Volgens mij zoals ik op de video's kan zien heb je gelijk. Bij muziek krijg wel een soort van "gekloonde" interface, en bij de rest niet. Maar dat mag de pret niet drukken. Het kost je maar 30 euro.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:01 schreef Granaatappel het volgende:
Die Nano Exact heeft volgens mij wel een lelijke interface binnen de menu's: System, Games etc. Daar hebben ze niet de interface gekloond, slechts bij Muziek, toch?
Dat dus. Dat gemekker voor dat geld.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat boeit de interface nou. Het gaat toch om de muziek? Ik heb een Ipod shuffle gekocht jaren geleden..de meest simpele die er is. 4 knopjes klaar.
Eens, en ik vind Itunes z'n hork programma. Altijd blijft dat hangen bij mij, dus is zo'n fake ook wel makkelijker. Gewoon liedjes erop pleuren zoals je op elk ander usb storage doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat dus. Dat gemekker voor dat geld.Koop dan een echte als je bepaalde functionaliteit wil.
Altijd hangen? Ik gebruik het nu 2 jaar en het is nog geen 1 keer vastgelopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Eens, en ik vind Itunes z'n hork programma. Altijd blijft dat hangen bij mij, dus is zo'n fake ook wel makkelijker. Gewoon liedjes erop pleuren zoals je op elk ander usb storage doet.
Nooit geweten, ik had de 3g en heb die na een week alweer verkochtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:42 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Altijd hangen? Ik gebruik het nu 2 jaar en het is nog geen 1 keer vastgelopen.
Tevens kun je een originele ipod ook gewoon handmatig beheren.
Die zijn echt handig en duur in Nederlandquote:
Ik vroeg alleen maar of die interface wel of niet compleet gekloond was, in dit geval niet, dus ik koop hem niet. Sommige mensen hebben een beperkt budget en het motto 'Fake it till you make it.'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat dus. Dat gemekker voor dat geld.Koop dan een echte als je bepaalde functionaliteit wil.
Die gebruiken we ook, en zijn ook verplicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Op welke manier gebruik je die in de horeca dan? Bedoel je niet gewoon rubberen wegwerphandschoentjes?
Heeft dus de zelfde functie als zo'n condoompie maar dan handiger en zijn er voor gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:40 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Ja aan wondjes had ik nog niet gedacht inderdaad. Wij deden dan altijd een afgeknipte handschoen eromheen (gewoon een vinger van de handschoen afknippen dus) met wat van dat waterdichte tape.
Snap ik allemaal wel maar is het heel verrassend dat er voor dat geld niks extra's op zit?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:33 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar of die interface wel of niet compleet gekloond was, in dit geval niet, dus ik koop hem niet. Sommige mensen hebben een beperkt budget en het motto 'Fake it till you make it.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |