Maar, je mag wel een nieuw topic maken hoorquote:
Oh oke ik dacht doen de mods ofzo ik weet niet hahaquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar, je mag wel een nieuw topic maken hoorWie de laatste post heeft, maakt gewoo even een nieuwe.
quote:
Ja, ga nu doen, kom net onder de douche vandaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:08 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Oh oke ik dacht doen de mods ofzo ik weet niet haha
Maar moest jij niet studeren
PM verstuurdquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:12 schreef Nicksanders het volgende:
Ik zie net op me andere mail adres dat ik gezegend ben met nog 1 code.
Wie hem wil hebben stuur maar PM.
Aangezien ik al gezegend ben met kaartjes dankzij kingofpop
Geen dank als we elkaar kunnen helpen ik ben ook geholpen dusquote:
Als je hem snel belt alles vraagtquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef DarkWimDuck het volgende:
Godverju! kan ik 4 floorkaarten bestellen heeft mijn pa de cc bij![]()
![]()
Nee probeerde het erna weer maar dan lukt het al niet meer... Drommels hier baal ik nou van!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:22 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Als je hem snel belt alles vraagtmisschien nog steeds
En 8 feb. staat er nu ook bij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:16 schreef DarkWimDuck het volgende:
zet 1 feb en 3 feb er ook maar bij dan!
Das de laatste die ik doe, kom vanmiddag nog wel even buurten.quote:
Ja als je supersnel op de nieuwe datum klik als die verschijnt is het mogelijk! Anders niet neequote:
Wie kan dat betalenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef alexis_ het volgende:
Jammer dit soort mensen
http://tinyurl.com/cxzatd
Zo heb ik dat destijds ook bij Prince gedaan, toen die in the O2 kwam.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:27 schreef DarkWimDuck het volgende:
[..]
Ja als je supersnel op de nieuwe datum klik als die verschijnt is het mogelijk! Anders niet nee
http://www.ticketmaster.c(...)ichael_jackson_link1quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef Feestkabouter het volgende:
ik snap iets niet.......... worden er elk uur weer meer extra concert-data bekend gemaakt of is dit stiekum een ONZ-topic?
hoop dat er zaterdag meer U2-data bijkomen.........
Er komen steeds meer nieuwe data bij!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef Feestkabouter het volgende:
ik snap iets niet.......... worden er elk uur weer meer extra concert-data bekend gemaakt of is dit stiekum een ONZ-topic?
hoop dat er zaterdag meer U2-data bijkomen.........
Nee, weet nog niet, maar ik wil sowieso een keer een paar dagen blijven, of dat september of januari gaat zijn, weet ik nog niet. Ook nog even iemand vinden die mee wiltquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:52 schreef Nicksanders het volgende:
KINGOFPOP heb jij al enige idee waneer je gaat voor 12 januari.
de 11de er heen 13de weer terug ofzo.
Misschien handig ofzo met boeken ik weet niet![]()
In elk geval diegene die met me mee gaat heeft al vrij gevdraag haha dus dat zit allemaal goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, weet nog niet, maar ik wil sowieso een keer een paar dagen blijven, of dat september of januari gaat zijn, weet ik nog niet. Ook nog even iemand vinden die mee wiltDan hebben we het er denk ik nog wel x over januari is best nog wel eindje wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
Als je naar de Data kijkt valt het wel mee denk ik tis verspreid tot februari 2010 dus vindt het wel meevallenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:59 schreef stevengerrard het volgende:
Denken jullie dat MJ het echt allemaal kan gaan volhouden?? Ik zie hem nou niet echt als topfit artiest die wel ff ruim 30 concerten gaat geven. Als het maar niet zon playback concert hierdoor gaat worden
T/M september ongeveer om de 2 dagen. Vind dit best veel voor iemand met zijn fysieke toestand + leeftijd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je naar de Data kijkt valt het wel mee denk ik tis verspreid tot februari 2010 dus vindt het wel meevallen
Dat laatste ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef texelonia het volgende:
HELP! Nou heb ik eindelijk een code snap ik de site niet!![]()
![]()
"Tickets not available" krijg ik. De presale loopt toch nog gewoon? Of zijn de kaartjes voor die datum dan uitverkocht??
Alles in de presale is volgens mij al verkocht.. Je kan alleen net als mij hopen op nieuwe data en dan meer dan snel zijn!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef texelonia het volgende:
![]()
"Tickets not available" krijg ik. De presale loopt toch nog gewoon? Of zijn de kaartjes voor die datum dan uitverkocht??
In de presale wordt voor elke concert de helft van de beschikbare kaarten verkocht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef texelonia het volgende:
![]()
Volgens mij zit je recht tegenover het podium aan de andere kant van de zaal dus te zien op het plattegrondkaartjequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:19 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
T/M september ongeveer om de 2 dagen. Vind dit best veel voor iemand met zijn fysieke toestand + leeftijd.
Weet iemand of je "goed" zit BK 412 Row B en wat het zicht ongeveer zal zijn???
Kans is groot dat er nog wel wat concerten bij komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef texelonia het volgende:
Darn, dat ze die code dan niet even wat eerder sturen
Ik wilde eigenlijk deze zomer en niet pas volgend jaar ergens...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Kans is groot dat er nog wel wat concerten bij komen
Gewoon paar x f5
mag toch leie dat dit soort mensen gewoon met de kaarten blijven zitten...quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:28 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Wie kan dat betalendenk niet heel veel
Damn 8 uur NL tijd zeker? Ik had heel slim op 7 uur gerekend. 8 uur dan moet ik m'n zoontje bijna naar school brengenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef DarkWimDuck het volgende:
Inderdaad, morgen zit ik om 5 voor 8 te f5-en
Moet ie niet eerst even 'naar de dokter' dan???quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef texelonia het volgende:
[..]
Damn 8 uur NL tijd zeker? Ik had heel slim op 7 uur gerekend. 8 uur dan moet ik m'n zoontje bijna naar school brengen
Ach, weet je wat het is, je hebt er niet super veel voor betaald, dus wat is exclusief? De man heeft meer fans dan wie dan ook, en daarnaast nog het aura om zich heeft van een poplegende die iedereen wil zien. Exclusiviteit zou in deze zwaar zuigen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef Cybart het volgende:
Als ik eerlijk ben moet ik wel zeggen dat het nu wel weg is met de exclusiviteit met die 50 (dat gaan het er vast worden) concerten...
Ik vond het echt super dat ik kaarten had voor 1 van die eerste 10 concerten.
Daarmee had ik echt het gevoel dat het superspeciaal was om een kaartje te hebben.
En inmiddels zijn er dus 900.000 kaarten voor de verkoop....
Dan kun je niet meer naast elkaar zitten, moet je twee keer op 1 kaart zoekenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef texelonia het volgende:
Er zijn 2 data die het nog doen, 10 en 12 februari. Maar als ie daadwerkelijk de kaartjes gaat zoeken zegt ie: "Sorry, no exact matches were found, but other tickets may still be available."
En ik wil niet naar Michael Jackson om speciaal te zijn ofzow, ik wil naar Michael Jackson omdat ik z'n muziek vet vind
Ja, dat heb ik nu dus ook, september en januari, ben ook zo blij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:00 schreef denthemen het volgende:
Weer een nieuwe code gekregen, ik ga vanmiddag toch nog kaarten proberen te regelen voor 2010, dit is zo uniek dat ik er 2 keer bij moet zijn
gezellig...quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dan kun je niet meer naast elkaar zitten, moet je twee keer op 1 kaart zoekenDenk ik..
Heb ik ook hoor in september, nah ja care, ben er iigquote:
hoeveel plaatsen zitten er tussen dan?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor in september, nah ja care, ben er iig
Vak 408 en 412quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:07 schreef texelonia het volgende:
[..]
hoeveel plaatsen zitten er tussen dan?
ik probeer het morgen dan wel ofzow...
maar heb je dan niet 2 codes nodig? ik heb er maar 1 en 1 los kaartje is ook weer zo watquote:
Je kunt per code vier tickets kopen. Je kunt per creditcard vier tickets kopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef texelonia het volgende:
[..]
maar heb je dan niet 2 codes nodig? ik heb er maar 1 en 1 los kaartje is ook weer zo wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je kunt per code vier tickets kopen. Je kunt per creditcard vier tickets kopen.Ik dacht alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meerdere creditcards gebruikt
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je kunt per code vier tickets kopen. Je kunt per creditcard vier tickets kopen.Dus je kunt per code ook 4 tickets op 2 verschillende data kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat je de code 1 keer kon gebruiken en dat ie dan ongeldig werd, ongeacht hoeveel kaartjes je kocht.
Maar als ik op 1 kaartje zoek, any price, en best available tickets, dan vindt ie nog steeds niks![]()
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
Ik had twee codes. Per code kun je maar vier tickets kopen. Je kunt ook met een code op vier data een ticket kopen, maakt allemaal niet uit. Maar in totaal kun je er maar vier kopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:19 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dus je kunt per code ook 4 tickets op 2 verschillende data kopen?
Ik dacht dat je de code 1 keer kon gebruiken en dat ie dan ongeldig werd, ongeacht hoeveel kaartjes je kocht.
Maar als ik op 1 kaartje zoek, any price, en best available tickets, dan vindt ie nog steeds niks![]()
Ja maar ik bedoel je kan dus 2 kaarten op datum 1 kopen en met diezelfde code nog een keer 2 kaarten op datum 2? Dan heb je in totaal 4 kaarten. Aangenomen dat het dus niet uitverkocht isquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik had twee codes. Per code kun je maar vier tickets kopen. Je kunt ook met een code op vier data een ticket kopen, maakt allemaal niet uit. Maar in totaal kun je er maar vier kopen.
Dan is het waarschijnlijk uitverkocht.
Ik heb wel interesse!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef GodsSon het volgende:
Voor de liefhebbers die van de zomer willen, ik heb 4 kaarten die ik misschien verkoop
(datum komt mij helemaal niet uit, dus als je morgen niks kan vinden kan je altijd contact opnemen)
Ze staan ook op marktplaats maar dat zien we verder wel!
Dat kan ja.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:25 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel je kan dus 2 kaarten op datum 1 kopen en met diezelfde code nog een keer 2 kaarten op datum 2? Dan heb je in totaal 4 kaarten. Aangenomen dat het dus niet uitverkocht is
Zijn nu al 45 concertenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:32 schreef Yomamma het volgende:
Wat een ongelovelijke scam. Eerst 10 concerten, nu 30. Wedden dat er straks ook weer een wereldtour komt inclusief Nederland.
Tegen verschrikkelijke topprijzen zeker?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:21 schreef GodsSon het volgende:
Voor de liefhebbers die van de zomer willen, ik heb 4 kaarten die ik misschien verkoop
(datum komt mij helemaal niet uit, dus als je morgen niks kan vinden kan je altijd contact opnemen)
Ze staan ook op marktplaats maar dat zien we verder wel!
New York, Parijs en Mumbai worden ook genoemd ja, maar dat is geen wereld-tourquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef Yomamma het volgende:
Zeker, de wereld stopt niet na Europa. Er zijn nog een paar continenten waar Michael Jackson fans wonen. wacht maar af.
Gast, stel je niet zo aan, er is vrijdag nog zat kans om aan tickets te komen. Hij mag ze toch best verkopen, dikke care, als hij dat wilt. Je hoeft ze niet te kopen hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tegen verschrikkelijke topprijzen zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |