Toen ik de eerste keer klikte zag ik het ook, maar nu is de 'oude' er weer...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Kadooosh het volgende:
http://my.focalprice.com/MyAccount.htm
Nice nieuwe account pagina van fp.. eindelijk meerdere orders openen met me middelste muisknop.. kon eerst niet door javascript.
Daar ergerde ik me ook al flink aan! Bij de nieuwe account pagina mis ik nog de optie "recieving confirm" zoals FP dat zo mooi noemt. Zouden ze bij DX ook moeten invoeren, kan je toch makkelijker zien wat je allemaal nog moet ontvangen. Nu hou ik het zelf apart bij in een Draft mailtje in Gmail (doe ik sowieso, ook al is die optie er, gewoon ter controle).quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Kadooosh het volgende:
http://my.focalprice.com/MyAccount.htm
Nice nieuwe account pagina van fp.. eindelijk meerdere orders openen met me middelste muisknop.. kon eerst niet door javascript.
Als ik via de fp.com naar mijn account ga en dan inlog krijg ik ook de ouwe te zien.. werkt alleen nog via die link.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:19 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer klikte zag ik het ook, maar nu is de 'oude' er weer...
Als er nog een tweede poging komt kan je hem zover ik weet sowieso niet ophalen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef 1983scarface het volgende:
Sorry dat ik hier post, wou geen nieuwe topic openen voor een simpele vraag.
Kun je rembourszendingen ophalen op Zaterdag, waarbij de 1ste afleverpoging is mislukt?
Of moet ik wachten tot maandag en als de 2e afleverpoging ook mislukt dan pas kunnen ophalen?
Voor mijn werk is het handig om altijd een kleintje bij je te hebbenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Waarom besteld iedereen in godsnaam zaklampen? Is dat nou omdat je het echt nodig hebt of de pure koopgretigheid?
Veel verzamelen ook, net als lasers etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
Waarom besteld iedereen in godsnaam zaklampen? Is dat nou omdat je het echt nodig hebt of de pure koopgretigheid?
Zaklampen verzamelen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:56 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Veel verzamelen ook, net als lasers etc.
Je kan alleen afhalen als je een tnt bonnetje hebt waarop staat dat je hem mag komen afhalen. Anders moet je helaas wachten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef 1983scarface het volgende:
Sorry dat ik hier post, wou geen nieuwe topic openen voor een simpele vraag.
Kun je rembourszendingen ophalen op Zaterdag, waarbij de 1ste afleverpoging is mislukt?
Of moet ik wachten tot maandag en als de 2e afleverpoging ook mislukt dan pas kunnen ophalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |