helemaal nieu. Deal extreme zit er nog steeds bij. Alleen verbreden we het winkel aanbod om die enge modjes te ontlopenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef mcwops het volgende:
als je een nieuwe naam maakt moet je ook met #1 weer beginnen.
dus gaan we vrolijk verder met DealExtreme #51, 52 enz.
EN NIETS ANDERS
Ik ookquote:Op maandag 16 maart 2009 08:16 schreef drummerdude het volgende:
Leuk ding!
Pff, ik heb zin om wat te bestellen, maar ik weet niet wat![]()
DX is daar over het algemeen makkelijker in dan andere sitesquote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef bbfakir het volgende:
En weer een geschil met DX opgelost. Ze zouden een geheugenkaartje naleveren wat niet is gebeurd.
Nu dus wel.
Noem het Webshops zoals Dealextremequote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat wordt weer te algemeen
[..]
Who cares?
Laat hun dan maar komen met een suggestie
idd, je betaald als snel tegen de 10 euro om iets daarheen te krijgenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Noem het Webshops zoals DealextremeZit DX toch in de titel, en de rest van de webshops ook.
Ik ben inmiddels aan het mailen met FP over de nano. Ik moet m'n shipping costs beperken tot 6-8 dollar, ik heb maar even gemeld dat dat niet gaat lukkenen ook dat de tarieven zoals zij ze vermekden (1.84 euro
) helaas ook niet kloppen. Het zal ook wel moeilijk te snappen zijn, bij hen worden die kosten allemaal gesubsidieerd, wij betalen ons al blauw als je binnen het land wat wil verzenden
ik betaal de helft van de retourkosten zo heb ik afgesproken. en heb vermeld dat t om 50% van ca 12 euro gaatquote:Op maandag 16 maart 2009 11:27 schreef mstr het volgende:
[..]
idd, je betaald als snel tegen de 10 euro om iets daarheen te krijgen
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik betaal de helft van de retourkosten zo heb ik afgesproken. en heb vermeld dat t om 50% van ca 12 euro gaat. ze hebben gegarandeerd dat ze t terugstorten op pp
Ik heb gezegd dat ik 8 dollar aan verzendkosten opgeef, maar dat de werkelijke kosten rond de 12 dollar liggen.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik betaal de helft van de retourkosten zo heb ik afgesproken. en heb vermeld dat t om 50% van ca 12 euro gaat
Het zou zo een tellsell product kunnen zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 14:47 schreef lezut het volgende:
Pakje 1 van de 8 die onderweg waren binnen.
Wat kabels, die weer eens niet van de beste kwaliteit waren, maar goed. En dit ding: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12074. Ben benieuwd of hij werkt
Gewoon naar 't postkantoorquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef Syrena het volgende:
Ha, ik krijg 8 usd terug van m'n verzendkosten.
Ik had voor mijn baas deze meebesteld http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7434
Hij probeert 'm vanmorgen: "Hij past niet!" Craaaappp. Even vergeleken met mijn originele, even prutsen, goddank, past toch. En nu issie helemaal blij![]()
Zo, nu even bestuderen hoe ik die speler in HongKong krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |