moeten ze maar wat sneller zijn en goede service verlenenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:46 schreef Mirjam het volgende:
dit gaat ondertussen over zo'n beetje alle websites, behalve dealextreme
Wat is quickplay nou weer?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een lelijke lay-out heeft Quickplay
Maar het gaat het meeste om webshops zoals DealExtreme, alleen dan webshops die sneller leveren; dus in feite is het alleen maar goedquote:Op zondag 15 maart 2009 15:46 schreef Mirjam het volgende:
dit gaat ondertussen over zo'n beetje alle websites, behalve dealextreme
Hele ander webshop en zwaar offtopic.. Laten we het dus maar niet meer over hebben.. Als je echt wilt weten wat het is lees je het topic maar eens terug.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Wat is quickplay nou weer?
Vind hem niet op google...
Ik wacht ook al veel te lang op 3 pakketjes!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef lezut het volgende:
Geldt ook voor de postbedrijven volgens mij, mijn pakketjes doen er wat langer over dan normaal. Maar ik wacht rustig af
Hoe lang al als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:24 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik wacht ook al veel te lang op 3 pakketjes!
lang genieten van deze gedenkwaardige mijlpaal van 50 DX-topicsquote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef lezut het volgende:
Deeltje 50 heeft wat minder adrenaline volgens mij![]()
Geldt ook voor de postbedrijven volgens mij, mijn pakketjes doen er wat langer over dan normaal. Maar ik wacht rustig af
Hmm heb in dit topic en de vorige gezocht op quickplay maar vind er niks over.. geef me de link gewoon ffquote:Op zondag 15 maart 2009 17:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hele ander webshop en zwaar offtopic.. Laten we het dus maar niet meer over hebben.. Als je echt wilt weten wat het is lees je het topic maar eens terug.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
moeten ze maar wat sneller zijn en goede service verlenen
wat staat er in de topic titel?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:04 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar het gaat het meeste om webshops zoals DealExtreme, alleen dan webshops die sneller leveren; dus in feite is het alleen maar goed.
Ik niet, saaie boel zo waarom moet het allemaal zo serieus tis maar een forum.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En terecht
Ik vind het wel beter hoor, zo
Vroeger was het DealExtreme Ervaringen topicquote:Op zondag 15 maart 2009 21:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
wat staat er in de topic titel?
juist.
totdat ik daar een einde aan maaktequote:Op zondag 15 maart 2009 21:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vroeger was het DealExtreme Ervaringen topic![]()
Waarom!quote:
Omdat je nu ook over de producten zelf kan pratenquote:
Of de GC mods willen dat we aparte topics openen voor FocalPrice, KaiDomain, DealPerfect, Budgetgadgets, MyMemory, etc.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Misschien moet de topictitel gewoon veranderd worden naar "DealExtreme en kloons #50" ofzo.
Wat een bullshit... wat staat er in de startpost?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
wat staat er in de topic titel?
juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |