site zittenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Vooral morgen, wanneer de hele zooi los gaat en iedere tokkie zonder code die kaarten kan kopen.
Morgen, vrije verkoop. Er zijn nog 4, 6 miljoen wachtenden voor u. Your wait time is approx 239 minutesquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:03 schreef Christiaan het volgende:
Heeft iemand nog codes, zijn er überhaupt nog concerten beschikbaar?
Niks meer met codes?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Morgen, vrije verkoop. Er zijn nog 4, 6 miljoen wachtenden voor u. Your wait time is approx 239 minutes
Wel in briefjes van 10 pond laten betalen.quote:
Ik heb nog wel een code voor jequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:03 schreef Christiaan het volgende:
Heeft iemand nog codes, zijn er überhaupt nog concerten beschikbaar?
Nouja, dan zitten we maar niet naast elkaar.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
In september heb ik toch kutplaatsenNee hoor, maar alleen niet bij mekaar maar, care
Of wil je in januari, mag je naast de one and only KingOfPop zittenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nouja, dan zitten we maar niet naast elkaar.
Ik ik ik ik ik ik!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Of wil je in januari, mag je naast de one and only KingOfPop zitten![]()
Idd ja, nee voor mijn neus pinnen. Dan krijg ik 1000 pond van hem, hij een ticket, en tegelijker tijd hebben mijn broeders zijn pinpas geskimmedquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Wel in briefjes van 10 pond laten betalen.
Net als die gast die zich precies zo na liet bouwen, met zijn 34 kaak- en neusoperatiesquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:08 schreef DrDentz het volgende:
Ja maar dan denken ze dat ik gek ben.Als ik zoek naar de plaats vraag ik aan iedereen "are you the king of pop?"
Vlegel!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd ja, nee voor mijn neus pinnen. Dan krijg ik 1000 pond van hem, hij een ticket, en tegelijker tijd hebben mijn broeders zijn pinpas geskimmed
Terwijl hij Michael bezoekt, rekenen wij nog even 10 tickets af![]()
Jij krijgt VIP ticket.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah ja, die presale is voorbij, nog steeds geen nieuwe data.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ik heb ze lekker toch alquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:20 schreef KingOfPop het volgende:
Nou allemaal e-mails sturen en tegen elkaar opbieden, maar niet kopen uiteraard, want dat doen jullie bij mij
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
En anders kan je altijd hier kopen:
http://www.worldticketsho(...)chael_jackson_londen
![]()
Oplichters!
Blijven nog genoeg naieve visjes over in mijn vijverquote:
Nu heb je pas winst om uit te tellenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Verkoopprijs: ¤ 595,00 795,00![]()
Nah, ik heb acht kaarten tel uit je winst
Ik heb er acht gekocht op 1 dus, denk hetquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef DarkWimDuck het volgende:
Weet er iemand of je op 1 creditcard ook meer dan 4 ticketskan kopen? Wil er eigenlijk 4 in juli/augustus en 4 in januari/februari.. Maargoed eerst maar eens hopen dat u morgen uberhaupt kaarten kan krijgen.![]()
En vervolgens aan jou te verpatsen voor ¤ 800quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Ach, KingOfPop staat morgen vroeg op om een juli/augutus kaartje voor mij te scoren.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:28 schreef KingOfPop het volgende:
RELTOPIC !!!!!!!!!!!!!
MICHAEL JACKSON: Top kaarten
Kan er net zo goed nog 8 kopen, je komt er toch wel vanaf.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Ach, KingOfPop staat morgen vroeg op om een juli/augutus kaartje voor mij te scoren.
Nee joh, 105 is ook genoegquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En vervolgens aan jou te verpatsen voor ¤ 800
Straks zwem je in het geld, dan laat je MJ hoogstpersoonlijk overvliegen om in je achtertuin een privéconcert te gevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kan er net zo goed nog 8 kopen, je komt er toch wel vanaf.
Maar mijn geld is bijna op![]()
Was het je trouwens nog gelukt om kaarten te regelen?quote:
105 heb ik niet, ik heb 100 gestort. Je mag die hele klote wirecard rekening hebben, zie maar wanneer het geld aankomt.quote:
Jij noemt jezelf een fan, andere fans een pootje lichten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Verkoopprijs: ¤ 595,00
Nah, ik heb acht kaarten tel uit je winst
Ja, zo makkelijk ben ik ook niet, probeer mijn zusje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
105 heb ik niet, ik heb 100 gestort. Je mag die hele klote wirecard rekening hebben, zie maar wanneer het geld aankomt.
Ja tof mehn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf een fan, andere fans een pootje lichten?
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Was het je trouwens nog gelukt om kaarten te regelen?
(heb het 1 en ander gemist hoor, vanochtend)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:30 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Straks zwem je in het geld, dan laat je MJ hoogstpersoonlijk overvliegen om in je achtertuin een privéconcert te geven
Ok dan, fingers crossed!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
JaIk kreeg een mail terug met het verzoek mijn telefoonnummer te geven, en toen belde ze mij op
Heb nu weer gemaild of ze mij willen bellen want 't nummer werkt nog steeds niet, hopen dat ze terug bellen
Want ik wil nog in Januari of Februari
Gewoon er zsm bij zijn. En ik kan je een tip geven: ga niet zitten te F5'en tijdens het wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:34 schreef Severus86 het volgende:
Hoe kun je het morgen nou het beste aanpakken? Om 8uur direct f5 doen?? Die code heeft morgen geen zin meer he...?
Laat het wel over post komen...
Verkeerd topicquote:
Ik ben al super blij dat ik 1 keer gaquote:
Daar zit ik ook ergensquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben al super blij dat ik 1 keer ga
Oh ja:
[ afbeelding ]
Wil je even niet mijn naam hier postenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef DrDentz het volgende:
Als ik geen kaartjes krijg kan ik altijd nog bij Clifton L. terecht.
Helaas, topic is gesloten. Op aanvraag nog welquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:43 schreef DrDentz het volgende:
Als ik geen kaartjes krijg kan ik altijd nog bij Clifton L. terecht.
+ een permban uit life.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Helaas, topic is gesloten. Op aanvraag nog wel
quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:46 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Newsflash is stiekem de kloon van KingOfPop
Ik heb nog een code voor je dat je het nu kunt proberen..quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef Severus86 het volgende:
haha nee zal niet f5 en tijdens w88 .... Moet er snel bij zijn, maar welke data komt morgen nou vrij om 8 uur?? Alle data omdat de helft van ieder concert is verkocht of zo??
Nog voordat deze account werd geregistreerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dan was ie trouwens wel vroeg met registreren: geregistreerd op: dinsdag 5 juni 2007 @ 14:05
Doe geen moeite... ik zit ook nog steeds met een code, maar geen kaartenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb nog een code voor je dat je het nu kunt proberen..
WAAR DENTHEMEN KAARTEN HAST EINZ !111!!quote:
45 concerten and counting?quote:
Ja, of datquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
WAAR DENTHEMEN KAARTEN HAST EINZ !111!!
Ja, morgen begint de voorverkoop van de andere helft van de kaartjes voor alle concerten!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef jmac het volgende:
Ook maar even geregistreerd. Ben lui: zijn er nog kaartjes voor in Juli (slecht vak maakt me niets uit)?
Der moet binnekort een stukje in de OP wanneer alle FOK!kers gaanquote:
Kloptquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef DarkWimDuck het volgende:
Wat ik begreep uit vorige reactie's is het niet mogelijk om in 2 browsers tegelijk kaarten te bestellen he?
Thanks!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:57 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ja, morgen begint de voorverkoop van de andere helft van de kaartjes voor alle concerten!
Wel een leuk idee iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Der moet binnekort een stukje in de OP wanneer alle FOK!kers gaan![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef Zapato het volgende:
En we zijn weer een dag verder! Woehoe! Nog maar 5 maanden
Voor mij danquote:132 days
3168 hours
190102 minutes
Geen code nodig iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:09 schreef detulp050 het volgende:
Voor morgen heb je toch geen presalecode nodig neem ik aan?
Zou op zich wel lachen zijn jahquote:
Voor mij is het minder werk om te zeggen wanneer ik niet gaquote:
Maakt, niet uit ze zijn niet allemaal voor mij hoor, ik weet wel wie er als eerst afvaltquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:16 schreef Rnnz het volgende:
Lach maar niet te hard KingOfPop, volgens mij laten ze geeneens 8 tickets toe op een creditcard. Dat je ze hebt besteld wil nog niet zeggen dat je ze ook krijgt, namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |