Ok omdat er verder niet echt veel ervaringen over te vinden zijn. Denk voordat ik straks geld naar iemand over maak waar ik nooit meer iets voor terug zie. Wat heb je daar besteld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja, meerdere mensen. Ik verwacht zelf binnen een paar werkdagen ook iets.
Ach rot op man, dus ik moet iets niet posten omdat mensen niet normaal kunnen reageren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat hele verhaal was niet eens nodig he, als je dat niet gepost had voorkwam je ook die domme reacties.
Ik heb zelf al meerdere keren dingen van DealPerfect ontvangen, 3 pakketjes totaal.
Was anders best grappigquote:
Weet niet Zappertjequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
Was anders best grappig
Die Four Seasons lamp he, draait die nou ook of is het stil licht?
Denk dat de spelers van Dealperfect wel ongeveer hetzelfde zijn, plus dat ze flink wat goedkoper zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:46 schreef PedroN het volgende:
Iemand ervaring met Digital Kingz, daar zijn de Nano exact te pre-orderen, verzending de 13e (morgen/vannacht dus)
Ipod Nano exact
Heeft je homeboy je dat niet verteld?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:52 schreef Dionysiou het volgende:
Weet niet Zappertje
Kom ik snel achter
Niet eens gevraagtquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:24 schreef Zapper het volgende:
[..]
Heeft je homeboy je dat niet verteld?
Big deals from Jackquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:27 schreef Zapper het volgende:
Het is inderdaad wel een stoer ding ja
En dat voor 12 dollar
Zag hem op de site al staan, maar begreep hem niet zo eigenlijk.. Waarom zou je in godsnaam zo'n ding verlicht willen hebben? T'is niet zo dat als je in je oor aan het peuren ben, dat je er licht bij nodig hebt. Althans, als je anatomisch correct in elkaar zit dan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had dit trouwens vandaag ontvangen; http://dealextreme.com/details.dx/sku.7166
Ach, het leek me handig en geinigquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zag hem op de site al staan, maar begreep hem niet zo eigenlijk.. Waarom zou je in godsnaam zo'n ding verlicht willen hebben? T'is niet zo dat als je in je oor aan het peuren ben, dat je er licht bij nodig hebt. Althans, als je anatomisch correct in elkaar zit dan.
Werkt dat? Zoja, hoe goed of slecht?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Big deals from Jack![]()
Ik had dit trouwens vandaag ontvangen; http://dealextreme.com/details.dx/sku.7166
je weet toch,man je zit op Fok, dan kan je dat verwachten, dat zou jij verdomd goed moeten wetenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ach rot op man, dus ik moet iets niet posten omdat mensen niet normaal kunnen reageren?
Get a grip, im out ben er klaar mee.
Hoi, wil je mijn oorsmeer zien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mischien bewonderen sommige mensen oorsmeer wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:00 schreef THEFXR het volgende:
Kan er niet in de TS vermeld worden, dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een Paypal account?
?quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:22 schreef Je.moet.10.zijn.voor.een.pay.pal.account. het volgende:
Ff de link quoten zodat ik 'm niet vergeetquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:46 schreef PedroN het volgende:
Iemand ervaring met Digital Kingz, daar zijn de Nano exact te pre-orderen, verzending de 13e (morgen/vannacht dus)
Ipod Nano exact
Volgens mij zoals ik op de video's kan zien heb je gelijk. Bij muziek krijg wel een soort van "gekloonde" interface, en bij de rest niet. Maar dat mag de pret niet drukken. Het kost je maar 30 euro.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:01 schreef Granaatappel het volgende:
Die Nano Exact heeft volgens mij wel een lelijke interface binnen de menu's: System, Games etc. Daar hebben ze niet de interface gekloond, slechts bij Muziek, toch?
Dat dus. Dat gemekker voor dat geld.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat boeit de interface nou. Het gaat toch om de muziek? Ik heb een Ipod shuffle gekocht jaren geleden..de meest simpele die er is. 4 knopjes klaar.
Eens, en ik vind Itunes z'n hork programma. Altijd blijft dat hangen bij mij, dus is zo'n fake ook wel makkelijker. Gewoon liedjes erop pleuren zoals je op elk ander usb storage doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat dus. Dat gemekker voor dat geld.Koop dan een echte als je bepaalde functionaliteit wil.
Altijd hangen? Ik gebruik het nu 2 jaar en het is nog geen 1 keer vastgelopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Eens, en ik vind Itunes z'n hork programma. Altijd blijft dat hangen bij mij, dus is zo'n fake ook wel makkelijker. Gewoon liedjes erop pleuren zoals je op elk ander usb storage doet.
Nooit geweten, ik had de 3g en heb die na een week alweer verkochtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:42 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Altijd hangen? Ik gebruik het nu 2 jaar en het is nog geen 1 keer vastgelopen.
Tevens kun je een originele ipod ook gewoon handmatig beheren.
Die zijn echt handig en duur in Nederlandquote:
Ik vroeg alleen maar of die interface wel of niet compleet gekloond was, in dit geval niet, dus ik koop hem niet. Sommige mensen hebben een beperkt budget en het motto 'Fake it till you make it.'quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:30 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dat dus. Dat gemekker voor dat geld.Koop dan een echte als je bepaalde functionaliteit wil.
Die gebruiken we ook, en zijn ook verplicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:36 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Op welke manier gebruik je die in de horeca dan? Bedoel je niet gewoon rubberen wegwerphandschoentjes?
Heeft dus de zelfde functie als zo'n condoompie maar dan handiger en zijn er voor gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:40 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
Ja aan wondjes had ik nog niet gedacht inderdaad. Wij deden dan altijd een afgeknipte handschoen eromheen (gewoon een vinger van de handschoen afknippen dus) met wat van dat waterdichte tape.
Snap ik allemaal wel maar is het heel verrassend dat er voor dat geld niks extra's op zit?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:33 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar of die interface wel of niet compleet gekloond was, in dit geval niet, dus ik koop hem niet. Sommige mensen hebben een beperkt budget en het motto 'Fake it till you make it.'
Toen ik de eerste keer klikte zag ik het ook, maar nu is de 'oude' er weer...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Kadooosh het volgende:
http://my.focalprice.com/MyAccount.htm
Nice nieuwe account pagina van fp.. eindelijk meerdere orders openen met me middelste muisknop.. kon eerst niet door javascript.
Daar ergerde ik me ook al flink aan! Bij de nieuwe account pagina mis ik nog de optie "recieving confirm" zoals FP dat zo mooi noemt. Zouden ze bij DX ook moeten invoeren, kan je toch makkelijker zien wat je allemaal nog moet ontvangen. Nu hou ik het zelf apart bij in een Draft mailtje in Gmail (doe ik sowieso, ook al is die optie er, gewoon ter controle).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Kadooosh het volgende:
http://my.focalprice.com/MyAccount.htm
Nice nieuwe account pagina van fp.. eindelijk meerdere orders openen met me middelste muisknop.. kon eerst niet door javascript.
Als ik via de fp.com naar mijn account ga en dan inlog krijg ik ook de ouwe te zien.. werkt alleen nog via die link.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer klikte zag ik het ook, maar nu is de 'oude' er weer...
Als er nog een tweede poging komt kan je hem zover ik weet sowieso niet ophalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef 1983scarface het volgende:
Sorry dat ik hier post, wou geen nieuwe topic openen voor een simpele vraag.
Kun je rembourszendingen ophalen op Zaterdag, waarbij de 1ste afleverpoging is mislukt?
Of moet ik wachten tot maandag en als de 2e afleverpoging ook mislukt dan pas kunnen ophalen?
Voor mijn werk is het handig om altijd een kleintje bij je te hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Waarom besteld iedereen in godsnaam zaklampen? Is dat nou omdat je het echt nodig hebt of de pure koopgretigheid?
Veel verzamelen ook, net als lasers etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Waarom besteld iedereen in godsnaam zaklampen? Is dat nou omdat je het echt nodig hebt of de pure koopgretigheid?
Zaklampen verzamelen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:56 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Veel verzamelen ook, net als lasers etc.
Je kan alleen afhalen als je een tnt bonnetje hebt waarop staat dat je hem mag komen afhalen. Anders moet je helaas wachten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef 1983scarface het volgende:
Sorry dat ik hier post, wou geen nieuwe topic openen voor een simpele vraag.
Kun je rembourszendingen ophalen op Zaterdag, waarbij de 1ste afleverpoging is mislukt?
Of moet ik wachten tot maandag en als de 2e afleverpoging ook mislukt dan pas kunnen ophalen?
Ik heb gewoon iets uit Nederland besteld, Nokia N95 8GB ik kan dat ook wel in de winkel kopen maar dan kom ik bijna 2x duurder uitquote:
Voor in de auto.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Die oordopjes zijn echt kut..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:57 schreef deepart het volgende:
00033 For iPod Noise Isolation Earbuds x 1 Pending $1.90 -
00088 Invisible Ink Pen x 1 Pending $1.57 -
01368 Jet 2000-C Butane Torch Tri-Flame with LED x 1 Pending $4.29 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
21150 NOBLE 2-Minute Charming Smile Trainer x 1 Pending $1.19
Zoiets achterlijks kon ik niet laten liggen
Ben benieuwd
7.12 euro voor al deze crap
Ja? Hmm... Welke zijn beter?quote:
Creative Labs EP-630quote:
Yep, maandagquote:
Sjaa, geen één eigenlijk bij DX, Focalprice heeft wel goede, Sound Magic Pl-30 ofzo.quote:
Site?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:30 schreef mstr het volgende:
Ik weet niet wie mij die link van Quickplay had gegeven, maar bedankt!
Goede service en ze werken als de beste
Dat eerste is iig mogelijk, hoe de kwaliteit is? Dat zal waarschijnlijk goed zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:25 schreef 1983scarface het volgende:
http://www.focalprice.com/product_630.html
Kan ik dit goed gebruiken om mijn PC op de monitor en TV tegelijk aan te sluiten voor een redelijke kwalitiet, waarmee ik voornamelijk satelliet streams kijk?
Wat is die link van die Quickplay nou?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat eerste is iig mogelijk, hoe de kwaliteit is? Dat zal waarschijnlijk goed zijn.
www.quickplay.nlquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:48 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat is die link van die Quickplay nou?
Mits je signaal goed is is het de gok meer dan waard.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:25 schreef 1983scarface het volgende:
http://www.focalprice.com/product_630.html
Kan ik dit goed gebruiken om mijn PC op de monitor en TV tegelijk aan te sluiten voor een redelijke kwalitiet, waarmee ik voornamelijk satelliet streams kijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |