I have told my partner to send a free screen protector with the 8GB nano to you today.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:23 schreef deepart het volgende:
Gisteren met Jack op msn gezeten, eventjes gevraagd of hij de nano exact 8gb had. Dat ging hij voor mij regelen. Dus eventjes betaald.![]()
Hij verontschuldigde zich steeds voor het feit dat het 5 dagen duurt voor hij geshipped kan worden, echt een aardige gast.![]()
Daarna vroeg ik hem of ze nog screen protectors hadden voor mijn telefoon, die had hij niet maar hij ging kijken of hij ze kon krijgen, en als het niet te duur was deed hij ze er gratis bij!![]()
Jack
how yui liek niederland?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:00 schreef jack-peng het volgende:
To the 8GB nano,it will take 3 days for suppliers to prepare.
Because in China ,8GB do not sell very well,4GB has plenty stock in the market,but 8GB is lack.
That is why 8GB need more days to prepare
I don't worryquote:Op zondag 15 maart 2009 01:56 schreef jack-peng het volgende:
[..]
I have told my partner to send a free screen protector with the 8GB nano to you today.
Please do not worry
Your item will be shipped 5 hours later ,my partner michael is eating breakfast ,will go out 2 hours later
31 euroquote:Op zondag 15 maart 2009 10:16 schreef Ayca het volgende:
how much is that 8GB?
Jack is van Dealperfect ( dp.dealperfect.com ). En inderdaad, als je hem op msn zegt welke kleur je wil hebben dan maakt hij dat in orde.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:11 schreef PedroN het volgende:
Je bestelt bij Focalprice en vraagt aan Jack of hij de goeie kleur stuurt?
Hoe kan ik de Nano exact 8GB bestellen en betalen (en hoeveel is die in DOLLARS)
Western unionquote:Op zondag 15 maart 2009 11:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Jack is van Dealperfect ( dp.dealperfect.com ). En inderdaad, als je hem op msn zegt welke kleur je wil hebben dan maakt hij dat in orde.
Hij is 31 euro oftewel 39 dollar, betalen doe je door je centjes op te sturen in een envelop
Paypal.. Jack stuurt je een betalings verzoek.
Moet ik em anders Piet noemen omdat jij het wil? denk niet dat hij dan reageert hier hequote:Op zondag 15 maart 2009 12:26 schreef Bredewout92 het volgende:
Jullie zijn wel naïef. Denk je nou echt dat hij jack heet?
Nee maar geef het beestje een naam. Zijn echte naam is een stukje moeilijker te onthouden.quote:Op zondag 15 maart 2009 12:26 schreef Bredewout92 het volgende:
Jullie zijn wel naïef. Denk je nou echt dat hij jack heet?
No problem.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:30 schreef mstr het volgende:
Ik weet niet wie mij die link van Quickplay had gegeven, maar bedankt!
Goede service en ze werken als de beste
hoezo zouden ze die blokeren?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:58 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
DP is ook nog niet zo lang bezig, die zijn langzaam hun site aan het vullen met nieuwe artikelen. Maar als je iets ziet dat je wilt hebben (op DX/FP of wat dan ook) kan je gewoon aan Jack op MSN vragen of hij het ook kan krijgen. Hij kan SKU's van DX zo opzoeken. Hij kan het altijd wel goedkoper leveren en hij shipped lekker snel.
Sites als DX en FP blokkeren chineze IP adressen dus Jack kan niet eens even makkelijk bij de concurrenten kijken om prijzen te vergelijken.
http://tinyurl.com/bbo5srquote:
hij vraagt hoezo, niet hoequote:Op zondag 15 maart 2009 15:16 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/bbo5sr
Bijvoorbeeld via htaccess bestanden op je webspace, technisch verhaal dus
moeten ze maar wat sneller zijn en goede service verlenenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:46 schreef Mirjam het volgende:
dit gaat ondertussen over zo'n beetje alle websites, behalve dealextreme
Wat is quickplay nou weer?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een lelijke lay-out heeft Quickplay
Maar het gaat het meeste om webshops zoals DealExtreme, alleen dan webshops die sneller leveren; dus in feite is het alleen maar goedquote:Op zondag 15 maart 2009 15:46 schreef Mirjam het volgende:
dit gaat ondertussen over zo'n beetje alle websites, behalve dealextreme
Hele ander webshop en zwaar offtopic.. Laten we het dus maar niet meer over hebben.. Als je echt wilt weten wat het is lees je het topic maar eens terug.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wat is quickplay nou weer?
Vind hem niet op google...
Ik wacht ook al veel te lang op 3 pakketjes!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef lezut het volgende:
Geldt ook voor de postbedrijven volgens mij, mijn pakketjes doen er wat langer over dan normaal. Maar ik wacht rustig af
Hoe lang al als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:24 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik wacht ook al veel te lang op 3 pakketjes!
lang genieten van deze gedenkwaardige mijlpaal van 50 DX-topicsquote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef lezut het volgende:
Deeltje 50 heeft wat minder adrenaline volgens mij![]()
Geldt ook voor de postbedrijven volgens mij, mijn pakketjes doen er wat langer over dan normaal. Maar ik wacht rustig af
Hmm heb in dit topic en de vorige gezocht op quickplay maar vind er niks over.. geef me de link gewoon ffquote:Op zondag 15 maart 2009 17:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hele ander webshop en zwaar offtopic.. Laten we het dus maar niet meer over hebben.. Als je echt wilt weten wat het is lees je het topic maar eens terug.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
moeten ze maar wat sneller zijn en goede service verlenen
wat staat er in de topic titel?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar het gaat het meeste om webshops zoals DealExtreme, alleen dan webshops die sneller leveren; dus in feite is het alleen maar goed.
Ik niet, saaie boel zo waarom moet het allemaal zo serieus tis maar een forum.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En terecht
Ik vind het wel beter hoor, zo
Vroeger was het DealExtreme Ervaringen topicquote:Op zondag 15 maart 2009 21:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
wat staat er in de topic titel?
juist.
totdat ik daar een einde aan maaktequote:Op zondag 15 maart 2009 21:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vroeger was het DealExtreme Ervaringen topic![]()
Waarom!quote:
Omdat je nu ook over de producten zelf kan pratenquote:
Of de GC mods willen dat we aparte topics openen voor FocalPrice, KaiDomain, DealPerfect, Budgetgadgets, MyMemory, etc.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Misschien moet de topictitel gewoon veranderd worden naar "DealExtreme en kloons #50" ofzo.
Wat een bullshit... wat staat er in de startpost?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
wat staat er in de topic titel?
juist.
Maandag komen 2 bestellingen van Jackie hier aanquote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Downstar het volgende:
Idd , ik denk niet dat ze daarop zitten te wachten.
Misschien dat TT maar moet worden veranderd naa DX,FP,KD,DP of weet ik veel hoe het moet worden veranderd.
Van mij mag het topic ook wel wat harder gaan dan dit topic nu gaat..![]()
Ontopic:
eerste bestelling bij Jackie geplaats ; nu maar even kijken hoe snel het hier aankomt,aangezien ik hier veel mensen hoor dat zijn bestellingen snel aankomen?
Ze komen niet sneller aan, maar hij verzend stuk snellerquote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Downstar het volgende:
Idd , ik denk niet dat ze daarop zitten te wachten.
Misschien dat TT maar moet worden veranderd naa DX,FP,KD,DP of weet ik veel hoe het moet worden veranderd.
Ontopic:
eerste bestelling bij Jackie geplaats ; nu maar even kijken hoe snel het hier aankomt,aangezien ik hier veel mensen hoor dat zijn bestellingen snel aankomen?
Eens.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:10 schreef Downstar het volgende:
Dat wou ik ook zeggen Chinese webshop ;quote:Op zondag 15 maart 2009 22:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Eens.
Chinese Webshop Ervaringen Topic (DX,FP,KD,DP) #15
?
Goed, meneer ik-kijk-niet-verder-dan-mijn-neus-lang-is, dan is het misschien 2 topics terug. Zet er eens .nl achter, dan weet je direct waar wij het over hadden.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hmm heb in dit topic en de vorige gezocht op quickplay maar vind er niks over.. geef me de link gewoon ff.
Die komt binnen jaquote:Op zondag 15 maart 2009 22:24 schreef Downstar het volgende:
dan komen ze dus sneller aan ja?
het verzenden duurt misschien bij beide bijv. 5 dagen.
maar als jack het binnen een halve dag verzend en dx binnen 3 dagen ..
scheelt t toch qua de tijd dat t hier aan komt
@dion ; Ja die lamp komt binnen he ? wel even reviewen hier dan!
Ik zit ook op een pakje van DX te wachten dat de 27e Hong Kong heeft verlaten volgens de HK Post tracking. Heb contact gehad met TNT erover en het pakje is nog niet in NL. Misschien dat jouw zending wel bij dezelfde batch zit die vertraging heeft...quote:Op zondag 15 maart 2009 20:26 schreef raaavi het volgende:
3/7/2009
3/5/2009
2/25/2009
eigenlijk de bovenste 2 niet zo heel erg.
maar die onderste wel degelijk
Spreekt toch voor zich... dit neigt naar bureaucratie!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:30 schreef raaavi het volgende:
[..]
Eens.
Chinese Webshop Ervaringen Topic (DX,FP,KD,DP) #15
?
Die word wel door de vingers gezienquote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
maar Mymemory is niet chinees ; en als er goede alternatieven zijn voor dx .. die niet uit china komen .. mogen ze er dus ook niet in ..
Buitenlandse Webshops Ervaringen Topic #15quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen Chinese webshop ;
maar Mymemory is niet chinees ; en als er goede alternatieven zijn voor dx .. die niet uit china komen .. mogen ze er dus ook niet in ..
lastig
Dat wordt weer te algemeenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef raaavi het volgende:
[..]
Buitenlandse Webshops Ervaringen Topic #15
Who cares?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:36 schreef raaavi het volgende:
[..]
zodat modjes niet meer kunnen zeiken over het feit dat we niet alleen over DX praten.
Grappige dingen!quote:Op maandag 16 maart 2009 00:02 schreef Joene94 het volgende:
Heb ook een bestelling geplaatst bij Jack. Hij kon deze (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21452) dingen voor een leuke prijs leveren.En aangezien al veel mensen aan mij vroegen of ik die kon bestellen, heb ik er maar een paar besteld bij hem. Hartstikke snel antwoord, en hij is hartstikke vriendelijk via msn. Ben benieuwd hoe snel het binnen zal komen zodra ik morgen betaald heb.
Dan kunnen we weer naar de 50quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef mcwops het volgende:
als je een nieuwe naam maakt moet je ook met #1 weer beginnen.
dus gaan we vrolijk verder met DealExtreme #51, 52 enz.
EN NIETS ANDERS
helemaal nieu. Deal extreme zit er nog steeds bij. Alleen verbreden we het winkel aanbod om die enge modjes te ontlopenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef mcwops het volgende:
als je een nieuwe naam maakt moet je ook met #1 weer beginnen.
dus gaan we vrolijk verder met DealExtreme #51, 52 enz.
EN NIETS ANDERS
Ik ookquote:Op maandag 16 maart 2009 08:16 schreef drummerdude het volgende:
Leuk ding!
Pff, ik heb zin om wat te bestellen, maar ik weet niet wat![]()
DX is daar over het algemeen makkelijker in dan andere sitesquote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef bbfakir het volgende:
En weer een geschil met DX opgelost. Ze zouden een geheugenkaartje naleveren wat niet is gebeurd.
Nu dus wel.
Noem het Webshops zoals Dealextremequote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat wordt weer te algemeen
[..]
Who cares?
Laat hun dan maar komen met een suggestie
idd, je betaald als snel tegen de 10 euro om iets daarheen te krijgenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:24 schreef Syrena het volgende:
[..]
Noem het Webshops zoals DealextremeZit DX toch in de titel, en de rest van de webshops ook.
Ik ben inmiddels aan het mailen met FP over de nano. Ik moet m'n shipping costs beperken tot 6-8 dollar, ik heb maar even gemeld dat dat niet gaat lukkenen ook dat de tarieven zoals zij ze vermekden (1.84 euro
) helaas ook niet kloppen. Het zal ook wel moeilijk te snappen zijn, bij hen worden die kosten allemaal gesubsidieerd, wij betalen ons al blauw als je binnen het land wat wil verzenden
ik betaal de helft van de retourkosten zo heb ik afgesproken. en heb vermeld dat t om 50% van ca 12 euro gaatquote:Op maandag 16 maart 2009 11:27 schreef mstr het volgende:
[..]
idd, je betaald als snel tegen de 10 euro om iets daarheen te krijgen
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik betaal de helft van de retourkosten zo heb ik afgesproken. en heb vermeld dat t om 50% van ca 12 euro gaat. ze hebben gegarandeerd dat ze t terugstorten op pp
Ik heb gezegd dat ik 8 dollar aan verzendkosten opgeef, maar dat de werkelijke kosten rond de 12 dollar liggen.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik betaal de helft van de retourkosten zo heb ik afgesproken. en heb vermeld dat t om 50% van ca 12 euro gaat
Het zou zo een tellsell product kunnen zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 14:47 schreef lezut het volgende:
Pakje 1 van de 8 die onderweg waren binnen.
Wat kabels, die weer eens niet van de beste kwaliteit waren, maar goed. En dit ding: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12074. Ben benieuwd of hij werkt
Gewoon naar 't postkantoorquote:Op maandag 16 maart 2009 14:54 schreef Syrena het volgende:
Ha, ik krijg 8 usd terug van m'n verzendkosten.
Ik had voor mijn baas deze meebesteld http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7434
Hij probeert 'm vanmorgen: "Hij past niet!" Craaaappp. Even vergeleken met mijn originele, even prutsen, goddank, past toch. En nu issie helemaal blij![]()
Zo, nu even bestuderen hoe ik die speler in HongKong krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |