Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben ik nu zielig?
Die screenprotectors kosten echt een paar centquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef deepart het volgende:
Gisteren met Jack op msn gezeten, eventjes gevraagd of hij de nano exact 8gb had. Dat ging hij voor mij regelen. Dus eventjes betaald.![]()
Hij verontschuldigde zich steeds voor het feit dat het 5 dagen duurt voor hij geshipped kan worden, echt een aardige gast.![]()
Daarna vroeg ik hem of ze nog screen protectors hadden voor mijn telefoon, die had hij niet maar hij ging kijken of hij ze kon krijgen, en als het niet te duur was deed hij ze er gratis bij!![]()
Jack
Weet je ook of hij de nano exact in meerdere kleuren kan krijgen? Zou je anders zijn msn adres even kunnen PM'en?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef deepart het volgende:
Gisteren met Jack op msn gezeten, eventjes gevraagd of hij de nano exact 8gb had. Dat ging hij voor mij regelen. Dus eventjes betaald.![]()
Hij verontschuldigde zich steeds voor het feit dat het 5 dagen duurt voor hij geshipped kan worden, echt een aardige gast.![]()
Daarna vroeg ik hem of ze nog screen protectors hadden voor mijn telefoon, die had hij niet maar hij ging kijken of hij ze kon krijgen, en als het niet te duur was deed hij ze er gratis bij!![]()
Jack
Wat er staat, als je aan de strip trekt maakt ie het geluid van het openen van een doos. Behoorlijk nutteloze gadget dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:17 schreef henkjan90 het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21427
Wat moet ik me hier bij voorstellen?
Hij kan alle kleuren krijgen, als je hem add op msn dan krijg je een foto van hem en dan kan je de kleur kiezen. Ik heb zelf zilver, als ik een andere kleur wil koop ik wel weer een nieuwequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef Esnader het volgende:
[..]
Weet je ook of hij de nano exact in meerdere kleuren kan krijgen? Zou je anders zijn msn adres even kunnen PM'en?
volgens de verpakking moet je er wel verschrikkelijk om lachen. chinezenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:10 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat er staat, als je aan de strip trekt maakt ie het geluid van het openen van een doos. Behoorlijk nutteloze gadget dus.
maar weten jullie echt zeker dat het die perfecte ipod-clone is die hij kan leveren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij kan alle kleuren krijgen, als je hem add op msn dan krijg je een foto van hem en dan kan je de kleur kiezen. Ik heb zelf zilver, als ik een andere kleur wil koop ik wel weer een nieuwe30 euro
Ja, hij zegt dat het de "nano exact" is. Hij wilde hem nog laten zien middels een video gesprek voor hij hem zou shippen, maar ik geloof hem wel. Moet je gewoon even op Youtube kijken naar de nano exact. Dat is tot nu toe zo te zien de beste kopiequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:17 schreef mcwops het volgende:
[..]
maar weten jullie echt zeker dat het die perfecte ipod-clone is die hij kan leveren?
Op DX zoeken naar 18650.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En waar kan je zo'n oplader halen? Zal hier niet in de winkel te koop zijn neem ik aan?
dat gaat naar DX zeker ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef RacerDKB het volgende:
Die money clips zien er verdomde netjes uit![]()
[ afbeelding ]
Het is dat ik er geen nut voor heb, ik heb namelijk nooit geld.
'1337', geweldigquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Dus jullie zitten niet met een stoeltje bij de brievenbus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als ik ze echt nodig heb koop ik het nu in de winkel. Maar ik heb 3 weken geduld:)
Bah jammer dat het geen 1337 isquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Met en slaapzakquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus jullie zitten niet met een stoeltje bij de brievenbus?![]()
Die lampjes heb ik niet echt nodig nee, maar zijn wel grappig voor aan een sleutelbos en om als klein cadeatje ergens bij te geven!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:00 schreef deepart het volgende:
Hebben jullie al die spullen ook echt nodig, of is het vaak als een kind in een snoepwinkel shoppen en dan bij thuiskomsy buikpijn hebben?
Moet je wel de resultaten gevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef robodorK het volgende:
Poll: Wat was de leveringstijd van jouw bestelling?6, 7 of 8 dagen 9, 10, of 11 dagen 12, 13 of 14 dagen 15, 16 of 17 dagen 18, 19, of 20 dagen meer dan 20 dagen
Cool..! Ben alleen benieuwd of je alles passend gaat krijgen in een case.. En of het hierna nog allemaal wil booten + installeren. Wat ga je erop draaien als ik vragen mag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef Khadgar het volgende:
Zo mijn DX bestellingkje is weer onderweg. Ik heb een laptop met defect moederbord, maar harddisk, wlan en dvd drive zijn nog prima in orde. Aan de andere kant heb ik een PC moederbord zonder extra componenten. Dus heb ik dit besteld:
<heel project>
Oh booten en installeren gaat prima lukken hoor. Tis voor een oud Windows XP dingetje, een Athlon XP1500+ (1.3ghz). Kastje moet ik zelf knutselen gok ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef neo2000 het volgende:
"Kom, we gaan het niet meer over levertijden hebben..!"
"Ja, is goed, maak ik er gewoon een poll van, niemand die het merkt dat het daar toch stiekum over gaat!"![]()
[..]
Cool..! Ben alleen benieuwd of je alles passend gaat krijgen in een case.. En of het hierna nog allemaal wil booten + installeren. Wat ga je erop draaien als ik vragen mag?
Het is alleen lastig kopen bij een shop die nooit online is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja, hij zegt dat het de "nano exact" is. Hij wilde hem nog laten zien middels een video gesprek voor hij hem zou shippen, maar ik geloof hem wel. Moet je gewoon even op Youtube kijken naar de nano exact. Dat is tot nu toe zo te zien de beste kopie
Je bedoeld op msn? Gistere avond was Jack online.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:25 schreef Esnader het volgende:
[..]
Het is alleen lastig kopen bij een shop die nooit online is.
Wilde ik eerst ook, echter is het wel wat extra bestellen: batterijen, speciale lader. Tikt toch weer aan bij de prijs.quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik ga ook eens zo'n dikkere laser bestellen..niet zo'n pen maar een halve flashlight
En waarvoor ga je het uiteindelijk gebruiken? Een beetje schijnen als het donker is, daar is de lol zo weer vanaf denk ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:14 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Wilde ik eerst ook, echter is het wel wat extra bestellen: batterijen, speciale lader. Tikt toch weer aan bij de prijs.
Niet echt veel boeiends inderdaadquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:30 schreef g0dz0r het volgende:
Eens een keer geen webshop uit China: www.bazootech.com heeft (voor mij) niks interessants maar het is weer eens wat anders.
quote:Dylan(Moderator) says:
Last modified: 3/10/2009 3:13:29 PM
We send out the wrong product because the supplier send us a cheaper version
To correct this we will partially refund your money of course you don't have to send it back, you could also get a replacement or full refund if you send it back to us
All SKUs EM235S, EM236S, EMS237S have been corrected and the right version will be send out with Shake and New Interface
Our Apologize for the inconvenience caused by our supplier
Gewone zendingen komen door de brievenbus en 'registrered airmail' komt aangetekend. Volgens mij komen ze maar één keer langs en daarna kun je het op het postkantoor ophalen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:12 schreef Greatmarked het volgende:
Vraagje over de verzending: hoe gebeurt dit precies? Ik ben overdag namelijk bijna nooit thuis. Word je gebeld voor een afspraak? Of gaat het net als (of zelfs door?) TNT, dat ze 2x langs komen en dan naar het postkantoor?
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:12 schreef Greatmarked het volgende:
Vraagje over de verzending: hoe gebeurt dit precies? Ik ben overdag namelijk bijna nooit thuis. Word je gebeld voor een afspraak? Of gaat het net als (of zelfs door?) TNT, dat ze 2x langs komen en dan naar het postkantoor?
Die heb ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:55 schreef Impry het volgende:
En tot slot nog 3 x 3meter kerstverlichting welke ik ook in m'n MTB ga hangen tijdens de MTB Lichtjestocht in Esbeek. (zie deze site)
[ afbeelding ]
Ik had 3x wit besteld, maar kreeg 2x wit / 1x kleurquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Ik had de RGB besteld, maar ik kreeg de witte
En ik kreeg ze 20 december, te laat om nieuwe te kopen dus, maar ik kreeg wel $4 store credit ofzo.
Toffe camera trouwens!
haha die verkoop ik ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:15 schreef Wunny het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20801
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1101 x 3
Besteld, lasers zijn voor door verkoop..
Sinds wanneer kun je een xbox 360 opladen??quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:54 schreef Voltreffer het volgende:
Tvptje
Iemand inmiddels al ervaringen met de xbox 360 oplader op pagina 1?
Oke, njaa hij staat nu op dit:quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:46 schreef Downstar het volgende:
bij de ene 1 dag ; bij de andere 1 week ..
verschilt nog al wel eens
Doe je niet bulkrate? Je raakt ze toch wel kwijt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:15 schreef Wunny het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20801
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1101 x 3
Besteld, lasers zijn voor door verkoop..
jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:01 schreef Voltreffer het volgende:
hmm kan ik nou gewoon met m'n rabo pinpas een Paypal aanmaken en daarmee betalen?
niet echt druk dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:30 schreef Elias3 het volgende:
TvP, jack had mijn lasers 4 uur nadat hij mijn betaling binnen had verzonden
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1780quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb mijn mini-pigs ook binnen, voor twee ledjes per ding nog best fel.
Impry, heb je misschien nog de SKU van zaklamp? Mijn fietslamp geeft als hij aan is misschien 2 Lumen ofzo, het fietspad wordt er niet eens door verlicht
.
Zal ik doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:10 schreef Granaatappel het volgende:
Dion, als je die Four Seasons Star projection lamp van Jack binnen hebt, kun je dan wat beeldmateriaal laten zien enzo? Lijkt me wel erg mooi om die in een donkere kamer te zetten etc.
Als je moeder zo vaak van vriend wisselt dat je dat geeneens zeker weet, zou ik hem in ieder geval niet bij DX bestellen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:16 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een vraagje.
Mijn moeder heeft een vriend (waarschijnlijk der nieuwe)
Geef hem een lolly!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:16 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een vraagje.
Mijn moeder heeft een vriend (waarschijnlijk der nieuwe) en mijn scooter was kapot en er moest een nieuwe kabelboom in en hij wou dat doen (zonder het te vragen) en had vandaag 5 uur gereden om een kabelboom op te halen en is er nu mee bezig bij z'n garage om hem voor mij te maken.
Hij heeft zelf een Harley Davidson, weet iemand iets leuks om hem te geven? Mag van DX, Jack of wat dan ook zijn.
Hou je muil eens mongoolquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als je moeder zo vaak van vriend wisselt dat je dat geeneens zeker weet, zou ik hem in ieder geval niet bij DX bestellen.
Rookt hij?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:16 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een vraagje.
Mijn moeder heeft een vriend (waarschijnlijk der nieuwe) en mijn scooter was kapot en er moest een nieuwe kabelboom in en hij wou dat doen (zonder het te vragen) en had vandaag 5 uur gereden om een kabelboom op te halen en is er nu mee bezig bij z'n garage om hem voor mij te maken.
Hij heeft zelf een Harley Davidson, weet iemand iets leuks om hem te geven? Mag van DX, Jack of wat dan ook zijn.
Haha, dat klopt wel.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik denk dat je beter wat gewoon in de winkel kan kopen, als je scooter over een dag gemaakt is bijvoorbeeld, en je komt 2 weken later met een cadeautje aan is het nogal raar.
Inderdaad dat doe ik welquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik denk dat je beter wat gewoon in de winkel kan kopen, als je scooter over een dag gemaakt is bijvoorbeeld, en je komt 2 weken later met een cadeautje aan is het nogal raar.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als je moeder zo vaak van vriend wisselt dat je dat geeneens zeker weet, zou ik hem in ieder geval niet bij DX bestellen.
Ja, meerdere mensen. Ik verwacht zelf binnen een paar werkdagen ook iets.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:20 schreef Esnader het volgende:
Heeft er uberhaupt iemand al eens iets ontvangen van dealperfect? Want hij kan idd de 8 gig versie, en ook verschillende kleuren voor maar 39 dollar leveren![]()
Dat hele verhaal was niet eens nodig he, als je dat niet gepost had voorkwam je ook die domme reacties.quote:
Ok omdat er verder niet echt veel ervaringen over te vinden zijn. Denk voordat ik straks geld naar iemand over maak waar ik nooit meer iets voor terug zie. Wat heb je daar besteld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, meerdere mensen. Ik verwacht zelf binnen een paar werkdagen ook iets.
Ach rot op man, dus ik moet iets niet posten omdat mensen niet normaal kunnen reageren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat hele verhaal was niet eens nodig he, als je dat niet gepost had voorkwam je ook die domme reacties.
Ik heb zelf al meerdere keren dingen van DealPerfect ontvangen, 3 pakketjes totaal.
Was anders best grappigquote:
Weet niet Zappertjequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
Was anders best grappig
Die Four Seasons lamp he, draait die nou ook of is het stil licht?
Denk dat de spelers van Dealperfect wel ongeveer hetzelfde zijn, plus dat ze flink wat goedkoper zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:46 schreef PedroN het volgende:
Iemand ervaring met Digital Kingz, daar zijn de Nano exact te pre-orderen, verzending de 13e (morgen/vannacht dus)
Ipod Nano exact
Heeft je homeboy je dat niet verteld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef Dionysiou het volgende:
Weet niet Zappertje
Kom ik snel achter
Niet eens gevraagtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heeft je homeboy je dat niet verteld?
Big deals from Jackquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Zapper het volgende:
Het is inderdaad wel een stoer ding ja
En dat voor 12 dollar
Zag hem op de site al staan, maar begreep hem niet zo eigenlijk.. Waarom zou je in godsnaam zo'n ding verlicht willen hebben? T'is niet zo dat als je in je oor aan het peuren ben, dat je er licht bij nodig hebt. Althans, als je anatomisch correct in elkaar zit dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had dit trouwens vandaag ontvangen; http://dealextreme.com/details.dx/sku.7166
Ach, het leek me handig en geinigquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zag hem op de site al staan, maar begreep hem niet zo eigenlijk.. Waarom zou je in godsnaam zo'n ding verlicht willen hebben? T'is niet zo dat als je in je oor aan het peuren ben, dat je er licht bij nodig hebt. Althans, als je anatomisch correct in elkaar zit dan.
Werkt dat? Zoja, hoe goed of slecht?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Big deals from Jack![]()
Ik had dit trouwens vandaag ontvangen; http://dealextreme.com/details.dx/sku.7166
je weet toch,man je zit op Fok, dan kan je dat verwachten, dat zou jij verdomd goed moeten wetenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ach rot op man, dus ik moet iets niet posten omdat mensen niet normaal kunnen reageren?
Get a grip, im out ben er klaar mee.
Hoi, wil je mijn oorsmeer zien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mischien bewonderen sommige mensen oorsmeer wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:00 schreef THEFXR het volgende:
Kan er niet in de TS vermeld worden, dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een Paypal account?
?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:22 schreef Je.moet.10.zijn.voor.een.pay.pal.account. het volgende:
Ff de link quoten zodat ik 'm niet vergeetquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:46 schreef PedroN het volgende:
Iemand ervaring met Digital Kingz, daar zijn de Nano exact te pre-orderen, verzending de 13e (morgen/vannacht dus)
Ipod Nano exact
Volgens mij zoals ik op de video's kan zien heb je gelijk. Bij muziek krijg wel een soort van "gekloonde" interface, en bij de rest niet. Maar dat mag de pret niet drukken. Het kost je maar 30 euro.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:01 schreef Granaatappel het volgende:
Die Nano Exact heeft volgens mij wel een lelijke interface binnen de menu's: System, Games etc. Daar hebben ze niet de interface gekloond, slechts bij Muziek, toch?
Dat dus. Dat gemekker voor dat geld.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat boeit de interface nou. Het gaat toch om de muziek? Ik heb een Ipod shuffle gekocht jaren geleden..de meest simpele die er is. 4 knopjes klaar.
Eens, en ik vind Itunes z'n hork programma. Altijd blijft dat hangen bij mij, dus is zo'n fake ook wel makkelijker. Gewoon liedjes erop pleuren zoals je op elk ander usb storage doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat dus. Dat gemekker voor dat geld.Koop dan een echte als je bepaalde functionaliteit wil.
Altijd hangen? Ik gebruik het nu 2 jaar en het is nog geen 1 keer vastgelopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Eens, en ik vind Itunes z'n hork programma. Altijd blijft dat hangen bij mij, dus is zo'n fake ook wel makkelijker. Gewoon liedjes erop pleuren zoals je op elk ander usb storage doet.
Nooit geweten, ik had de 3g en heb die na een week alweer verkochtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:42 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Altijd hangen? Ik gebruik het nu 2 jaar en het is nog geen 1 keer vastgelopen.
Tevens kun je een originele ipod ook gewoon handmatig beheren.
Die zijn echt handig en duur in Nederlandquote:
Ik vroeg alleen maar of die interface wel of niet compleet gekloond was, in dit geval niet, dus ik koop hem niet. Sommige mensen hebben een beperkt budget en het motto 'Fake it till you make it.'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat dus. Dat gemekker voor dat geld.Koop dan een echte als je bepaalde functionaliteit wil.
Die gebruiken we ook, en zijn ook verplicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Op welke manier gebruik je die in de horeca dan? Bedoel je niet gewoon rubberen wegwerphandschoentjes?
Heeft dus de zelfde functie als zo'n condoompie maar dan handiger en zijn er voor gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:40 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Ja aan wondjes had ik nog niet gedacht inderdaad. Wij deden dan altijd een afgeknipte handschoen eromheen (gewoon een vinger van de handschoen afknippen dus) met wat van dat waterdichte tape.
Snap ik allemaal wel maar is het heel verrassend dat er voor dat geld niks extra's op zit?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:33 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar of die interface wel of niet compleet gekloond was, in dit geval niet, dus ik koop hem niet. Sommige mensen hebben een beperkt budget en het motto 'Fake it till you make it.'
Toen ik de eerste keer klikte zag ik het ook, maar nu is de 'oude' er weer...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Kadooosh het volgende:
http://my.focalprice.com/MyAccount.htm
Nice nieuwe account pagina van fp.. eindelijk meerdere orders openen met me middelste muisknop.. kon eerst niet door javascript.
Daar ergerde ik me ook al flink aan! Bij de nieuwe account pagina mis ik nog de optie "recieving confirm" zoals FP dat zo mooi noemt. Zouden ze bij DX ook moeten invoeren, kan je toch makkelijker zien wat je allemaal nog moet ontvangen. Nu hou ik het zelf apart bij in een Draft mailtje in Gmail (doe ik sowieso, ook al is die optie er, gewoon ter controle).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Kadooosh het volgende:
http://my.focalprice.com/MyAccount.htm
Nice nieuwe account pagina van fp.. eindelijk meerdere orders openen met me middelste muisknop.. kon eerst niet door javascript.
Als ik via de fp.com naar mijn account ga en dan inlog krijg ik ook de ouwe te zien.. werkt alleen nog via die link.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer klikte zag ik het ook, maar nu is de 'oude' er weer...
Als er nog een tweede poging komt kan je hem zover ik weet sowieso niet ophalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef 1983scarface het volgende:
Sorry dat ik hier post, wou geen nieuwe topic openen voor een simpele vraag.
Kun je rembourszendingen ophalen op Zaterdag, waarbij de 1ste afleverpoging is mislukt?
Of moet ik wachten tot maandag en als de 2e afleverpoging ook mislukt dan pas kunnen ophalen?
Voor mijn werk is het handig om altijd een kleintje bij je te hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Waarom besteld iedereen in godsnaam zaklampen? Is dat nou omdat je het echt nodig hebt of de pure koopgretigheid?
Veel verzamelen ook, net als lasers etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Waarom besteld iedereen in godsnaam zaklampen? Is dat nou omdat je het echt nodig hebt of de pure koopgretigheid?
Zaklampen verzamelen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:56 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Veel verzamelen ook, net als lasers etc.
Je kan alleen afhalen als je een tnt bonnetje hebt waarop staat dat je hem mag komen afhalen. Anders moet je helaas wachten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef 1983scarface het volgende:
Sorry dat ik hier post, wou geen nieuwe topic openen voor een simpele vraag.
Kun je rembourszendingen ophalen op Zaterdag, waarbij de 1ste afleverpoging is mislukt?
Of moet ik wachten tot maandag en als de 2e afleverpoging ook mislukt dan pas kunnen ophalen?
Ik heb gewoon iets uit Nederland besteld, Nokia N95 8GB ik kan dat ook wel in de winkel kopen maar dan kom ik bijna 2x duurder uitquote:
Voor in de auto.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Die oordopjes zijn echt kut..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:57 schreef deepart het volgende:
00033 For iPod Noise Isolation Earbuds x 1 Pending $1.90 -
00088 Invisible Ink Pen x 1 Pending $1.57 -
01368 Jet 2000-C Butane Torch Tri-Flame with LED x 1 Pending $4.29 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
21150 NOBLE 2-Minute Charming Smile Trainer x 1 Pending $1.19
Zoiets achterlijks kon ik niet laten liggen
Ben benieuwd
7.12 euro voor al deze crap
Ja? Hmm... Welke zijn beter?quote:
Creative Labs EP-630quote:
Yep, maandagquote:
Sjaa, geen één eigenlijk bij DX, Focalprice heeft wel goede, Sound Magic Pl-30 ofzo.quote:
Site?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:30 schreef mstr het volgende:
Ik weet niet wie mij die link van Quickplay had gegeven, maar bedankt!
Goede service en ze werken als de beste
Dat eerste is iig mogelijk, hoe de kwaliteit is? Dat zal waarschijnlijk goed zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:25 schreef 1983scarface het volgende:
http://www.focalprice.com/product_630.html
Kan ik dit goed gebruiken om mijn PC op de monitor en TV tegelijk aan te sluiten voor een redelijke kwalitiet, waarmee ik voornamelijk satelliet streams kijk?
Wat is die link van die Quickplay nou?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat eerste is iig mogelijk, hoe de kwaliteit is? Dat zal waarschijnlijk goed zijn.
www.quickplay.nlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat is die link van die Quickplay nou?
Mits je signaal goed is is het de gok meer dan waard.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:25 schreef 1983scarface het volgende:
http://www.focalprice.com/product_630.html
Kan ik dit goed gebruiken om mijn PC op de monitor en TV tegelijk aan te sluiten voor een redelijke kwalitiet, waarmee ik voornamelijk satelliet streams kijk?
I have told my partner to send a free screen protector with the 8GB nano to you today.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef deepart het volgende:
Jack
how yui liek niederland?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:00 schreef jack-peng het volgende:
To the 8GB nano,it will take 3 days for suppliers to prepare.
Because in China ,8GB do not sell very well,4GB has plenty stock in the market,but 8GB is lack.
That is why 8GB need more days to prepare
I don't worryquote:Op zondag 15 maart 2009 01:56 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I have told my partner to send a free screen protector with the 8GB nano to you today.
Please do not worry
Your item will be shipped 5 hours later ,my partner michael is eating breakfast ,will go out 2 hours later
31 euroquote:Op zondag 15 maart 2009 10:16 schreef Ayca het volgende:
how much is that 8GB?
Jack is van Dealperfect ( dp.dealperfect.com ). En inderdaad, als je hem op msn zegt welke kleur je wil hebben dan maakt hij dat in orde.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:11 schreef PedroN het volgende:
Je bestelt bij Focalprice en vraagt aan Jack of hij de goeie kleur stuurt?
Hoe kan ik de Nano exact 8GB bestellen en betalen (en hoeveel is die in DOLLARS)
Western unionquote:Op zondag 15 maart 2009 11:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Jack is van Dealperfect ( dp.dealperfect.com ). En inderdaad, als je hem op msn zegt welke kleur je wil hebben dan maakt hij dat in orde.
Hij is 31 euro oftewel 39 dollar, betalen doe je door je centjes op te sturen in een envelop
Paypal.. Jack stuurt je een betalings verzoek.
Moet ik em anders Piet noemen omdat jij het wil? denk niet dat hij dan reageert hier hequote:Op zondag 15 maart 2009 12:26 schreef Bredewout92 het volgende:
Jullie zijn wel naïef. Denk je nou echt dat hij jack heet?
Nee maar geef het beestje een naam. Zijn echte naam is een stukje moeilijker te onthouden.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:26 schreef Bredewout92 het volgende:
Jullie zijn wel naïef. Denk je nou echt dat hij jack heet?
No problem.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:30 schreef mstr het volgende:
Ik weet niet wie mij die link van Quickplay had gegeven, maar bedankt!
Goede service en ze werken als de beste
hoezo zouden ze die blokeren?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:58 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
DP is ook nog niet zo lang bezig, die zijn langzaam hun site aan het vullen met nieuwe artikelen. Maar als je iets ziet dat je wilt hebben (op DX/FP of wat dan ook) kan je gewoon aan Jack op MSN vragen of hij het ook kan krijgen. Hij kan SKU's van DX zo opzoeken. Hij kan het altijd wel goedkoper leveren en hij shipped lekker snel.
Sites als DX en FP blokkeren chineze IP adressen dus Jack kan niet eens even makkelijk bij de concurrenten kijken om prijzen te vergelijken.
http://tinyurl.com/bbo5srquote:
hij vraagt hoezo, niet hoequote:Op zondag 15 maart 2009 15:16 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/bbo5sr
Bijvoorbeeld via htaccess bestanden op je webspace, technisch verhaal dus
moeten ze maar wat sneller zijn en goede service verlenenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:46 schreef Mirjam het volgende:
dit gaat ondertussen over zo'n beetje alle websites, behalve dealextreme
Wat is quickplay nou weer?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een lelijke lay-out heeft Quickplay
Maar het gaat het meeste om webshops zoals DealExtreme, alleen dan webshops die sneller leveren; dus in feite is het alleen maar goedquote:Op zondag 15 maart 2009 15:46 schreef Mirjam het volgende:
dit gaat ondertussen over zo'n beetje alle websites, behalve dealextreme
Hele ander webshop en zwaar offtopic.. Laten we het dus maar niet meer over hebben.. Als je echt wilt weten wat het is lees je het topic maar eens terug.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wat is quickplay nou weer?
Vind hem niet op google...
Ik wacht ook al veel te lang op 3 pakketjes!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef lezut het volgende:
Geldt ook voor de postbedrijven volgens mij, mijn pakketjes doen er wat langer over dan normaal. Maar ik wacht rustig af
Hoe lang al als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:24 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik wacht ook al veel te lang op 3 pakketjes!
lang genieten van deze gedenkwaardige mijlpaal van 50 DX-topicsquote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef lezut het volgende:
Deeltje 50 heeft wat minder adrenaline volgens mij![]()
Geldt ook voor de postbedrijven volgens mij, mijn pakketjes doen er wat langer over dan normaal. Maar ik wacht rustig af
Hmm heb in dit topic en de vorige gezocht op quickplay maar vind er niks over.. geef me de link gewoon ffquote:Op zondag 15 maart 2009 17:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hele ander webshop en zwaar offtopic.. Laten we het dus maar niet meer over hebben.. Als je echt wilt weten wat het is lees je het topic maar eens terug.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
moeten ze maar wat sneller zijn en goede service verlenen
wat staat er in de topic titel?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar het gaat het meeste om webshops zoals DealExtreme, alleen dan webshops die sneller leveren; dus in feite is het alleen maar goed.
Ik niet, saaie boel zo waarom moet het allemaal zo serieus tis maar een forum.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En terecht
Ik vind het wel beter hoor, zo
Vroeger was het DealExtreme Ervaringen topicquote:Op zondag 15 maart 2009 21:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
wat staat er in de topic titel?
juist.
totdat ik daar een einde aan maaktequote:Op zondag 15 maart 2009 21:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vroeger was het DealExtreme Ervaringen topic![]()
Waarom!quote:
Omdat je nu ook over de producten zelf kan pratenquote:
Of de GC mods willen dat we aparte topics openen voor FocalPrice, KaiDomain, DealPerfect, Budgetgadgets, MyMemory, etc.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Misschien moet de topictitel gewoon veranderd worden naar "DealExtreme en kloons #50" ofzo.
Wat een bullshit... wat staat er in de startpost?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
wat staat er in de topic titel?
juist.
Maandag komen 2 bestellingen van Jackie hier aanquote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Downstar het volgende:
Idd , ik denk niet dat ze daarop zitten te wachten.
Misschien dat TT maar moet worden veranderd naa DX,FP,KD,DP of weet ik veel hoe het moet worden veranderd.
Van mij mag het topic ook wel wat harder gaan dan dit topic nu gaat..![]()
Ontopic:
eerste bestelling bij Jackie geplaats ; nu maar even kijken hoe snel het hier aankomt,aangezien ik hier veel mensen hoor dat zijn bestellingen snel aankomen?
Ze komen niet sneller aan, maar hij verzend stuk snellerquote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Downstar het volgende:
Idd , ik denk niet dat ze daarop zitten te wachten.
Misschien dat TT maar moet worden veranderd naa DX,FP,KD,DP of weet ik veel hoe het moet worden veranderd.
Ontopic:
eerste bestelling bij Jackie geplaats ; nu maar even kijken hoe snel het hier aankomt,aangezien ik hier veel mensen hoor dat zijn bestellingen snel aankomen?
Eens.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Downstar het volgende:
Dat wou ik ook zeggen Chinese webshop ;quote:Op zondag 15 maart 2009 22:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Eens.
Chinese Webshop Ervaringen Topic (DX,FP,KD,DP) #15
?
Goed, meneer ik-kijk-niet-verder-dan-mijn-neus-lang-is, dan is het misschien 2 topics terug. Zet er eens .nl achter, dan weet je direct waar wij het over hadden.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm heb in dit topic en de vorige gezocht op quickplay maar vind er niks over.. geef me de link gewoon ff.
Die komt binnen jaquote:Op zondag 15 maart 2009 22:24 schreef Downstar het volgende:
dan komen ze dus sneller aan ja?
het verzenden duurt misschien bij beide bijv. 5 dagen.
maar als jack het binnen een halve dag verzend en dx binnen 3 dagen ..
scheelt t toch qua de tijd dat t hier aan komt
@dion ; Ja die lamp komt binnen he ? wel even reviewen hier dan!
Ik zit ook op een pakje van DX te wachten dat de 27e Hong Kong heeft verlaten volgens de HK Post tracking. Heb contact gehad met TNT erover en het pakje is nog niet in NL. Misschien dat jouw zending wel bij dezelfde batch zit die vertraging heeft...quote:Op zondag 15 maart 2009 20:26 schreef raaavi het volgende:
3/7/2009
3/5/2009
2/25/2009
eigenlijk de bovenste 2 niet zo heel erg.
maar die onderste wel degelijk
Spreekt toch voor zich... dit neigt naar bureaucratie!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Eens.
Chinese Webshop Ervaringen Topic (DX,FP,KD,DP) #15
?
Die word wel door de vingers gezienquote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
maar Mymemory is niet chinees ; en als er goede alternatieven zijn voor dx .. die niet uit china komen .. mogen ze er dus ook niet in ..
Buitenlandse Webshops Ervaringen Topic #15quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen Chinese webshop ;
maar Mymemory is niet chinees ; en als er goede alternatieven zijn voor dx .. die niet uit china komen .. mogen ze er dus ook niet in ..
lastig
Dat wordt weer te algemeenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef raaavi het volgende:
[..]
Buitenlandse Webshops Ervaringen Topic #15
Who cares?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:36 schreef raaavi het volgende:
[..]
zodat modjes niet meer kunnen zeiken over het feit dat we niet alleen over DX praten.
Grappige dingen!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Joene94 het volgende:
Heb ook een bestelling geplaatst bij Jack. Hij kon deze (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21452) dingen voor een leuke prijs leveren.En aangezien al veel mensen aan mij vroegen of ik die kon bestellen, heb ik er maar een paar besteld bij hem. Hartstikke snel antwoord, en hij is hartstikke vriendelijk via msn. Ben benieuwd hoe snel het binnen zal komen zodra ik morgen betaald heb.
Dan kunnen we weer naar de 50quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef mcwops het volgende:
als je een nieuwe naam maakt moet je ook met #1 weer beginnen.
dus gaan we vrolijk verder met DealExtreme #51, 52 enz.
EN NIETS ANDERS
helemaal nieu. Deal extreme zit er nog steeds bij. Alleen verbreden we het winkel aanbod om die enge modjes te ontlopenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef mcwops het volgende:
als je een nieuwe naam maakt moet je ook met #1 weer beginnen.
dus gaan we vrolijk verder met DealExtreme #51, 52 enz.
EN NIETS ANDERS
Ik ookquote:Op maandag 16 maart 2009 08:16 schreef drummerdude het volgende:
Leuk ding!
Pff, ik heb zin om wat te bestellen, maar ik weet niet wat![]()
DX is daar over het algemeen makkelijker in dan andere sitesquote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef bbfakir het volgende:
En weer een geschil met DX opgelost. Ze zouden een geheugenkaartje naleveren wat niet is gebeurd.
Nu dus wel.
Noem het Webshops zoals Dealextremequote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat wordt weer te algemeen
[..]
Who cares?
Laat hun dan maar komen met een suggestie
idd, je betaald als snel tegen de 10 euro om iets daarheen te krijgenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Noem het Webshops zoals DealextremeZit DX toch in de titel, en de rest van de webshops ook.
Ik ben inmiddels aan het mailen met FP over de nano. Ik moet m'n shipping costs beperken tot 6-8 dollar, ik heb maar even gemeld dat dat niet gaat lukkenen ook dat de tarieven zoals zij ze vermekden (1.84 euro
) helaas ook niet kloppen. Het zal ook wel moeilijk te snappen zijn, bij hen worden die kosten allemaal gesubsidieerd, wij betalen ons al blauw als je binnen het land wat wil verzenden
ik betaal de helft van de retourkosten zo heb ik afgesproken. en heb vermeld dat t om 50% van ca 12 euro gaatquote:Op maandag 16 maart 2009 11:27 schreef mstr het volgende:
[..]
idd, je betaald als snel tegen de 10 euro om iets daarheen te krijgen
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik betaal de helft van de retourkosten zo heb ik afgesproken. en heb vermeld dat t om 50% van ca 12 euro gaat. ze hebben gegarandeerd dat ze t terugstorten op pp
Ik heb gezegd dat ik 8 dollar aan verzendkosten opgeef, maar dat de werkelijke kosten rond de 12 dollar liggen.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik betaal de helft van de retourkosten zo heb ik afgesproken. en heb vermeld dat t om 50% van ca 12 euro gaat
Het zou zo een tellsell product kunnen zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 14:47 schreef lezut het volgende:
Pakje 1 van de 8 die onderweg waren binnen.
Wat kabels, die weer eens niet van de beste kwaliteit waren, maar goed. En dit ding: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12074. Ben benieuwd of hij werkt
Gewoon naar 't postkantoorquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef Syrena het volgende:
Ha, ik krijg 8 usd terug van m'n verzendkosten.
Ik had voor mijn baas deze meebesteld http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7434
Hij probeert 'm vanmorgen: "Hij past niet!" Craaaappp. Even vergeleken met mijn originele, even prutsen, goddank, past toch. En nu issie helemaal blij![]()
Zo, nu even bestuderen hoe ik die speler in HongKong krijg.
Even het pakje inpakken (evt in een vuilniszak) doen veel verkopers van eBay en dan addressie erop plakken naar het postkantoor brengen en klaar is keesquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef Syrena het volgende:
Ha, ik krijg 8 usd terug van m'n verzendkosten.
Ik had voor mijn baas deze meebesteld http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7434
Hij probeert 'm vanmorgen: "Hij past niet!" Craaaappp. Even vergeleken met mijn originele, even prutsen, goddank, past toch. En nu issie helemaal blij![]()
Zo, nu even bestuderen hoe ik die speler in HongKong krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |