Dus jullie zitten niet met een stoeltje bij de brievenbus?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als ik ze echt nodig heb koop ik het nu in de winkel. Maar ik heb 3 weken geduld:)
Bah jammer dat het geen 1337 isquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef RacerDKB het volgende:
Die money clips zien er verdomde netjes uit![]()
[ afbeelding ]
Het is dat ik er geen nut voor heb, ik heb namelijk nooit geld.
Met en slaapzakquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus jullie zitten niet met een stoeltje bij de brievenbus?![]()
Die lampjes heb ik niet echt nodig nee, maar zijn wel grappig voor aan een sleutelbos en om als klein cadeatje ergens bij te geven!quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:00 schreef deepart het volgende:
Hebben jullie al die spullen ook echt nodig, of is het vaak als een kind in een snoepwinkel shoppen en dan bij thuiskomsy buikpijn hebben?
Moet je wel de resultaten gevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:04 schreef robodorK het volgende:
Poll: Wat was de leveringstijd van jouw bestelling?6, 7 of 8 dagen 9, 10, of 11 dagen 12, 13 of 14 dagen 15, 16 of 17 dagen 18, 19, of 20 dagen meer dan 20 dagen
Cool..! Ben alleen benieuwd of je alles passend gaat krijgen in een case.. En of het hierna nog allemaal wil booten + installeren. Wat ga je erop draaien als ik vragen mag?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef Khadgar het volgende:
Zo mijn DX bestellingkje is weer onderweg. Ik heb een laptop met defect moederbord, maar harddisk, wlan en dvd drive zijn nog prima in orde. Aan de andere kant heb ik een PC moederbord zonder extra componenten. Dus heb ik dit besteld:
<heel project>
Oh booten en installeren gaat prima lukken hoor. Tis voor een oud Windows XP dingetje, een Athlon XP1500+ (1.3ghz). Kastje moet ik zelf knutselen gok ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:59 schreef neo2000 het volgende:
"Kom, we gaan het niet meer over levertijden hebben..!"
"Ja, is goed, maak ik er gewoon een poll van, niemand die het merkt dat het daar toch stiekum over gaat!"![]()
[..]
Cool..! Ben alleen benieuwd of je alles passend gaat krijgen in een case.. En of het hierna nog allemaal wil booten + installeren. Wat ga je erop draaien als ik vragen mag?
Het is alleen lastig kopen bij een shop die nooit online is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja, hij zegt dat het de "nano exact" is. Hij wilde hem nog laten zien middels een video gesprek voor hij hem zou shippen, maar ik geloof hem wel. Moet je gewoon even op Youtube kijken naar de nano exact. Dat is tot nu toe zo te zien de beste kopie
Je bedoeld op msn? Gistere avond was Jack online.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:25 schreef Esnader het volgende:
[..]
Het is alleen lastig kopen bij een shop die nooit online is.
Wilde ik eerst ook, echter is het wel wat extra bestellen: batterijen, speciale lader. Tikt toch weer aan bij de prijs.quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik ga ook eens zo'n dikkere laser bestellen..niet zo'n pen maar een halve flashlight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |