welke is ook al weer in de Canon gekomen ? Deze ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:07 schreef -Hans- het volgende:
Bliss ! een van de mooiste platen van Muse. Geniaal !
Ik zou het eerlijk gezegd niet wetenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Susi het volgende:
[..]
welke is ook al weer in de Canon gekomen ? Deze ?
Plug in Baby volgens mijquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Susi het volgende:
[..]
welke is ook al weer in de Canon gekomen ? Deze ?
Disarmquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
is er nog tijd voor Smashing Pumpkins Michiel?
Ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wou graag Tonight horen, maar die staat niet in de database![]()
Dus heb ik 1979 getweet
Een dieptepunt in de online-gemeenschapquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:18 schreef Sirolf het volgende:
Trouwens, nog minder dan 2 dagen totdat Fabchannel offline gaat...
Tonight staat er wel in volgens mij hoor, heb hem een paar keer gehoord afgelopen jaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Dus heb ik 1979 getweet
Geen probleem. Bondige directheid is okay.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Zwaar inspiratieloos. Muse spreekt voor zichzelf
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tonight staat er wel in volgens mij hoor, heb hem een paar keer gehoord afgelopen jaar
* Againzender luistert teveel 3FM
Kan niet geloven dat ze later op een andere manier terugkomenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een dieptepunt in de online-gemeenschap.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Zwaar inspiratieloos. Muse spreekt voor zichzelf
Hoe de hell kan die niet in de database staan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Dus heb ik 1979 getweet
Zoiets. Denk dat er heel snel bekend gemaakt gaat worden dat iemand dat wil overnemen. Al is 't Google ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan niet geloven dat ze later op een andere manier terugkomen
met een abbonement systeem achtig iets en dan hosten op plek waar de buma geen ruk te zeggen heeft.
Zoek jij dan eens voor mij, misschien keek ik verkeerd, maar ik zag m nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe de hell kan die niet in de database staan?![]()
[Peter R-modus]Een muzikale dwaling. [/Peter R-modus]quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe de hell kan die niet in de database staan?![]()
Kwestie van de artiestnaam intypen: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=smashing+pumpkins. Tonight staat er wel in.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Zoek jij dan eens voor mij, misschien keek ik verkeerd, maar ik zag m niet
als of alles eeuwig in dalet blijft staan, in dalet staat naar mij idee niet heel veelquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kwestie van de artiestnaam intypen: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=smashing+pumpkins. Tonight staat er wel in.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kwestie van de artiestnaam intypen: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=smashing+pumpkins. Tonight staat er wel in.
quote:Zoeken in artiesten op 'smashing pumpkins'
Er zijn geen gegevens gevonden.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat nog een punt achteraan de url. Die moet weg.
das vet lang geledenquote:zaterdag 27-12-2008 04:44
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Eric is goed op de hoogte, heel Rotterdam vergeten.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tijd dus om die weer es te draaien.
Blijft een leuk nummer, maar ik vind 't eigenlijk wel weer eens tijd worden voor een nieuwe single...quote:
Jammer dat er vandaag niets gedaan wordt met llink concertquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:27 schreef Sirolf het volgende:
Eric is goed op de hoogte, heel Rotterdam vergeten.
Steunt de actie van elizaquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
please Michiel, skip gewoon zo een alledags liedje en prop deze er in voor ons![]()
Is ook weinig over te vertellen natuurlijk, en het is natuurlijk voor leden voor een andere omroep. Als LLiNK vanavond zendtijd had gehad, was het vast en zeker uitgebreid behandeld.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat er vandaag niets gedaan wordt met llink concert
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:44 schreef muisje-eliza het volgende:
mn man heeft nu wel n tshirt aan met *the beat is rocking*
Met 150k leden krijgen ze als het goed is ook meer radiotijd (3x zoveel)quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is ook weinig over te vertellen natuurlijk, en het is natuurlijk voor leden voor een andere omroep. Als LLiNK vanavond zendtijd had gehad, was het vast en zeker uitgebreid behandeld.
Zin in!quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Morgen The Killers in de Bijlmer Bier Hal![]()
![]()
net als de rest van 3FMquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zin in!
Al wordt dat wel vrijdag ultiem brak op m'n stageplek zitten...
Volgens mij valt dat best tegen qua hoeveelheid mensen.... Zo heel erg veel zijn het er iig niet. Morgen maar eens navragen, kijken wat hun plannen zijn qua aankomst e.d.quote:
oh ik dacht dat half 3FM dr wel zou zittenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat best tegen qua hoeveelheid mensen.... Zo heel erg veel zijn het er iig niet. Morgen maar eens navragen, kijken wat hun plannen zijn qua aankomst e.d.
quote:
ik moet ongveer 2 uur rijden (als ik normaal rijd), en moet vrijdag om 07.30 beginnenquote:Al wordt dat wel vrijdag ultiem brak op m'n stageplek zitten...
Denk dat je bij eric een grotere kans maakt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
zal ik t bij Eric proberen? ik heb er gewoon tering veel zin in
ik ga t zo proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat je bij eric een grotere kans maakt.
Ik kan een uurtje later beginnen (dus 10-18 ipv 9-17), dus dat wordt zo rond 7.15 opstaan...quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]ontzettend
![]()
![]()
[..]
ik moet ongveer 2 uur rijden (als ik normaal rijd), en moet vrijdag om 07.30 beginnen![]()
Uw Voyeur... is dat familie van Uw Diskjockey?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Hello master in black
Michiel had er geen ruimte voor, maar ik heb zoooo n zin in the Smashing Pumpins - Tonight.
Heb jij n plekje vrij om hem te draaien?
Zo ja dan ben je natuurlijk mijn held van de dag. En word ik meteen lid van BNN (beetje chantage op zn tijd mag toch wel?)
Wat ga jij morgen doen voor BNN? Misschien kan ik morgen in Utrecht langsgaan.
gegroet,
Uw Vouyeur
Ze zitten op de uithof qua hogescholen en studentenkroegquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:01 schreef muisje-eliza het volgende:
Hello master in black
Michiel had er geen ruimte voor, maar ik heb zoooo n zin in the Smashing Pumpins - Tonight.
Heb jij n plekje vrij om hem te draaien?
Zo ja dan ben je natuurlijk mijn held van de dag. En word ik meteen lid van BNN (beetje chantage op zn tijd mag toch wel?)
Wat ga jij morgen doen voor BNN? Misschien kan ik morgen in Utrecht langsgaan.
gegroet,
Uw Vouyeur
toen we zo met die tshirtjes bezig waren (inkleuren toen Eric een wit ding aan had) noemde hij me vouyeur omdat ik hem op de webcam in de gate hieldquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Uw Voyeur... is dat familie van Uw Diskjockey?
Mijn God: je moet om 10uur beginnen en dan sta je om 07.15 op ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan een uurtje later beginnen (dus 10-18 ipv 9-17), dus dat wordt zo rond 7.15 opstaan...
Kan je niet zeggen dat je een terugkom dag hebt voor schoolquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan een uurtje later beginnen (dus 10-18 ipv 9-17), dus dat wordt zo rond 7.15 opstaan...
I know..kmoet toch ff een chittychat met Eric beginnen...beetje slijmballen enzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze zitten op de uithof qua hogescholen en studentenkroeg
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
toen we zo met die tshirtjes bezig waren (inkleuren toen Eric een wit ding aan had) noemde hij me vouyeur omdat ik hem op de webcam in de gate hield![]()
Ik heb de titel van hem zelf gekregen
Sander Lantinga had ook nog een restaurant tipquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:55 schreef muisje-eliza het volgende:Rob Geus is me toch in een ranzig restaurant
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander Lantinga had ook nog een restaurant tip
hij is iig in t zwartquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Je kan wel zien dat Eric van het nachtleven houd, de studio is zelf ook altijd aarde donker.
Welke denk jij? Hoop deze of die van Starsailorquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk het niet maar ik hoop uiteraard van wel.
Ik zag 'm in OMN vanavond. Waar ik perongeluk naar keekquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sander Lantinga had ook nog een restaurant tip
Nou, ik zit er eigenlijk altijd naast maar ik ga gewoon voor de Pet shop boysquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Welke denk jij? Hoop deze of die van Starsailor
Elbow![]()
![]()
![]()
Wat kijk ik hier naar uit op Pinkpop!!
![]()
Hans, ik heb liever niet dat je allerlei leugens over mij rondbazuint.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens is dit de favo plaat van good old Cosmick
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, ik heb liever niet dat je allerlei leugens over mij rondbazuint.
Whahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, ik heb liever niet dat je allerlei leugens over mij rondbazuint.
New Born wel, maar Butterflies & Hurricanes, Stockholm Syndrome en vooral het immens meesterlijke Shine zijn veul beterquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Yo![]()
![]()
Beste platen van Muse zijn New Born, Plug In Baby en Muscle Museum. En natuurlijk het onwaarschijnlijk mooie Unintended:
Dan worden we de hele week plat gegooid met het alarmquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, ik zit er eigenlijk altijd naast maar ik ga gewoon voor de Pet shop boys
edit:
Ah, we gaan weer kletsen.. kan de radio wel weer uit.
Nee alarm is behouden aan Michiel en Ekdomquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan worden we de hele week plat gegooid met het alarm
Eigenlijk wat MaW al zegtquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan worden we de hele week plat gegooid met het alarm
Die is heel mooi jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
ik draai m zelf wel ff...en ff genieten van de clip
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben al de hele avond aan het bedelen bij Michiel en nu bij Eric![]()
Nu ben ik t zat![]()
Kwaliteitsmuziekquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:30 schreef muisje-eliza het volgende:
ik draai m zelf wel ff...en ff genieten van de clip
Oh die clip vind ik zoooo prachtig hehquote:
Geloof dat hij ook even weg is want anders had hij vast wel even een reactie geplaatst bij het horen Ninaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Cos is dr ff niet denk ik![]()
Of mag ik niet Cos zn naam spreken nu
Roel ?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
tief toch op met day n night en tijdmachine en jvt
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
tief toch op met day n night en tijdmachine en jvt
Denk dat heul veul mensen opeens "ff weg " zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat hij ook even weg is want anders had hij vast wel even een reactie geplaatst bij het horen Nina.
Zal wel voetballen op de buis zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Denk dat heul veul mensen opeens "ff weg " zijn
oh tering...dat stomme voetbal ook altijd...hele volksstammen gaan plat als er een voetbal en een groen veld op tv komtquote:
Gelukkig niet, maar veel houden dat zelf wel aardig bijquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh tering...dat stomme voetbal ook altijd...hele volksstammen gaan plat als er een voetbal en een groen veld op tv komtGelukkig word het hier niet gemeld dan
Dat kijk ik niet dus ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar veel houden dat zelf wel aardig bij. Naja, morgen weer WidM of is dat al afgelopen?
had ik ook wel willen zien...helaas is de tv bezetquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Held Sir David Attenborough![]()
@BBC1. Veel mooiers bestaat niet
.
Volg je dat niet?! uuhm, okayquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet dus ik heb geen flauw idee![]()
Ik heb morgen trouwens kopavond, en ik zou zo graag 6de zintuig willen zien
Shit ! ik mis geloof ik weer heel wat mooisquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Held Sir David Attenborough![]()
@BBC1. Veel mooiers bestaat niet
.
Zondagavond rond 19:00 herhalingquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
had ik ook wel willen zien...helaas is de tv bezet
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zondagavond rond 19:00 herhaling
Ik postte nog wel een reminder in dit topic, Hansquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volg je dat niet?! uuhm, okay. Kan je het niet even opnemen ?
[..]
Shit ! ik mis geloof ik weer heel wat moois
opnemen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volg je dat niet?! uuhm, okay. Kan je het niet even opnemen ?
Hij doelt op het schemaquote:
Bril Hans?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik postte nog wel een reminder in dit topic, Hans![]()
Die vent van jou kan toch al de hele dag tv kijken , neem dvd recorderquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:50 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
had ik ook wel willen zien...helaas is de tv bezet
Ja, stom van me (las het net ook)quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik postte nog wel een reminder in dit topic, Hans![]()
neuh...weet ik wel wat die vent van mij de hele dag gaat doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die vent van jou kan toch al de hele dag tv kijken , neem dvd recorder
ooh okayquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
opnemen?waarmee
![]()
ik kijk wel rtl-gemist ofzo
geen idee eigenlijk. Naja ik ben dr morgen ook niet door mn werk...ben je straks helemaal alleen hier Hansquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh okay![]()
Overigens is Michiel er morgen niet maar wie neemt zijn show dan over, Domien ? Maar die zal toch zeker ook wel bij de Killers zijn??
Nou, joepie dat zal weer een dolle boel wordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Naja ik ben dr morgen ook niet door mn werk...ben je straks helemaal alleen hier Hans
Ben er ook nogquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Naja ik ben dr morgen ook niet door mn werk...ben je straks helemaal alleen hier Hans
Geen Domien bij de Killers?! Opvalllend! Naja, wel tof dat hij de show weer mag overnemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:00 schreef Dichterbijer het volgende:
Domien neemt zijn show over... dus geen Domien @ the killers...
Jaja, wrijf het maar in..quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zonde.
Ik heb weer genoten![]()
![]()
. Hoogtepunt van m'n tv-week.
Appeltje Eitjequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, joepie dat zal weer een dolle boel worden. Aangifte 2008.. die moet ik ook nog even invullen
Hoop het niet want er is op financieel vlak het nodige anders geworden dus dat zal nog wel even goed uitzoeken worden, maar verwacht er eerlijk gezegd niet heel lang mee bezig te zijnquote:
Zondagavond een nieuwe kansquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen Domien bij de Killers?! Opvalllend! Naja, wel tof dat hij de show weer mag overnemen![]()
Let It Rock !
[..]
Jaja, wrijf het maar in..Maar geloof je direct dat het weer erg mooi was
.
Dan ga ik waarschijnlijk toch maar even voor optie 2 want dat vind ik toch net even wat relaxter. Thanks voor de tipquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zondagavond een nieuwe kans. En anders ff als torrentje binnenslurpen
. Afleveringen van vorige weken zijn iig in HD te vinden
.
Jup, het haalt compleet de snelheid uit het programma. Hoor toch liever muziek..quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
echt zo zonde van die discussies bij 3 voor 12
Graag gedaan. Zeker ff doenquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan ga ik waarschijnlijk toch maar even voor optie 2 want dat vind ik toch net even wat relaxter. Thanks voor de tip
KOLquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor ik nu alwééér dat verschrikkelijke gejank van KoL?![]()
![]()
Flikker nou toch es op daarmee. En snel.
vind dat zoń kutnummerquote:
Live zijn ze super, al komt de zang slecht over dan , terwijl de band super goed klinktquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind dat zoń kutnummeral denk ik dat ze live best leuk zijn
Jij mag Bren(da) zeggen hoorquote:
Ik heb een klein vermoeden dat je er niks aan vindt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof 3FM het erom doet. Alweeeer dat live gezever van KoL![]()
![]()
.
Vanavond The Killers!quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het is weer verdomde rustig hier
Vanavond AJAX! [ afbeelding ]
Neuh.quote:
Had ik gisteren kennelijk even moeten mailen dat ik vanochtend wilde hyvenquote:Off line voor onderhoud
We zijn helaas even off line voor onderhoud.
We doen dit op het allerrustigste moment om overlast te beperken, maar als we hadden geweten dat jij net nu wilde gaan hyven dan hadden we het een uurtje later gedaan! ;-)
Ow, er zal ongetwijfeld wel wat op die cd staan wat het beluisteren waard is, maar wat me echt enorm stoort is dat alweer tijden keer op keer dezelfde twee nummers gedraaid worden. en dan vooral die live-versie. En maar lyyyyyrisch zijn. Omdat ze die plaat zo geweldig vinden? Nou, ik denk vooral omdat ze toch zo maar ff een liveliedje op hun website hebben staan! Als ik sommige dj's moet geloven is dat echt uniek, echt nog nooit vertoondquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een klein vermoeden dat je er niks aan vindt.
Ik geniet nog regelmatig van de cd. Had het best wel live willen zien
Tegen wiequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:23 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het is weer verdomde rustig hier
Vanavond AJAX! [ afbeelding ]
Nou, dan ga ik iig wel ff kijken als ze in het immer gezellige Enschedeeeee komenquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:32 schreef TIM-846 het volgende:
Enschede staat gewoon bovenaan in die poll om de Serious Request 2009Heeft iemand die poll op een twenteforum gepost ofzo
Morgenquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik iig wel ff kijken als ze in het immer gezellige Enschedeeeee komen.
Morning, blabla en koffie.
Nou ja, haar tieten zijn meer in beeld dan dat hoofd, dus a la.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Morgen
Cos, ik kreeg gisteren te horen dat het nogal druk was bij de nieuwe avatars.. vrees dat je wellicht nog een half weekje tegen Jacqueline aan moet kijken
Het is "lekker gek"quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik snap echt niet wat er leuk is aan dit plaatje...
Breda is sowieso moeilijk te kloppen qua sfeer denk ik...quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:@ Jannekje7
SR naar Eindhoven zal leuk zijn jaalleen denk ik niet dat Eindhoven de sfeer kan brengen die Breda afgelopen jaar wel had. Ik vind Eindhoven af en toe maar een dooie boel
En de groetenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
Toch maar dat laatste college van deze periode meenemen
Ajuus
Ajuusquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
Ajuus
Verstandigquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
Ajuus
quote:Di-rect neemt pauze van een jaar
Di-rect gaat een jaar pauze nemen. Dat nieuws maakt de rockband later deze ochtend bekend in het Hardrockcafé. De Haagse band is toe aan wat meer vrije tijd.
Platenmaatschappij EMI probeerde het nieuws geheim te houden tot aan de persconferentie maar Giel Beelen wist het nieuws al los te krijgen. De sabbatical is nodig om weer op te laden en een jaartje met andere projecten bezig te kunnen zijn. Eerder namen bands als De Dijk en Blof al een sabbatical.
Krezip is ook zo goed als gestopt. Wat staat er nog meer op je lijst? Kane?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tranen met tuiten.
Ruimt wel lekker op zo.
Ik heb nog wel wat suggesties.
Anouk met stip op 1. Kane valt nog wel mee moet ik zeggen. Racoon sowieso, al die nep-rappers, Blof mag, goede band, maar 1 plaatje per jaar is voldoende.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Krezip is ook zo goed als gestopt. Wat staat er nog meer op je lijst? Kane?
Hmm.. Wat van eigen bodem is wel goed dan? Wat op dit moment nog actief is? Een top 3 ofzo..quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Anouk met stip op 1. Kane valt nog wel mee moet ik zeggen. Racoon sowieso, al die nep-rappers, Blof mag, goede band, maar 1 plaatje per jaar is voldoende.
Is wel goed voor de stoelgang!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Supergezellig dat die Jan daar zit trouwens.
Another one bites the dust van Queenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is dat nummer van.. 'Een natte pan in de kast'.. alleen dat het origineel
quote:
Het is allemaal zo inhoudsloos en nietszeggend. Echt, wat interesseert het mij dat Jan Smit het weer es met Yolanthe heeft gedaan? Of dat ie de krant weer uit de brievenbus heeft gehaald? Of dat ie 1,5235 kilometer is gaan wandelen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Another one bites the dust van QueenNatte pan in de kast is van de WC Experience
En ik vind het wel gezellig in de studio bij Giel maar ik verschil wel vaker van smaak met de rest in dit topic hier
Stiekem welquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg jij ben eigenlijk bill gates he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ojaquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Another one bites the dust van QueenNatte pan in de kast is van de WC Experience
Voicst had ik altijd hoog zitten, maar hun tweede album was toch wel teveel ontdaan van de spontaniteit van het eerste album. Desalniettemin een leuk live-bandje. C-Mon & Kypski zijn leuk, Noisia geweldig, Do-The-Undo, Johan, Moke wel, Coparck, Parson Brown! .. en nog wel meer, maar dan moet ik ff in mijn (al dan niet digitale) cd-kast duikenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hmm.. Wat van eigen bodem is wel goed dan? Wat op dit moment nog actief is? Een top 3 ofzo..
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is allemaal zo inhoudsloos en nietszeggend. Echt, wat interesseert het mij dat Jan Smit het weer es met Yolanthe heeft gedaan? Of dat ie de krant weer uit de brievenbus heeft gehaald? Of dat ie 1,5235 kilometer is gaan wandelen?
Blijf maar. Dan komt alles goedquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef TIM-846 het volgende:
Nog 40 posts tot de magische 5000Zou ik dat redden vandaag
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef TIM-846 het volgende:
Voor inhoud moet je Radio 1 of 2 luisterenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is allemaal zo inhoudsloos en nietszeggend. Echt, wat interesseert het mij dat Jan Smit het weer es met Yolanthe heeft gedaan? Of dat ie de krant weer uit de brievenbus heeft gehaald? Of dat ie 1,5235 kilometer is gaan wandelen?
ik geef het een uurtjequote:Op donderdag 12 maart 2009 09:46 schreef TIM-846 het volgende:
bijna LYquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |